דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות חכמים לשיווק מחדש של אתר מכירות אונליין 

מאת    [ 16/10/2019 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1937 פעמים ]

שיווק מחדש בגוגל (רימרקטינג בלועזית) הוא אחד הפיצ'רים הכי אפקטיביים במערכת גוגל אדס. פיצ'ר שיווק מחדש מאפשר למפרסם ליצור פרסום ייחודי רק לגולשים שביקרו בעבר באתר העסק, ואף ליצור קהלים ממוקדים על פי הפעולות שהם ביצעו בתוך האתר.

קמפיין שיווק מחדש משיג בממוצע המרות טובות יותר מקמפיינים רגילים ברשת החיפוש והמדיה בעלויות קליק נמוכות יותר. כך שכל עסק המפעיל אתר מכירות אונליין חייב לנצל את פיצ'ר השיווק מחדש.

רוצים לקבל יותר מהפרסום בגוגל של אתר מכירות אונליין? להלן מספר רעיונות חכמים לניצול כלי השיווק מחדש של גוגל אדס:

רעיון מספר 1: שיווק מחדש עם מודעה ייחודית לכל דף מוצר באתר

אתר מכירות אונליין הבנוי בצורה נכונה מעניק לכל מוצר דף ייעודי משלו. מן הסתם גולשים שביקרו בדף המוצר מביעים בו עניין. אז זה יהיה מאוד חכם ליצור רשימת רימרקטינג של הגולשים שביקרו בדף המוצר ולפרסם להם מודעה ייחודית המתייחסת למוצר הספציפי הזה בכדי למקסם את המכירות דרך פרסום בגוגל.

רעיון מספר 2: שיווק מחדש אגרסיבי לכל גולש שעגלת הקנייה שלו מלאה

יש גולשים שהכניסו מוצרים לעגלת הקנייה אך לא מימשו את הקנייה? הם הגולשים בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להשלים בסופו של דבר רכישה. ניתן להגדיל את הסיכוי שהם יחזרו להשלים עסקה אם מזכירים להם בעזרת שיווק מחדש בגוגל שבעגלת הקנייה באתר יש מוצרים בעגלת הקנייה שהם לא רכשו עדיין.

רעיון מספר 3: שיווק מחדש לפי תוכן אינפורמטיבי באתר

תוכן אינפורמטיבי רלוונטי למוצרים שמוכרים באתר הוא אחד המקורות הטובים ביותר ליצור רשימת רימרקטינג לפרסום ממוקד בגוגל. גולשים שקראו את התוכן האינפורמטיבי לגבי מוצר מסוים (במיוחד אם הם גלשו בדף התוכן מעל מספר דקות) ככל הנראה מאוד מעוניינים במוצר. כדאי מאוד להציב מודעת פרסום של המוצר בגוגל מול אותם גולשים שקראו את התוכן האינפורמטיבי.

רעיון מספר 4: שיווק מחדש על גולשים שרכשו בעבר דרך האתר

האתר מוכר מוצרים עם אופי של קניה תקופתית חוזרת? (לדוגמה מזון, מוצרי טואלטיקה וכו'), כדאי לבנות רשימת רימרקטינג לפי הגולשים שרכשו בעבר מוצרים דרך האתר ולפרסם להם בגוגל תזכורת לחזור לקנות בעתיד דרך האתר כשהם צריכים לחדש את המלאי.

רעיון מספר 5: פרסום לגולשים שביקרו בעבר באתר העסק במהלך תקופת מבצעים

יכול מאוד להיות שהרבה מהמבקרים באתר רצו לרכוש מוצר אך החליטו לוותר על הקנייה באתר בגלל שהמחיר היה יקר מדי עבורם. בעקבות כך, במהלך תקופת מבצעים באתר (כשהמחירים יורדים) מומלץ לבצע פרסום ממוקד לאותם גולשים שביקרו באתר בכדי לעדכן אותם על ירידת המחירים. יש סיכוי טוב שהחלטת הקנייה שלהם תשתנה עקב מחיר המבצע.

GESEM פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב