כיום עולם הפרסום משתכלל כל יום, וחברות מתחילות לחפש את הדרך להצליח ולהיכנס לבית הלקוח הפוטנציאלי
התחרות היום בין החברות מתגברת וכיום מה שחברות מחפשות הוא הדרך להתבלט ולהשיג את תשומת הלב של הלקוח. ברגע שהחברה מצליחה להשיג את תשומת הלב של הלקוח, היא משיגה יתרון עצום לעומת החברות המתחרות אליה, והשלב הבא הוא לגרום ללקוח להיכנס אל החנות שלהם ולרכוש את המוצר אותו הם מוכרים.
אחת מהדרכים המוכרות והטובות ביותר לשיווק החברה והשגת תשומת הלב של הלקוח, הינה באמצעות שימוש תלי דלת הפונה ישירות ללקוחות ומציג להם את המוצר אותו הם מוכרים בשילוב של מבצע משתלם עבורם. כיום, ניתן להשיג תלי דלת במגוון גדול מאוד של סוגים וגדלים, באופן שבו יתאים ללקוח ובצורה שבה הוא רוצה למתג את העסק שלו.
חברות רבות הבינו כי הם מקבלים הזדמנות אחת ליצור רושם ראשוני טוב אצל הלקוח ולגרום לו להגיע אל החנות שלהם, לאחר מכן הם צריכים לספק לו את השירות הטוב ביותר על מנת שהוא ירצה לחזור שוב ושוב אל החנות ולרכוש עוד מוצרים. לאור העובדה כי ישנה הזדמנות בודדת ליצור רושם ראשוני חיובי, חברות רבות בוחרות להשתמש בתלי דלת איכותי ולשים דגש על כל הפרטים המופיעים בו מתוך מחשבה והבנה כי בפרסום שכזה כל דבר קובע.
שימוש באסטרטגיה שיווקית כזו, מספקת לחברה את האפשרות לפנות למגוון גדול של לקוחות פוטנציאליים בהשקעה כספית מינימלית. יחד עם זאת, חברות גדולות בעלות תקציב פרסום גדול יחסית, בוחרות לשלב את המהלך הזה ביחד עם מהלכי פרסום נוספים לדוגמה פרסום ברשתות חברתיות, שלטי חוצות ועוד. טיפ קטן בעיצוב תלי דלת הוא לשים דגש על קוטר הפתח בראש העלון וזאת על מנת שהוא יתאים לידית הדלת של הלקוחות וכך תוכלו להניח אותו על הידית והוא לא יהיה זרוק על הרצפה.
שיעורי בית
על מנת ליצור מהלך פרסומי ממוקד שיניב תוצאות איכותיות בהקדם, טרם חלוקת הפליירים חברות רבות פונות לחברות שיבצעו סקר שוק על אזור מסוים במטרה לבחון האם הוא מתעניין במוצר אותו החברה מוכרת.
הליך זה, מתבצע ביסודיות ובמהירות על ידי החברה הנבחרת על מנת להבין את הדרישות וההעדפות של קהל היעד ורק לאחר מכן בהתאם לתוצאות שהתקבלו מתחילים לחלק את הפליירים. ברוב המקרים האחריות על חלוקת תלי הדלת הינה על החברה שבצעה את סקר השוק המקדים.
רונן יעקב