המשמעות של שירות לקוחות בעידן המתקדם של היום
בעבר, המונח שירות לקוחות התייחס בעיקר למענה הטלפוני שחברות מעניקות ללקוחות שלהן. אולם, היום המושג התרחב מאוד והפך לכלל ערוצי התקשורת של החברה מול הלקוחות – בין אם מדובר בטלפון ובין אם מדובר באתר אינטרנט שדרכו ניתן לבצע פעולות שונות. ליס שירות לקוחות משודרג שמאפשר לפנות בכל נושא במגוון רחב של מדיות שונות. מעבר לכך, ביס שירות לקוחות שעבר שדרוג גם מבחינת זמני ההמתנה, כך שהשירות ניתן באופן מהיר וביעילות גבוהה.
כל המדיות בהן ניתן לקבל שירות ביס
יש כמה מדיות שונות בהן ניתן לקבל ביס שירות לקוחות:
• גלישה באתר האינטרנט – לחברת יס שירות לקוחות מפותח מאוד בגרסת האינטרנט של האתר. כל לקוח שנכנס לאתר יכול למצוא בו מידע רב לגבי תפעול המערכת, הערוצים השונים, הסדרות הקיימות ואלו שעתידות לבוא עוד. בנוסף לכך, האתר מעניק שירותים שונים לנוחיותם של המשתמשים, כמו הזמנת טכנאי וביצוע תשלומים. עוד אפשרות באתר היא ניהול של צ'אט עם נציגי שירות, לכל שאלה, טענה או בעיה.
• שיחת טלפון – ניתן לחייג למוקדי השירות של יס. ליס שירות לקוחות טלפוני בשני מישורים – שירות טכני ושירות כללי. השירות הטכני מאייש אנשי מקצוע שמסייעים בטיפול בתקלות והוא פועל 24 שעות ביממה.
השירות הכללי מאפשר מענה לשאלות בכל נושא והוא פועל בכל ימי החול בשבוע מהבוקר ועד הערב.
• הודעות דרך האימייל – ליס שירות לקוחות של פניות לציבור, המאפשר משלוח של הודעות לא רק דרך הדואר הרגיל, אלא גם דרך הדואר האלקטרוני. המענה לפניות נעשה תוך חמישה ימי עסקים.
באמצעות שירות זה ניתן להגיש בקלות תלונות והצעות מבלי לצאת מהבית.
שירות לקוחות טוב הוא סיבה לבחור בחברה לשירותי טלוויזיה
האתר מעניק שירותים שונים לנוחיותם של המשתמשים, כמו הזמנת טכנאי וביצוע תשלומים. עוד אפשרות באתר היא ניהול של צ'אט עם נציגי שירות, לכל שאלה, טענה או בעיה.
בסופו של דבר, חשוב לזכור כי בשלב כזה או אחר יהיה צורך בשירות הלקוחות. לכן, חשוב לבחור בחברת שירותי טלוויזיה שמציעה עבורכם שירות מתקדם שניתן לקבל אותו בדרכים שונות. חברה טובה שיש לה גב יציב בעל מיתוג של שנים
לחברת יס שירות לקוחות מתקדם שעבר שדרוגים ושיפורים וממשיך בכל העת להיות נגיש יותר ויותר – כך שזו סיבה טובה לבחור בחברה זו.
בברכה ובאהבה סיגל (מאמא חוות דעת )