דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הטיפים לשמירה על משרד נקי ומסודר 

מאת    [ 13/01/2019 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2183 פעמים ]

סביבת עבודה נוחה בעבורי היא בראש ובראשונה סביבת עבודה נקייה, מסודרת ומאורגנת. על עבודה משרדית מכל סוג להיות מסודרת ומאורגנת. הטיפים הבאים יסייעו לכם לשמור על משרד נקי ומסודר גם אם חלק מהעובדים שלכם הם בלגניסטים מושבעים מלידה. ככל שאתם המנהלים תנחילו מוקדם יותר הרגלים נכונים של סדר וניקיון, כך העובדים יצליחו מהר יותר להפנים את הדברים ולעבוד בצורה מסודרת.

נפטרים מחפצים מיותרים

משרדים מבולגנים ומלוכלכים הם בראש ובראשונה משרדים עמוסים בתכולה. על כן, העצה הטובה ביותר אותה תוכלו לקבל בעבור שמירה על משרד או בית מסודר תהיה צמצום משמעותי של כמות החפצים. כל פריט משרדי שאנכם עושים בו שימוש קבוע כדאי להעביר אל המחסן. אין להחזיק במשרדים ניירת מיותרת. כיום בעידן המחשבים בוחרים מנהלי משרדים רבים להגביל את האפשרות של העובדים להדפיס מסמכים מיותרים. כך הם מצמצמים משמעותית את הבלגן במשרד וגם חוסכים בעלויות מיותרות.

מי אחראי לנקות את המשרד?

הבחירה של רוב המשרדים במתחמי העסקים החדשים של העיר תל אביב היא שכירת חברת ניקיון מקצועית. צוות מטעם החברה מגיע אל המשרד על מנת לבצע ניקיון אחת ליום או מספר פעמים בשבוע. הצוות מנקה את הרצפה והשולחנות במתחם העבודה, מרוקן את הפחים, דואג לניקוי של המטבחון ופינת הקפה, מחטא את חדרי השירותים ודואג לבצע עבודות ניקיון כלליות על פי צורך. חברת הניקיון היא זו שאחראית לספק את צוות העובדים, את ציוד הניקיון ואת החומרים. עבודות ניקיון משרדים תל אביב שמתבצעות על ידי חברת ניקיון מקצועית הוא המפתח למשרד נקי ומסודר תוך מינימום מאמץ שלכם.

פעולות ניקיון שתוכלו לבצע בעצמכם

את 4 פעולות הניקיון הבאות יוכלו העובדים שלכם לבצע בעצמם על מנת לשמור על סביבת עבודה נקייה גם כאשר צוות הניקיון אינו נוכח. נדגיש כי מדובר בפעולות פשוטות מאוד שאינן דורשות זמן רב או מאמץ משמעותי.


    • החזיקו באופן קבוע במשרד נייר ניגוב ותרסיס ניקוי כללי בעבור אותם רגעים בהם כוס קפה נשפכת בטעות על הרצפה.
    • הקפידו להשאיר בכל יום את שולחנות העבודה פנויים.
    • אחת לשבוע בקשו את כל העובדים לסדר את המגירות האישיות שלהם.
    • החזיקו מלאי זמין של מכשירי כתיבה וציוד משרדי כך שהעובדים לא ירגישו צורך לאגור בעמדת העבודה שלהם כמויות של ציוד.
    • אל תאפשרו אגירה של חפצים מיותרים, ניירת, חפצי נוי או חפצים אישיים במשרדים ובעמדות העבודה.

 

הורים למען הורים. המלצה על חברת ניקיון משרדים תל אביב שמתחייבת לתוצאות הטובות ביותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב