המאמר שלנו היום דן ביחס לעידן הטכנולוגי שבו אנו נמצאים,
כיום, כידוע רבים הם האתרים והעסקים הקמים בכל יום.
בכל שנה קמים כשישים אלף עסקים חדשים, ונחשו מה? רובם כבר מבינים שהם צריכים לבנות אתר אינטרנט.
וכאן העסק מתחיל קצת להסתבך. משום שכאשר אנו מתחילים לחפש בגוגל את הביטוי "בניית אתרים",
אנחנו פתאום מגלים עולם חדש, ומתחילים לחשוב שמא אנו צריכים בונה אתרים שעושה את זה כפרילנסר? אולי חברת בניית אתרים? ואולי מפתח אתרים.
טיפ ראשון ואולי הכי חשוב לשנת 2019:
בניית אתרים רספונסיביים. לאלו מכם שעדיין לא שמעו, מדובר על אתר מותאם לגלישה בסלולרי. כיום, מעל ל-50% מהגולשים יגיעו לאתר שלכם דרך הטלפון הסלולארי. לכן אתם חייבים לדעת שמי שבונה לכם את האתר יודע לבצע את ההתאמה הזאת בצורה טובה.
הטיפ השני שאני רוצה לתת לכם הוא "תיק עבודות". יכול להיות נותן שירות שיציג את עצמו כחברה גדולה שמתעסקת עם המון לקוחות מצד אחד, אך מצד שני אין לו תיק עבודות. זה דבר שאמור להדליק לכם נורה אדומה.
לכן זה לא אמור לעניין אתכם מי הוא האדם שנכנסתם אליו לאתר כדי שיבנה לכם את האתר לעסק, אתם יכולים לראות את הפנים שלו על ידי העבודות שאותן הוא ביצע בעבר.
מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה שבטח כבר עומדת לכם בקצה הלשון- מי אמר שהעבודות האלו באמת שלו?
אז התשובה היא פשוטה, וזה בעצם גם הטיפ הבא: בכל אתר, כאשר אתם תגללו למטה, תגיע לחלק התחתון ביותר באתר שנקראה בשפה המקצועית - פוטר.
כל בונה אתרים מקצועי שמכבד את עצמו, מטמיע קישור בפוטר שמגיע ישירות לאתר הבית שלו. זוהי דרך מאוד טובה לדעת מי הוא זה שבאמת בנה את האתר או לפחות לקח בו חלק משמעותי.
הטיפ הרביעי שנדבר עליו הוא האדם שבפועל יבנה את האתר. אז נכון שמפתח אתרים הוא הסמכות הכי מקצועית לבניית אתר, וזאת משום שלא כל אחד יוכל לתת לכם מענה עבור כל פיצ'ר שתרצו.
אך רגע לפני שאתם מחליטים שאתם חייבים מפתח שיודע CSS כדי לבנות לכם את האתר, אני ממליץ לכם לעצור לרגע ולזכור שאתר אינטרנט זה משהו שתמיד ניתן לשדרג.
ואם מחזור המכירות שלכם הוא עדיין לא 10K, אז אתם יכולים להיות רגועים גם כאשר אתם בוחרים פרילנסר עם מעט ניסיון ותיק עבודות לבניית האתר עבוד העסק שלכם.
עדי אלון- מנכ"ל ומייסד Adirom-tech העוסקת בכל תהליך המיתוג והשיווק לעסק חדש ולעסק קיים.
https://adirom-tech.space