בדיקות איכות צריכות להיעשות בכל חברה מתוך ראייה של למידה ושיפור המוצרים בעתיד וכן שיווק של מוצרים טובים למכירה בהווה
חברות האלקטרוניקה הגדולות חייבות לשים דגש ותשומת לב גדולה מאוד על מה שהן מוכרות. הדגש הוא על השם הטוב והמוניטין שלהן מכיוון שכיום, בעולם של שיימינג ברשתות החברתיות, אסור לחברה ששמה ייקשר למוצרים לא טובים או מסוכנים. לדוגמה, כל אותם מקרים של פיצוץ של סוללה בטלפונים של אפל או סמסונג גורם להן נזק גדול, ואותו דבר קורה גם לקונסולות משחק או לבאגים במשחקי מחשב. כאשר מדובר במכשירים אלקטרוניים, יש צורך לבחון באופן פרטני כל מוצר ומוצר לפני שמשחררים אותו למכירה.
הדרך הטובה ביותר לבחינת מכשירים אלקטרונים ומעגלים היא באמצעות מכשור איכותי ואמין. מכשירים אשר מבצעים PRODUCTION TEST לפני הפצה יכולים למנוע המון בעיות לעסקים אשר מייצרים מעבדים למחשבים או "מוחות" חשמליים למוצרי חשמל. בודקי PRODUCTION TEST עורכים מבחנים לתוכנה ולחומרה, לאפיון, לעיצוב ואפילו לתקלות אפשריות, כך שהבדיקה היא מאוד מקיפה ואף נותנת כלים לעתיד.
רק את הטוב ביותר
כל חברה רוצה לשווק רק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר שלה, כדי לשמור על שמה הטוב, ועל קהל הלקוחות שלה. קל מאוד לטעות בייצור המוני ולכן, יש צורך גדול בכלי אבחון ובקרה אשר יצביע על בעיות אפשריות. המטרה של כל חברה היא לשלוח למכירה רק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, ואלו אשר יגרמו ללקוחות לקנות עוד ממוצרי החברה וחשוב מכך, להמליץ גם לחברים ולמכרים.
מבחני בקרת איכות הם הבסיס לחברה טובה אשר מנסה לספק את הלקוחות שלה ולא רק למכור בכמויות. לא פשוט לייצר ליין מוצרים איכותי, טוב ויציב כאשר מדובר באלקטרוניקה, מכיוון שיש הרבה מאוד מרכיבים בכל מוצר. לכן, חשוב לשאוף כמעט לשלמות ולהעניק ללקוח יציבות, כלומר מכשיר שיעבוד לאורך זמן, ללא תקלות ובלי צורך להחליף או לתקן אותו לאחר תקופה קצרה.
כל החברות הגדולות צריכות לדעת שהמוצרים שלהם תמיד יכולים להשתפר, לא משנה אם הם מספיק טובים. העולם הולך ומתפתח, לבטח מבחינה טכנולוגית, ובכל מקרה, יש לשאוף תמיד לתת יותר ללקוח. לקוח טוב הוא לקוח חוזר וכזה שמייצר רווחים לאורך זמן, ולא רק לתקופה קצרה. לכן, חשוב לתת לו מוצרים טובים באופן עקבי ולגרום לו לרצות להתפתח וללכת קדימה עם החברה, ולא רק להישאר במקום. חברות הטכנולוגיה תמיד מסתכלות קדימה, לא על ההווה.
רונן יעקב