עיצוב הוא תחום שרק הולך ונעשה יותר בדרישה ככל שהשנים חולפות להן וצורת הבנייה המודרנית נעשית למשהו שלא ממש יכול לספק את הסביבה הכי מרווחת עבור כל סוג של פעולה, בעיקר כאשר מדובר בסביבה של עבודה שבה כל פעולה היא כזו שיכולה לעלות כסף רב או להרוויח כסף רב. היום יותר מאי פעם זה נראה כי הדגש לגבי כל מה שמרכיב חלל שלם הוא כזה שחייב להיות מכוון מטרה, ועם האדם המודרני שלא מוכן להתפשר על איכות החיים שלו זה רק עניין של זמן עד כי עיצוב פנים למשרדים יהיה מובן מאליו בדיוק כפי שקורה בתחום העיצוב של הבתים הפרטיים.
מקום עבודה נעים ונוח
למה בדיוק זה הכרחי לקחת משרד שבו בסך הכל המראה הוא נקי ומסודר למשעי ולהתחיל לחפש אחר דרכים נוספות לעיצוב שרק עולות יותר כסף עבור בעל העסק? אחת הסיבות העיקריות לתכנון נכון ומוקדם על ידי מעצב פנים היא בשל העובדה שאפשר להשיג יותר מאותו שטח קיים, בצורה שגם חוסכת כסף וגם מסייעת לייצר אותו בצורה טובה יותר.
יכול להיות שאזור הקבלה במשרד הוא לא ממש מזמין, יכול להיות שאזור העבודה של העובדים הוא כזה שלא מעודד עבודה מהירה ויעילה, ובהחלט יכול להיות כי המשרד לא משדר את הרמה הנכונה של יוקרתיות במשרד בעל מוניטין רב שנים בענף מסוים. ביצוע של עיצוב פנים למשרדים מכוון את העובדים לביצוע של העבודה בצורה הכי נוחה עבורם ויעילה עבור המנהל שלהם, ובאותה ההזדמנות בודק כיצד אפשר לייצר את המראה הוויזואלי שאותו מקבל כל לקוח שנכנס פנימה על מנת לייצר תמונה שמוכרת את השירות עוד טרם קבלתו.
מחזקים את המותג
מלבד העניין של מקום עבודה פונקציונאלי, ישנו העניין המאוד חשוב של יצירה של עיצוב פנים שמתכתב בצורה נכונה עם המותג עצמו. הרי, כל בעל עסק משקיע סכומי כסף מאוד לא קטנים עבור הכנה של מותג לטעמם ומה יכול כל זה להיות שווה כאשר לא מציגים לראווה את המותג הזה ומחזקים אותו על ידי הוספה של עבודת עיצוב פנים למשרדים שמחזקת את המותג בכל מקום אליו מביטים? הוספה מתוחכמת של אלמנטים אשר מאפיינים את המותג של כל חברה במשרד עצמו מביאה את התמונה השלמה שאיתה נפגש כל לקוח מחדש ומעבירה את המסר השיווקי החשוב הזה שכל בעל עסק וכל מעצב שמבין את עבודתו יודעים את ערכו.
מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.