קמפיין לידים ממומן בפייסבוק בשילוב הוואטסאפ - לשירות לקוחות טוב יותר למען מכירות רבות יותר!
פייסבוק הציגו לפני כמה שנים כלי פרסום ממומן חדש בשם Lead Ads (קמפיין יצירת לידים).
הכוונה מאחורי המהלך הזה הייתה לפשט את תהליך מילוי הטפסים באופן מקוון - בלחיצת כפתור יכלו לשלוח את פרטיהם ישירות לבית העסק בו התעניינו.
התוצאה מכך היתה שקמפיין לידים גרם לשילוב שיווק בוואטסאפ עם מודעות פייסבוק להפוך לתהליך הרבה יותר חלק וללא מאמץ.
כלומר, כשאתה אוסף לידים חדשים, כדי להמיר אותם מלקוח פוטנציאלי ללקוח משלם יש לטפח את ההפניות האלה בתקשורת נוספת - טלפון, SMS, דוא"ל, וואטסאפ וכד'.
לדוגמא - כאשר נשלב שיווק בדוא"ל עם מודעות פייסבוק, נקבל לקוחות שעומדים בסיכוי גבוה ב -22% להתחייב לרכישה (מקור: SalesForce).
עכשיו החליפו את הדוא"ל שעומד על אחוזי פתיחה נמוכים מאוד והכניסו במקומו את הוואטסאפ, אפליקציית המסרים המובילה בישראל למשוואה והכפלתם את המכירות פי כמה וכמה.
עם שיעור פתיחה של 99% - לא נראתה מעולם פלטפורמה שיווקית כמו הוואטסאפ בעולם השיווק ולכן יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את חשיבותו העצומה (מקור: facts.net), גם בישראל התאהבה האוכלוסיה בוואטסאפ כאשר 92% מאיתנו פעילים בה באופן יום - יומי (בינינו, למי אין וואטסאפ?).
כנציג העסק, באמצעות וואטסאפ תוכל ליצור נקודת קשר ראשונית עם הליד, לתקשר בצורה אישית עם הלידים בכך לטפח אותם ולהקל על אנשי המכירות שלך למכור בקלות את המוצר או את השירות אותו אתה מעניק. תוכל גם לשלוח וואטסאפ בהתאמה אישית עם מידע נוסף, הצעות, מבצעים והנחות במיוחד עבור צרכי הלקוח ובהתאם להתעניינותו.
כמובן שכלי אוטומציה, מערכות ותוכנות הכוללות בוטים חכמים ופאנל תזמון ייעלו וימקסמו את התוצאות.
מצד הלקוח - יקבל טיפוח התקשרות ראשונית מיידי אוטומטית, יחס אישי לצרכיו ומידע רלוונטי על השירות או המוצר בו התעניין. מצד העסק - אחראי המכירות יקבל את הליד ישירות לוואטסאפ האישי בצירוף המידע שעליו התעניין הלקוח, יוכל לשרת אותו בצורה ממוקדת, טובה יותר ובכך למכור בקלות רבה יותר.
בימינו ובעידן בו יש לך גישה לערוצים טובים יותר יותר, שיווק בוואטסאפ מהווה את הכלי הכי ישראלי שיש ועומד דומיננטי כחוד החנית בכל הנוגע לשיווק איכותי, ישיר ויכול להיות המפתח של העסק שלך - להצלחה.
https://www.waam-it.co.il