איזו חברת הפקה כדאי לי לקחת..?
כמעט בכל עלון הסברה, אתר חברה וכרטיסי ביקור ניתן למצוא את האמרה : "החברה המקצועית ביותר בתחום..." או "החברה המובילה בתחום", איך אפשר לדעת למי להאמין..?! איזו חברה באמת מקצועית ואיזו חברה היא "חאפרית" ..?
אינטואיציה!!! זו מילת המפתח.
אחרי גלישה בעולם האינטרנט מצאתם אתר יפה, מושקע ושנראה איכותי, עשיתם את שיחת הטלפון הראשונה...
כמארגן/ת אירוע את/ה צריכים לדעת לזהות מי עומד בצידו השני של הטלפון ומדבר איתכם.. האם הוא נשמע עסוק..? האם הוא נותן יחס אישי..? כיצד הוא מתבטא..?
כל אלה כלים חד משמעיים לאינטואיציה אישית.
אבל האם האינטואיציה מספקת..? אז זה הזמן לגלות איך להבחין בין "חאפר" לבין מקצוען.
נכנסתם לאינטרנט, חיפשת חברת הפקה, נכנסתם לאתר ו.. וואוו .. האתר מדהים, מיוחד, אטרקטיבי, צבעוני ומלא חיים. לפני שאתם נכנסים לפנטזיה, אני רוצה להזכיר שהיום בעלויות די נמוכות ניתן לבנות אתר בדיוק כמו שתיארתי אותו. זהו שיווק האינטרנט.
באתר כדאי לחפש את דף הלקוחות, לראות עם מי החברה עבדה.
אחרי שבדקנו שבאמת חברת ההפקה בעלת רזומה מרשים, אנחנו מרימים טלפון.
מיותר לציין כי אם יש באתר רק מספרי פלאפון, משמע שאין משרד שעומד מאחורי חברת ההפקה, ויש להרים גבה.
בטלפון עונה בחורה לבבית ומקסימה ומבקשת מכם להשאיר פרטים, מפה האינטואיציה תופסת תאוצה...
במידה וחזרו אליכם לאחר מספר שעות : סביר.
במידה וחזרו אליכם לאחר מספר ימים : לא סביר.
במידה וחזרו אליכם לאחר מספר דקות : סביר בהחלט.
מעבר הקו אחרי שקיבלתם את הטלפון המיוחל, מדבר בחור מקסים לבבי שתוך כדי השיחה עמכם הוא : עונה לשיחה ממתינה, מדבר עם מישהו תוך כדי, מקבל טלפון, אוכל ועוד דברים שמעידים על חוסר תשומת ליבו אליכם ולשיחה שלכם.
חבר'ה זה הזמן לנתק את השיחה, אם לא הבנתם עד עכשיו, וחפשו מארגן ו/או מפיק אחר.
אל תתפשרו רק מכיוון שהמליצו, אמרו, שיבחו והיללו.
קבעו פגישה מקדימה, תראו מי הבן - אדם שיושב מולכם ורק אז, קחו החלטה נבונה.
כמעט בכל עלון הסברה, אתר חברה וכרטיסי ביקור ניתן למצוא את האמרה : "החברה המקצועית ביותר בתחום..." או "החברה המובילה בתחום", איך אפשר לדעת למי להאמין..?! איזו חברה באמת מקצועית ואיזו חברה היא "חאפרית" ..?
אינטואיציה!!! זו מילת המפתח.
אחרי גלישה בעולם האינטרנט מצאתם אתר יפה, מושקע ושנראה איכותי, עשיתם את שיחת הטלפון הראשונה...
כמארגן/ת אירוע את/ה צריכים לדעת לזהות מי עומד בצידו השני של הטלפון ומדבר איתכם.. האם הוא נשמע עסוק..? האם הוא נותן יחס אישי..? כיצד הוא מתבטא..?
כל אלה כלים חד משמעיים לאינטואיציה אישית.
אבל האם האינטואיציה מספקת..? אז זה הזמן לגלות איך להבחין בין "חאפר" לבין מקצוען.
נכנסתם לאינטרנט, חיפשת חברת הפקה, נכנסתם לאתר ו.. וואוו .. האתר מדהים, מיוחד, אטרקטיבי, צבעוני ומלא חיים. לפני שאתם נכנסים לפנטזיה, אני רוצה להזכיר שהיום בעלויות די נמוכות ניתן לבנות אתר בדיוק כמו שתיארתי אותו. זהו שיווק האינטרנט.
באתר כדאי לחפש את דף הלקוחות, לראות עם מי החברה עבדה.
אחרי שבדקנו שבאמת חברת ההפקה בעלת רזומה מרשים, אנחנו מרימים טלפון.
מיותר לציין כי אם יש באתר רק מספרי פלאפון, משמע שאין משרד שעומד מאחורי חברת ההפקה, ויש להרים גבה.
בטלפון עונה בחורה לבבית ומקסימה ומבקשת מכם להשאיר פרטים, מפה האינטואיציה תופסת תאוצה...
במידה וחזרו אליכם לאחר מספר שעות : סביר.
במידה וחזרו אליכם לאחר מספר ימים : לא סביר.
במידה וחזרו אליכם לאחר מספר דקות : סביר בהחלט.
מעבר הקו אחרי שקיבלתם את הטלפון המיוחל, מדבר בחור מקסים לבבי שתוך כדי השיחה עמכם הוא : עונה לשיחה ממתינה, מדבר עם מישהו תוך כדי, מקבל טלפון, אוכל ועוד דברים שמעידים על חוסר תשומת ליבו אליכם ולשיחה שלכם.
חבר'ה זה הזמן לנתק את השיחה, אם לא הבנתם עד עכשיו, וחפשו מארגן ו/או מפיק אחר.
אל תתפשרו רק מכיוון שהמליצו, אמרו, שיבחו והיללו.
קבעו פגישה מקדימה, תראו מי הבן - אדם שיושב מולכם ורק אז, קחו החלטה נבונה.