רבים מהאנשים סבורים כי קיימים דפים חשובים יותר מדף אודות או במילים אחרות פרופיל.יש להבין שבזכות דף אינפורמטיבי זה קיימת הזדמנות של הגולשים לאתרך להכיר אותך ולדעת על פועלך. הדף מהווה במה בה אתה מספר לגולשים את סיפור השתלשלות האירועים שהובילו אותך לפתיחת העסק ומשם לספר על הנסיון שצברת עם האנשים אליהם אתה פונה. אתה ממשיך ומספר מה המוצר שאתה מציע ועל איזה צורך אתה עונה. בנוסף, ספר כי אתה חושב לעתיד - ספר לאנשים על חזונך, מטרותיך ויעדיך.זכור, אנשים רוצים להרגיש בטחון בעסק איתו הם הולכים לעבוד ורוצים לדעת כי יש להם על מי להשען בכל זמן. דף האודות מכיל מסר שיווקי הולם שליעיתים מתנהג באופן סמוי. רבים בעלי העסקים ההופכים חסרון ליתרון. לדוגמא: עסק חדש שנפתח בתחום וותיק יכול להעיד על רעננות, חדשנות ונמרצות בדף האודות. בדף זה, המסר השיווקי הפך את החסרון (היות העסק צעיר וחסר נסיון) ליתרון (מלא חיים ושאפתן). יחד עם הצגת העסק חשוב לנצל את בימת הדף האינפורמטיבי ולספר לגולשים מיהם לקוחותיך ומי הם האנשים איתם אתה מתמודד בשגרה. כך שבעצם, דרך מספר שורות - אתה "מוכר" את העסק שלך ללקוחותיך הפוטנציאלים.חשוב לציין: כל מידע הנמצא בדף אודות (ובכלל באתר) צריך לעבור באופן מובן וברור אל תנסו לדבר בשפה גבוהה מידי ספרו את האמת ספרו על הידע שצברתם בתחומים שונים – רקע אקדמי, עבודות קודמות וכו'.ולסיום, עדכנו כל סיטואציה חשובה שתועיל לעסק: סיפור, לקח, מוסר וכדומה
קרן ספיר
מנהלת שיווק וקש"ל
www.aurion.co.il
מנהלת שיווק וקש"ל
www.aurion.co.il