קליקות, הרשת החברתית הראשונה שמתגמלת את גולשיה, יוצאת בתחרות טריוויה נושאת פרסים לכבוד פסח. בזמנים אקראיים במהלך ימי החג, תופיע שאלת טריוויה באתר הרשת, כאשר הגולש הראשון שיענה נכונה על השאלה יזכה בפרס. נושאי השאלות יהיו בתחומי תרבות יהודית, חגים ומועדים וכו'. שווי הפרסים יגיע לסכום של אלפי שקלים.
"אחת המטרות שלנו במבצע היא לחנך את הגולשים הצעירים באתר" אומר אורדן טרבלסי, מנכ"ל ואחד ממייסדי הרשת. "ניתן לראות בכך גם דרך נוספת שלנו לתגמל את הגולשים שנמצאים באתר מסביב לשעון, כשהם יוצרים תכנים, מעלים כתבות ותורמים לפיתוחו".
קליקות מחולקת לתתי-רשתות חברתיות לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף. כיום רשומים ברשת מעל 200 אלף חברים וקצב הצמיחה עומד על 100% בחודש.
קליקות- Sigma Waves Inc. היא חברה אמריקאית,העוסקת בפיתוח טכנולוגיית העברת מידע מהירה בתחום הסלולר, ובפיתוח טכנולוגיית אנטנות זעירות לתחומים שונים. סיגמא-ווייב בע"מ, חברת הבת הישראלית, הוקמה בשנת 2007 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. אתר הדגל של החברה הוא אתר "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה. "קליקות" צומח בקצב של 100% בחודש וחברים בו מעל 200,000 חברים. מנכ"ל החברה: אורדן טרבלסי. נשיא: ברק טרבלסי.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il