לא אחת, לאחר שפדיתם את פוליסת הביטוח שלכם, אתם שואלים את עצמכם, האם קיבלתי את מלוא הסכום המגיע לי? לא אחת אתם מנסים לקבל חשבון סופי מחברת הביטוח, אך בודדים מצליחים לקבל חשבון כזה ויותר מזה מתקשים גם לבדוק אותו. כשחס ושלום קורה אירוע בריאותי ואתם זקוקים לתשלומי הביטוח, פתאום מערימים עליכם קשיים. וכשכבר אתם מנסים להעביר את הנושא לבדיקה, אתם מוצאים את עצמכם ללא הפוליסה, שכן חברת הביטוח ביקשה את הפוליסה המקורית כאשר פדיתם אותה.
עצות שוות כסף
אז מה עושים? להלן כמה עצות מעשיות:
1. כשאתם עושים ביטוח, דרשו לקבל פוליסה ושמרו אותה במקום בטוח. אף פעם אי אפשר לדעת מתי בדיוק תזדקקו לה.
2. אם בעת פדיון הפוליסה מבקשת חברת הביטוח לקבל מכם את הפוליסה המקורית, דאגו לכך שישמר אצלכם העתק של פוליסה זו ונספחיה .
3. שמרו יחד עם הפוליסות את כל ההודעות והמידע, שחברת הביטוח שולחת אליכם במשך השנים.
4. בעת פדיון הפוליסה דאגו לכך שחברת הביטוח תספק לכם חישוב מפורט של הפדיון.
5. לפני שאתם ממהרים לפדות את הצ'קים שקיבלתם מחברת הביטוח, צלמו אותם ושמרו אותם.
6. פדיון פוליסה משולם בדרך כלל תוך 30 ימים מיום הגשת הבקשה לפדיון. אם חברת הביטוח משלמת באיחור, דרשו ממנה הפרשי ריבית והצמדה.
טעות לעולם חוזרת וזו עובדת חיים שאנו נאלצים לחיות עמה. אבל כשהטעות הופכת לשכיחה זה מקומם ומרגיז, במיוחד אם הטעות היא מהסוג שקשה לגלות. לכן, אל תסתפקו בקבלת הסכום, אלא הסתייעו במומחה מטעמכם אשר יבדוק את מלוא זכויותיכם וישיב לכם את הכספים המגיעים לכם. נהוג, כי שכר טרחתו של המומחה נגזר מהסכום שאתם מקבלים, כך שבעצם אין לכם מה להפסיד. חברות הביטוח, שבמקרים רבים מגלים חוסר סובלנות כלפי הלקוח עצמו, דווקא משתפות פעולה עם המומחה אשר מעיר את תשומת לבם לטעות. הסיבה לכך היא שלאנשי חברת הביטוח יש שפה מקצועית משותפת עם המומחה. מדברים ישר ולעניין וזה חוסך זמן ועצבים לכולם.
עצות שוות כסף
אז מה עושים? להלן כמה עצות מעשיות:
1. כשאתם עושים ביטוח, דרשו לקבל פוליסה ושמרו אותה במקום בטוח. אף פעם אי אפשר לדעת מתי בדיוק תזדקקו לה.
2. אם בעת פדיון הפוליסה מבקשת חברת הביטוח לקבל מכם את הפוליסה המקורית, דאגו לכך שישמר אצלכם העתק של פוליסה זו ונספחיה .
3. שמרו יחד עם הפוליסות את כל ההודעות והמידע, שחברת הביטוח שולחת אליכם במשך השנים.
4. בעת פדיון הפוליסה דאגו לכך שחברת הביטוח תספק לכם חישוב מפורט של הפדיון.
5. לפני שאתם ממהרים לפדות את הצ'קים שקיבלתם מחברת הביטוח, צלמו אותם ושמרו אותם.
6. פדיון פוליסה משולם בדרך כלל תוך 30 ימים מיום הגשת הבקשה לפדיון. אם חברת הביטוח משלמת באיחור, דרשו ממנה הפרשי ריבית והצמדה.
טעות לעולם חוזרת וזו עובדת חיים שאנו נאלצים לחיות עמה. אבל כשהטעות הופכת לשכיחה זה מקומם ומרגיז, במיוחד אם הטעות היא מהסוג שקשה לגלות. לכן, אל תסתפקו בקבלת הסכום, אלא הסתייעו במומחה מטעמכם אשר יבדוק את מלוא זכויותיכם וישיב לכם את הכספים המגיעים לכם. נהוג, כי שכר טרחתו של המומחה נגזר מהסכום שאתם מקבלים, כך שבעצם אין לכם מה להפסיד. חברות הביטוח, שבמקרים רבים מגלים חוסר סובלנות כלפי הלקוח עצמו, דווקא משתפות פעולה עם המומחה אשר מעיר את תשומת לבם לטעות. הסיבה לכך היא שלאנשי חברת הביטוח יש שפה מקצועית משותפת עם המומחה. מדברים ישר ולעניין וזה חוסך זמן ועצבים לכולם.
פוליסי צ'ק הוקמה ע"י ארז דיין, בעברו מנהל באחת מחברות הביטוח הגדולות במשק, כמו כן הקים את תחום ביטוח חיים ישיר וניהל את אגף ביטוח החיים בחברת "ביטוח ישיר" הגדולה בישראל וסמנכ"ל בסוכנות ביטוח גדולה.
השכלתו הפורמלית: תואר ראשון במנהל עסקים (B.B) , תואר בביטוח (C.L.U) ובוגר ניהול ויעוץ בהשקעות פיננסיות מטעם אוניברסיטת בר אילן.
" פוליסי צ'ק " עוסקת לראשונה בארץ בבדיקת חישוב פדיון הפוליסות שמשכו מבוטחים מחברות הביטוח, מאז הציבור בארץ נהנה משרותי בדיקת פדיון הפוליסות וזוכה לקבל מאות אלפי שקלים עקב טעויות שמתגלות בפדיון הפוליסות.
טלפונים: 03-9221586, 054-7567507
אתר האינטרנט: http://www.policycheck.co.il
השכלתו הפורמלית: תואר ראשון במנהל עסקים (B.B) , תואר בביטוח (C.L.U) ובוגר ניהול ויעוץ בהשקעות פיננסיות מטעם אוניברסיטת בר אילן.
" פוליסי צ'ק " עוסקת לראשונה בארץ בבדיקת חישוב פדיון הפוליסות שמשכו מבוטחים מחברות הביטוח, מאז הציבור בארץ נהנה משרותי בדיקת פדיון הפוליסות וזוכה לקבל מאות אלפי שקלים עקב טעויות שמתגלות בפדיון הפוליסות.
טלפונים: 03-9221586, 054-7567507
אתר האינטרנט: http://www.policycheck.co.il