קידום אתרים אורגני כך תכתוב מאמר טוב
תן למאמר כותרת מצודדת שתתפוס את עיני הגולש ותשאב אותו פנימה למאמר.
נסה לפרק את המאמר לפסקאות קצרות עם כותרות משנה.
עשה שימוש במילות המפתח החשובות ביותר ובביטויים מרכזיים כבר בתחילת המאמר, אף רצוי שתעשה בהן שימוש כבר במשפט הראשון, או בפסקה הראשונה לכל המאוחר.
מילות מפתח
אל לך להשתמש יתר על המידה במילות מפתח או ביטויי מפתח. השתדל לפזר אותן באופן טבעי לאורך הטקסט ובקצב קריאה טבעי של המאמר. אומדן הצפיפות של מילות המפתח המומלצת נע בין 1-3%.
כלול את מילות המפתח החשובות ביותר ואת ביטויי מפתח בכותרות המשנה או בכותרת המאמר עצמו.
אם זה הגיוני מבחינת הטקסט, דאג להדגיש את מילות המפתח בצורה כלשהי, כמו כתב נטוי, או מודגש או עם קו תחתי.
אם עשית שימוש מוגזם במילות המפתח או שהן רבות מידי ביחס לתוכן, מנוע החיפוש של Google יגיע למסקנה כי מילות המפתח הן רק כדי לתפוס נפח. אל תעשה טעויות של כותב מתחיל, ותכניס את ביטויי המפתח 10 פעמים על מאמר של 155 - 200 מילים.
כותרת
אם הכותרת כוללת את ביטוי מילת המפתח, המשפט הראשון של המאמר צריך לכלול גם הוא את מילת המפתח. כדי להשתמש נכון במילת המפתח, נסה להתחיל את המאמר באמצעות שאלה המשלבת את מילת המפתח ואז היא כבר מוכנסת במשפט הראשון, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להדגיש את המילה. להדגיש את מילת המפתח וזה יעשה השפעה עצומה על אלגוריתם גוגל כפי שהוא סורק את המאמר. בדומה למשפט הראשון, מילת המפתח צריכה להיות נוכחת גם במשפט האחרון כדי לתת דגש יתר למילות המפתח. זכור לכלול קישורים במאמר.
היפר-קישורים הם קישורים לדף אינטרנט אחר שרלוונטי לנושא שלך. תוכל לסמן מילה או ביטוי ולהוסיף את כתובת האינטרנט שאליה ברצונך לקשר. ודא כי כל קישור הוא באמת אתר איכותי המציע מידע וניווט קל. צור קישורים למאמר שלך. גם אם כתבת מאמר נהדר, עליך לפרסם זאת כדי שכולם יראו. פשוט, לשתף קישור למאמר החדש שלך בפייסבוק, טוויטר או כל רשת חברתית אחרת ולעודד חברים לשתף אותו שוב ושוב.
הפיכת מילות מפתח לקישור הניתן ללחיצה מאפשרת לחיפוש Google להדגיש את מילות המפתח בצבע כחול, ויש לעשות זאת בתחילתו ובסופו של המאמר אשר בו ממוקמות מילות המפתח בעיקר. כך עושים נכון קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש.
אריק כהן חדשות bn