לפי נתוני hitgeist, מכלי המדידה המדויקים לתנועת גולשים ברשת, שפורסמו השבוע, עולה כי הרשת החברתית קליקות נמצאת במקום הראשון ברשימת האתרים הישראלים עם קצב הצמיחה הגבוה ביותר. קצב הצמיחה הממוצע של האתר עומד על 100% בחודש וחברים בו כיום מעל 200,000 משתמשים רשומים. במקום השני נמצא אתר pimp.co.il, במקום השלישי idown.tv, במקום הרביעי conduit.com, במקום החמישי iatraf.co.il ואילו פייסבוק מדורגת רק במקום השישי.
נתוני המדרג של (hitgeist (http://www.hitgeist.com, בעבר אלקסה-ראדאר (Alexaradar), נלקחים ממאגרי הנתונים של אלקסה, אתר המדידות המציג נתוני כמויות גלישה ומגמות באינטרנט, כאשר ההבדלים בין השניים נובעים מ: יישום של אלגוריתם משופר המתבסס על עדכניות המידע, ממוצע המבוסס על שלושת החודשים האחרונים ומקורות הנלקחים ממדינות קהלי היעד של האתרים. כך, לפי hitgeist, עולה במידה רבה הסבירות לחשוף אתרים חדשים שנכנסים למשחק.
קליקות הוא אתר הדגל של חברת סיגמא-ווייב בע"מ, שהוקמה בשנת 2007 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה.
נתוני המדרג של (hitgeist (http://www.hitgeist.com, בעבר אלקסה-ראדאר (Alexaradar), נלקחים ממאגרי הנתונים של אלקסה, אתר המדידות המציג נתוני כמויות גלישה ומגמות באינטרנט, כאשר ההבדלים בין השניים נובעים מ: יישום של אלגוריתם משופר המתבסס על עדכניות המידע, ממוצע המבוסס על שלושת החודשים האחרונים ומקורות הנלקחים ממדינות קהלי היעד של האתרים. כך, לפי hitgeist, עולה במידה רבה הסבירות לחשוף אתרים חדשים שנכנסים למשחק.
קליקות הוא אתר הדגל של חברת סיגמא-ווייב בע"מ, שהוקמה בשנת 2007 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il