עסקים רבים מסתמכים על פרסום באינטרנט בכדי לייצר הכנסה חודשית. בין אם זה פרסום במנוע החיפוש של גוגל או בין אם זה פרסום בפייסבוק, אין היום כמעט עסק שלא מפרסם באופן ממומן באינטרנט.
הבעיה הגדולה היא, שיש הרבה עסקים שלא יודעים כיצד לפרסם נכונה עסק בגוגל או בפייסבוק. עסקים אלו מוציאים כספים רבים על פרסום מבלי לראות את ההשקעה חזרה, מה שפוגע בהם משמעותית.
אך לא הכול אבוד. עסקים יכולים לפרסם נכון יותר בגוגל אם הם יעבדו על פי מספר אבני יסוד חשובים המבטיחים כמעט בוודאות הצלחה עם פרסום ממומן במנוע החיפוש של גוגל וברשת המדיה.
אבן יסוד ראשונה: שואפים לציון איכות מילות מפתח גבוה בגוגל
מערכת גוגל אדס מעניקה ציונים לכל מילת מפתח בקמפיין על בסיס הרלוונטיות של המודעה, איכות דף הנחיתה והסיכוי שהיא תוביל לקליק. ככל שהציון גבוה יותר כך המפרסם מופיע גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש ומשלם פחות על כל קליק. ציון איכות מילות מפתח הוא המשתנה החשוב ביותר בפרסום בגוגל.
בעקבות כך, אבן היסוד הראשונה הכי חשובה למפרסמים בגוגל אדס היא ציון איכות המודעות. כאשר השאיפה של כל מפרסם בגוגל צריכה להיות השגת ציון איכות המודעות הגבוה ביותר.
אבן יסוד שנייה: בונים את הקמפיינים וקבוצות המודעות לפי מוצרים ושירותים
הדרך הטובה יותר להוציא את המקסימום מפרסום בגוגל היא על ידי בניית מערך הקמפיינים וקבוצות המודעות לפי המוצרים והשירותים של העסק. כך ניתן לנהל ולפקח על פעילות הפרסום בצורה אפקטיבית ולקחת החלטות חכמות לגבי אילו מוצרים ושירותים כדאי לפרסם בגוגל.
לדוגמה, חנות אינטרנטית המוכרת מוצרים של 3 קטגוריות מוצרים שונות צריכה לפתוח קמפיין פרסום ממומן לכל קטגוריה, כאשר כל מוצר בקטגוריית המוצרים יקבל קבוצת מודעות משלו עם מילות המפתח והמודעות המתאימות.
אבן יסוד שלישית: משקיעים יותר בפרסום בסלולר
הידעתם שמעל מחצית מהחיפושים במנוע החיפוש של גוגל הם מגולשים בנייד? היום יותר ויותר אנשים גולשים דרך הנייד, מה שמצריך ממפרסמים בגוגל להשקיע יותר בפרסום בסלולר.
מודעות פרסום בגוגל המותאמות לנייד, השקעה בדפי נחיתה שנראים טוב בנייד, הגדלת הצעת המחיר לקליק בנייד הן רק חלק מהפעולות שמפרסמים צריכים לעשות בכדי לפרסם טוב יותר בסלולר.
אבן יסוד רביעית: דף נחיתה ממיר
אבן היסוד האחרון והלא פחות חשוב – חובה לבנות דף נחיתה ממיר. כי הרי זה לא משנה עד כמה מפרסם מצליח לייצר קליקים בגוגל אם דף הנחיתה שאליו מועברים הגולשים לא מצליח לגרום להם להשאיר פניה. כל תקציב הפרסום מתבזבז על קליקים שלא הפכו להמרות.
לכן ההמלצה של מומחי פרסום בגוגל היא, לבנות דף נחיתה ייעודי לקמפיין הבנוי להמרה מקסימלית בהתאם ליעדי הקמפיין (השארת פרטים, התקשרות טלפונית, הרשמות לרשימת תפוצה וכו').
GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה