סוכני המכירות הוצאו לחל"ת? מזכירת השיווק כבר לא עובדת יותר? עסקים רבים כעת בתקופת הקורונה עוברים טלטלות רבות כפיטורי עובדים גם בתחומי המכירות והשיווק של העסק.
אם בימים רגילים עסקים יכלו להחזיק במערכת שיווקית שלמה, שכללה אנשי מכירות, פקידות שיווק למענה ללידים נכנסים, לביצוע של טלמיטינג ב"שיחות קרות" ללקוחות פוטנציאליים וכו. – כעת עקב המצב עסקים רבים נאלצים לצמצם בכוח אדם חיוני זה.
לעומת זאת, העסקים צריכים וחייבים להמשיך ולשרוד, שלא לאמר להתפתח ולגדול עסקית. השגת לקוחות חדשים לעסק אינה "מותרות" וכל עסק צריך לפעול אקטיבית להשיג זאת, תהא התקופה מאתגרת ככל שתהיה!
חברת טלמיטינג ושירות טלמיטינג חיצוני לעסק עשוי להיות פתרון מצוין לתקופה זו ואף לאחריה. שירות טלמיטינג חיצוני לעסקים יכול לתרום בדרכים רבות להתנעה מחדש של מערכת השיווק של העסק. טלמיטינג ע"י חברת טלמיטינג איכותית יכול במידה רבה "לפתוח דלתות" בקרב לקוחות חדשים באופן יומיומי ופעיל.
טלמיטינג יכול לסייע לעסקים בדרכים רבות ומגוונות. החל משלב של ביצוע "השיחות הקרות" ללקוחות פוטנציאליים חדשים, לקביעת פגישות טלפוניות או פיסיות עבור בעל העסק או מנהל המכירות שלו, עבור למענה ללידים נכנסים שיש לעסק, משלוח הצעת מחיר "סטנדרטיות" ללקוחות מתעניינים, פנייה ללקוחות קיימים של העסק ו"השבתם" לפעילות עסקית, הצעת מבצעים מיוחדים ללקוחות קיימים של העסק, ואפילו ביצוע של "שירות אחרי מכירה" לבדיקת שביעות רצון לקוחות וכן ביצוע "פולואו אפ" להצעות מחיר יוצאות של העסק.
בדרך זו, בעלות סבירה ונוחה, ללא ההוצאות הכרוכות בעבודה עם עובדים שכירים וללא הוצאות "עובד-מעביד" יכולים בעלי עסקים בינוניים וקטנים לחסוך רבות בעלויות שלהם- ומצד שני לא לזנוח את המכירות והשיווק של העסק שלהם, גם בתקופה מאתגרת זו.
לשם הדוגמא: מכון יופי יכול להיעזר בחברת טלמיטינג טובה לפנייה לקהל לקוחותיו הוותיקים, וכן לבקרת "שביעות רצון" המטופלות לאחר הטיפול.
דוגמא נוספת: בעל עסק המתמחה בשיווק בגדי עבודה יכול להיעזר בחברת טלמיטינג חיצונית לפנייה לקוחות עסקיים חדשים גדון מפעלים ומוסדות, לשם פנייה ללקוחות עבר שלו "שנטשו", לשם שליחת הצעות מחיר סטנדרטיות ללקוחות עסקיים מתעניינים חדשים, וכן לביצוע "פולואו אפ" להצעות מחיר שהוא מוציא, ש"נופלות בין הכסאות" ושאין לו את הזמן לעקוב אחר הצלחתם.
שימוש בחברת טלמיטינג טוב בימים "רגילים", ויתרונותיו מתעצמים דווקא בתקופות מאתגרות כמו התקופה הנוכחית.
בימים כאלו צריך לחשוב "מחוץ לקופסה" בעסק, להקטין עלויות אך לא לשכוח ש"הקורונה" לא תהיה לנצח, ויש כעת להגדיל המכירות וכן "לבנות" את עתידו של העסק.