בשנים האחרונות האינסטגרם הפך לרשת החברתית המועדפת על רבים, אפילו יותר מפייסבוק. הקסם של הפלטפורמה הוא ביכולות ללכוד חוויות, רגשות, ומסרים בויז'ואלז, יותר מאשר תוכן כתוב. כיום, כל עסק חייב בפרופיל אינסטגרם פעיל ואסתטי, כי מי שלא קיים ברשת הזאת, כנראה פשוט לא קיים ????
אז מה הם הדגשים הייחודיים שכדאי לשים לב אליהם בניהול אינסטגרם עסקי אותו אנחנו מנהלים? קודם כל, מבחינה טכנית חשוב לוודא שהפרופיל מקושר לעמוד הפייסבוק, ושבמידה ויש אתר הוא מופיע בבירור בביו. תזכרו שהאינסטגרם זו פלטפורמה שהנוכחות בה הכרחית, אבל בסופו של דבר רוב המעורבות והמכירות יהיו בפייסבוק או באתר ולכן חשוב לנתב את הקהל שלנו לשם.
וודאו שהתמונות שלכם מספרות סיפור, מעבירות את המסרים ברורים ויוצרות חוויית צפייה איכותית, שמבוססות על רוח המותג. כדאי לשלב מגוון של תמונות, גם שיווקיות וגם ייחודיות, סרטונים, בומרנגים, וכו', כדי לייצר פיד מעניין. הקפידו על תיוגי האשתגים רלוונטיים כדי לחשוף את התמונות ואת העסק לכמה שיותר עוקבים, גם כאלו שלא טורגטו על ידנו.
ואם כבר בטרגוט עסקינן, בחשבון המודעות של פייסבוק תיצרו קהל עוקבים איכותי ורלוונטי, אפשר אפילו לבסס את הקהל של חשבון האינסטגרם על קהל העוקבים המתאים בפייסבוק. ככה נוכל לייצר אחידות בין הפלטפורמות ולהצליח לפגוש את הקהל שלנו בשתי נקודות שונות, עם אוירה אחרת, אבל מסר אחיד.
לחבר בין שתי הפלטפורמות הוא אחד המעשים הנכונים כמעט לכל מותג, בטח אלו עם אופי ויזואלי. כמובן שכדאי במידת האפשר לייצר תוכן שונה וייעודי לכל אחת מהפלטפורמות שכן, הקהל שלנו תמיד עירני ועדיף להגיש לו את המסר הנכון, התוכן הנכון והאריזה הנכונה בהתאם לפלטפורמה.
חשוב מאוד לעקוב אחרי פרופילים שמעניינים אתכם או שיכולים להתעניין במותג, משתי סיבות עיקריות. האחת, כדי להגדיל את מספר העוקבים אחר העמוד העסקי שלכם (הגישה הרווחת באינסטגרם היא די יד רוחצת יד – אני אעקוב אחריך, אתה תעקוב אחריי, כמו גם בלייקים ותגובות), והשנייה כדי להחשף לתוכן של עסקים דומים ומתחרים. כך תוכלו לשאוב השראה, להגיב, לשתף ולעשות לייקים.
כדאי לתכנן לוח זמנים מסודר להעלאת התכנים לאינסטגרם העסקי שלכם. יכול להיות שיש עוקבים שהם גם אוהבים את עמוד הפייסבוק, ולכן מומלץ להעלות את התמונות לאינסטגרם בימים שונים מהימים בהם עולים פוסטים לעמוד הפייסבוק אותו אתם מנהלים. ואפילו יותר מזה – תעלו את התכנים הויזואלים בסדר שונה מזה שעולה בפייסבוק כדי לגוון לקהל שלכם. תיצרו פרופיל מעניין, מגוון, בצבעוניות מושכת ואסתטית, והעוקבים כבר יזרמו ????
לקריאה נוספת
http://www.bloop20.co.il/