עיצוב לוגו, כחלק בלתחי נפרד ממיתוג העסק, היא אחת המשימות החשובות ביותר לעסק מתחיל, במיוחד כאשר אתה מנסה להרשים את הלקוח שלך. עסק שמנסה לבסס את התדמית שלו בשוק תחרותי, חייב לשים דגש על הפרזנטציה העסקית, הנראות שלו כאשר הלקוח הפוטנציאלי מקבל החלטה. אם המיתוג יהיה מרושל, או המיתוג יהיה מרשים ונמזמין, כאן לקוח תתקבלת ההחלטה האם לבצע רכישה אן לעבור למתחרה.
בשל זאת, הרכבנו עבורכם רשימה של ארבע עצות חשובות במיוחד לעיצוב לוגו לעסק.
קבע תקציב שתוכל לעמוד בו
עיצוב לוגו יכול להיות עסק יקר. לשכור מעצב גרפי שיכין עבורכם מיתוג לעסק יכולם לעלות אלפי שקלים, ולא תמיד התוצאה תהיה רצויה. כאשר עסק בתחילת דרכו, בזבוז כל שקל ושקל עלול להיות קריטי ולכן יש לשקול בקפידה רבה כל הוצאה מיותרת.
כיום, ניתן לעצב לוגו לעסק באינטרנט בתקציב של פחות מ- 100$.
קבל השראה לעיצוב לוגו
אם אתה מתקשה למצוא לוגו ייחודי, אז אתה באמת לא לבד. באינטרנט קיימים מאות אתרי לוגואים. אתרים נפלאים וניתן לקבל המון השראה ממאות דוגמאות של לוגואים, מוכנים מראש, לבחירה מקטלוג אינטרנטי. זה יקל על המשימה של יצירת לוגו לעסק החדש שלך.
ביצוע פשוט מהיר ולעניין
טעות של מעצבים רבים שהם יוצרים מיתוג שהוא עמוס, מסורבל לעין. יש יותר מדי תווים בשם העסק, צבעים שאינם מתחברים ורכיבים בסמל. זה יוצר תחושה של מערבולת בעיצוב. לוגו לעסק צריך להשאיר רושם ראשוני טוב על המתבונן. לכן, על הלוגו להיות קריא, והמסר צריך להיות ברור. לעיטים קרובות "פחות זה יותר". less is more קח את הזמן בבחירת הסמל. בחר גופן קריא שיהיה תואם לסמל.
משמעות הצבעים במיתוג עסקי
כאשר מדברים על מיתוג הדבר הראשון שעולה לראש הוא בחירת הצבעים למותג. מרבים האנשים מזהים מותג על פי הצבע שלו. הצבע יבלוט באתר האינטרנט, בכרטיס הביקור, במדיה החברתית וכו'. למשל חברת קוקה קולה משתייכת כמעט באופן אוטומטי לצבע האדום.
אנו נוטים לבחור את צבע המותג מתוך שיקולים אסתטיים, בלי להיות מודעים להשפעה העמוקה של הצבע על הנפש וליכולתו לשנות דפוסי ההתנהגות.
כאשר אנו בוחרים שימוש בצבע למותג שלנו, כדאי להתייחס למשמעות החיובית והשלילית של הצבעים בהקשרים תרבותיים של קהל היעד שלנו. אופן השימוש בצבע משפיעה על המסר הסופי שמעביר הצבע בתהליך מיתוג. מעוניין לדעת מה מסמל צבע הלוגו שלך? קרא מאמר מעניין אודות משמעות הצבעים במיתוג.