כללים מנחים להפקת חתונה מוצלחת:
מזל טוב, איזו התרגשות אתם מתחתנים! ע"מ להפוך את תהליך הפקת החתונה למהנה ושמח ריכזנו כאן מס' טיפים מועילים שנצברו מניסיון של הפקת חתונות רבות:
1.לוח זמנים- בעקרון 4-5 חודשים הם זמן די והותר להפקת חתונה, כמובן שניתן לעשות זאת גם בזמן קצר יותר. לא צריך להלחץ אלא לפעול בהגיון. למשל, מקום וקייטרינג שהם מרכיבים מהותיים בכל חתונה כדאי לסגור כמה שיותר מוקדם ואז לתכנו בשקט את כל שאר המרכיבים.
2.דימיון- לפני שאתם מתחילים לבדוק בעלי מקצוע ולרוץ ממקום למקום, שבו בשקט ודיימנו את חתונת החלומות שלכם. מה הקונספט? מה האווירה? חתונת שישי בצהריים? חתונת חוף? חתונה בטבע? חתונה במלון יוקרתי? לבן קלאסי, או שיק אוריינטאלי? די ג'י או להקה חיה? רק לאחר שגיבשתם לכם רעיון כלשהוא לגבי רצונותיכם (זה המקום להעזק במפיקת ארועים יצירתיתי) צאו לדרך, אחרת יש חשש שתלכו לאיבוד...
3.קבלת החלטות- נסו לקבל החלטות הקשורות לכל תיכנון החתונה באופן עצמאי או תוך שיתוף משפחה מצומצמת מאוד. כידוע לכם "בממלכת פולניה הישראלית" לכל אחד יש דעה ועצה משלו, לכן כדאי לצמצם את המעורבות של האחרים ולהתמקד בקבלת החלטות לפי טעמכם וטעם המשפחה הקרובה ביותר. דמיינו לכם טעימות קייטרינג שבו נוכחים 10 בני משפחה שלכם כאשר לכל אחד הערה משלו ודעה משלו....מניסיון, זה יכול להיות מתכון לבלבול ומתחים מיותרים...
4.חיוך- זיכרו במשך כל תהליך הפקת החתונה כי מדובר באירוע חד פעמי! תקופה זו תיזכר לכל חייכם ועל כן שימרו על חיוך, חשיבה חיובית והימנעו ממריבות על פרטים קטנים ולא חשובים. גם כאן ניסיונה של מפיקת ארועים מקצועית יכול לסייע לכם: כאשר יש סדר , הנחייה והובלה מקצועית של תהליך הפקת הארוע, גם הלחץ יורד ואיתו רמת המתח והחיכוכים...
בברכת חתונה מוצלחת!
קרין מוסקונה
הפקת חתונות ואירועי בוטיק
מזל טוב, איזו התרגשות אתם מתחתנים! ע"מ להפוך את תהליך הפקת החתונה למהנה ושמח ריכזנו כאן מס' טיפים מועילים שנצברו מניסיון של הפקת חתונות רבות:
1.לוח זמנים- בעקרון 4-5 חודשים הם זמן די והותר להפקת חתונה, כמובן שניתן לעשות זאת גם בזמן קצר יותר. לא צריך להלחץ אלא לפעול בהגיון. למשל, מקום וקייטרינג שהם מרכיבים מהותיים בכל חתונה כדאי לסגור כמה שיותר מוקדם ואז לתכנו בשקט את כל שאר המרכיבים.
2.דימיון- לפני שאתם מתחילים לבדוק בעלי מקצוע ולרוץ ממקום למקום, שבו בשקט ודיימנו את חתונת החלומות שלכם. מה הקונספט? מה האווירה? חתונת שישי בצהריים? חתונת חוף? חתונה בטבע? חתונה במלון יוקרתי? לבן קלאסי, או שיק אוריינטאלי? די ג'י או להקה חיה? רק לאחר שגיבשתם לכם רעיון כלשהוא לגבי רצונותיכם (זה המקום להעזק במפיקת ארועים יצירתיתי) צאו לדרך, אחרת יש חשש שתלכו לאיבוד...
3.קבלת החלטות- נסו לקבל החלטות הקשורות לכל תיכנון החתונה באופן עצמאי או תוך שיתוף משפחה מצומצמת מאוד. כידוע לכם "בממלכת פולניה הישראלית" לכל אחד יש דעה ועצה משלו, לכן כדאי לצמצם את המעורבות של האחרים ולהתמקד בקבלת החלטות לפי טעמכם וטעם המשפחה הקרובה ביותר. דמיינו לכם טעימות קייטרינג שבו נוכחים 10 בני משפחה שלכם כאשר לכל אחד הערה משלו ודעה משלו....מניסיון, זה יכול להיות מתכון לבלבול ומתחים מיותרים...
4.חיוך- זיכרו במשך כל תהליך הפקת החתונה כי מדובר באירוע חד פעמי! תקופה זו תיזכר לכל חייכם ועל כן שימרו על חיוך, חשיבה חיובית והימנעו ממריבות על פרטים קטנים ולא חשובים. גם כאן ניסיונה של מפיקת ארועים מקצועית יכול לסייע לכם: כאשר יש סדר , הנחייה והובלה מקצועית של תהליך הפקת הארוע, גם הלחץ יורד ואיתו רמת המתח והחיכוכים...
בברכת חתונה מוצלחת!
קרין מוסקונה
הפקת חתונות ואירועי בוטיק
קרין מוסקונה בעלת חברת בוטיק להפקות אירועי פרטיים, עסקיים, אירועי בוטיק והפקת ארועי יוקרה info@karinmoscona.com