דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיה לניהול עמוד פייסבוק 

מאת    [ 07/02/2018 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2307 פעמים ]

קיבלת לקוח חדש לנהל לו את עמוד הפייסבוק, מזל טוב!

הדבר הראשון והאקוטי ביותר שצריך לעשות זה לבנות אסטרטגיה לניהול עמוד הפייסבוק. אסטרטגיה ברורה ומסודרת היא הכרחית לתחילת העבודה גם עבורנו, מנהלי עמודי הפייסבוק, וגם ללקוח. כשיקבל את האסטרטגיה המפורטת, הלקוח יידע שהוא בידיים טובות וייתן לנו את הספייס והשקט לצאת לדרך ולבנות את תוכנית העבודה.

אז, איך בונים אסטרטגיה לניהול עמוד פייסבוק מאפס?

ראשית כל, חשוב לדעת מה הם המטרות העיקריות של העמוד כדי להבין אילו קמפיינים יהיו נכונים וישרתו את המטרות בצורה הטובה והיעילה ביותר. קמפיין עם אובג'קטיב שגוי עלול לבזבז כסף, זמן, ולתסכל מאוד- גם אתכןם וגם את הלקוח. חשיבה אסטרטגית לטווח הרחוק יכולה למנוע מצב כזה, במיוחד אם לוקחים בחשבון שהדרך למטרה היא לפעמים איטית, ודורשת כמה שלבים לפני שמגיעים למטרת העל.

שנית, צריך לזקק את כל המסרים שישרתו את מטרות הקמפיין ולחדד בכמה נקודות את המסרים שרוצים להחדיר לקהל היעד. מסר חזק יכול להופיע בגרסאות וניסוחים אין סופיים, אז אל תחששו אם יש מעט מסרים– העיקר שיהיו עוצמתיים וברורים.

אחרי הגדרת המסרים נפנה לקהל היעד שלנו – מי הוא לקוח הקצה? התייחסו למגדר, לגיל, לאזור גיאוגרפי, לתחומי עניין, ולכל דבר שיכול לעזור לכם ליצוק קהל מדויק ורלוונטי. לרוב עדיף קהל איכותי על פני קהל מאוד רחב ופחות רלוונטי. מהרגע בו בגדרנו את קהל היעד שלנו, אפשר לגבש את השפה המתאימה ביותר להעברת המסרים לקהל היעד שלכם!

אחרי שהגדרנו מטרות, מסרים קהל יעד ושפה, יש להתייחס לתקציב הנתון ולחשוב על חלוקה נבונה של התקציב. במקרה ואין תקציב גדול כל כך, כדאי לוותר על קמפיינים מסוימים כדי לא לפזר את התקציב יותר מדי – תפסת מרובה לא תפסת ????

מיד אחרי שסיימנו להגדיר את כל הנתונים המרכזיים לצורך תחילת עבודה, אנחנו נתחיל להתמקד בהבנה ובנייה של הקמפיינים שלנו לצורך פרסום בפייסבוק. ניהול עמוד פייסבוק כשלעצמו הוא דבר נפלא, אבל כמעט תמיד לא מספיק. צריך תמיד לגבות את הפעילות שלנו עם קמפיינים שיעזרו לנו להחשף לקהל שלנו, להעמיק את המסרים שלנו, להחדיר את המותג בצורה איכותית.

הקמפיין הראשון יעלה לאוויר רק אחרי שהכל מוכן. מאסטרטגיה, דרך דרך תשתיות, ועד קונספטים מהודקים. הפרסום תמיד יעלה אחרון והוא זה שידחוף הכל קדימה בצורה מהירה הרבה יותר.

וודאו כי יש לכןם תוכן ויזואלי מוצלח ומושך, וצאו לדרך!

לקריאה נוספת


http://www.bloop20.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב