שיווק שותפים למתחילים – הצעדים הראשונים בלעשות כסף באינטרנט
שיווק שותפים למתחילים לא שונה כל כך מהדרך שמשווקים מתקדמים פועלים. יש הבדל משמעותי אחד והוא נמצא בממדים כי המנוסים משקיעים הרבה יותר כסף בעסק שלהם. יש להם כמה אתרים ובנישות שונות, הם מעסיקים צוות שעובד עבורם והם משווקים מספר גדול יותר של מוצרים.
הם נעזרים במערכות וכלים מתקדמים ומקצועיים שעולים כסף כדי לחקור ולהבין את הקהל והמתחרים שלהם טוב יותר. ואם אתם שואלים איפה מתחילים בשיווק שותפים? אז התשובה שלי היא...
שיווק שותפים מתחילים קודם עם עצמכם!
ותכף תבינו למה אני מתכוון.
איך לבחור נישה?
וכדי לבחור נישה, אתם צריכים להבין מה הוא הדבר, מה הכישרון שלכם שאתם טובים בו יותר מהאנשים שסביבכם. אם לא תבינו לאיזה בעיה אתם רוצים לספק פתרון, לא תתקדמו לשלב הבא.
כדי לעזור לכם להבין מי הוא קהל המטרה שלכם, שאלו את עצמכם את השאלות האלה:
• מי האנשים שאתם רוצים לעזור להם?
• מי הם האנשים שאתם משתוקקים לעזור?
• איך אתם רוצים לעזור לאנשים האלה?
• על איזה בעיה התגברתם ואתם יכולים לעזור בו לעוד אנשים?
• באיזה תחומים אתם ממש טובים?
• אתם עוסקים באומנות מסוימת?
• האם אתם אוהבים משחקי ווידאו?
• האם אתם טובים בלתקשר ובלגשר בין אנשים?
• איזה קטגוריית ספרים יותר מושכת אתכם?
• איזה נושא ממש מדליק אתכם?
• יש משחק שאתם ממש טובים בו?
תראו,
להבין מה היא הנישה הנכונה לכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. היא יכולה לתקוע אנשים במקום ולגרום להם להרים ידיים ולפרוש עוד לפני שהתחילו לשווק. זה חשוב שתסיימו עם השלב הזה מהר ככל שניתן ואפילו אם אתם לא סגורים על הנישה ב-100 אחוז...
תבחרו תחום שהוא קרוב לליבכם וגם נושא שיש לכם זיקה אליו יכול להספיק כי הדבר החשוב הוא להתחיל להרביץ עבודה.
יכול להיות שלבסוף תגיעו להבנה שהנישה שבחרתם לא מתאימה לכם אבל עד אז אתם תלמדו:
• להקים אתר וורדפרס.
• תלמדו מה זה קידום אתרים.
• איך לכתוב נכון מאמרים.
• לעשות מחקרים כמו מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים ומחקר שוק.
ועוד המון דברים שיעשו לכם את ההתחלה הבאה להרבה יותר קלה.
והכי מגניב הוא שתוכלו למכור את הבלוג למישהו שמתחבר לנישה ועם הרווחים של המכירה תתחילו שוב בנישה שאתם מתחברים אליה.
הקמת אתר אינטרנט לשיווק שותפים
בשלב שאחרי בחירת הנישה אתם תבנו אתר או בלוג, לחצו על הקישור למאמר שאני מסביר בדיוק איך עושים את זה.
מחקר מילות מפתח
אחרי בניית אתר אינטרנט, תתמקדו במחקר מילות מפתח איכותי, מחקר מתחרים ומחקר שוק ובסרטון הזה תלמדו איך עושים מחקר מילות מפתח.
כתיבת תוכן שיווקי
עכשיו...
שימו הכול בצד כי אתם צריכים לפנות לכם זמן ולכתוב כמות מאסיבית של תוכן בשביל קהל הגולשים שיגיע אל הנכס המקוון שלכם. אחרי שתגיעו בערך ל-40 עד 60 מאמרים באתר או בבלוג, אתם תתחילו לעבוד על הלב של העסק האינטרנטי שלכם...
על "מגנט הלידים" כדי לשווק לרשימת תפוצה שלכם.
מגנט הלידים ורשימת תפוצה
מגנט הלידים יכול להיות ספר, מדריך, סרטון או טיפ שיהיה בו ערך עבור המבקרים שלכם באתר. אותו אתם תתנו להם בחינם תמורת השארת כתובת מייל. המטרה של מגנט הלידים הוא להגדיל את רשימת התפוצה שלכם.
רשימת התפוצה בנויה מקהל ממוקד מאוד שעבר שלושה שלבי מיון:
• מכל התוצאות, הוא בחר בכותרת שלכם בעמוד התוצאות של גוגל.
• הוא קרא את כל המאמר שלכם.
• ובסוף הוא השאיר את כתובת המייל שלו כדי לקבל את מגנט הלידים.
לכן, חשוב להתמיד לשלוח לרשימת התפוצה שלכם מיילים על בסיס קבוע. כדי שלא ישכח מי אתם, כדי שלא יסיר את עצמו מרשימת התפוצה והכי חשוב...
שלא יסמן אתכם כספאמרים.
קידום אתרים אורגני לשיווק שותפים
את התוכן שלכם בבלוג, אתם מייעדים ל...
• לגולשים באינטרנט.
• ל-Google.
מנוע החיפוש העיקרי בישראל הוא Google וכ-90 אחוז מהחיפושים בארץ אנחנו עושים דרכו ומי שלא יודע Google נוסדה ב-1998.
אחרי עשרים ושלוש שנים של שיפור האלגוריתם שלה, צבירת ניסיון בהצגת תוצאות ובאיסוף אינפורמציה על הגולשים. יש בידי גוגל את המתכון המדויק לאיך להתברג במקומות הראשונים במנוע החיפוש. היא יודעת בדיוק מה הם הפרמטרים בפוסט שמושכים אנשים לקרוא תוכן שיווקי ומה דוחה אותם. ובקידום אתרים אורגני אנחנו עושים אופטימיזציה בדיוק לפרמטרים האלה.
תראו, יש כ-200 פרמטרים כאלה (שידועים לנו בכל אופן) וכל פרמטר בעל חשיבות שונה והשפעה שונה על עמודי האתר. ומה שחשוב הוא שבקידום אתרים אורגני בגוגל אתם לא חייבים להכיר את כל הפרמטרים. וזה מספיק שתעבדו על 10-15 החשובים ביותר והם יעזרו לכם להגיע לתוצאות לא רעות בכלל.
עכשיו הנה חדשות טובות...
אחד התוספים המעולים שתתקינו באתר הוורדפרס שלכם יהיה Yoast והוא יעזור לכם בכל מה שקשור לקידום אתרים בבלוג שלכם. התוסף ממש מראה לכם באיזה פרמטרים כל פוסט בבלוג לא עומד "בתקן" וגם איך לתקן את השגיאות.
וזה היה על קידום אתרים אורגני על קצה המזלג.
וזה סרטון שמסביר איך לעשות אופטימיזציה לפוסט שמוכן לפרסום.
ועכשיו אתם אולי שואלים את עצמכם...
כמה כסף עושים בשיווק שותפים?
אולי זה לא יפתיע אבל הגורם העיקרי להצלחת העסק שלכם הוא...
אתם!
שיווק שותפים הוא אולי תחום גדול ומורכב, אך בסופו של דבר מה שיקבע את גורלו של העסק אינטרנטי שלכם הוא אתם.
כמה זמן אתם מוכנים להקדיש ולהשקיע בעבודה על העסק שלכם?
האם אתם מוכנים להשקיע בכלים בתשלום שיעזרו לכם להתרומם ולגדול?
האם אתם מוכנים להשקיע בללמוד את התחום?
והכי חשוב...
יש לכם את היכולת לשים בצד את מלכי הסכות הדעת וגונבי תשומת הלב שמפוזרים סביבכם?
כמו...
• משחקי מחשב וקונסולות.
• סרטים בקולנוע ובנטפליקס.
• צפייה בסדרות וראליטי.
• יציאות למועדונים ופאבים.
• מכשירים סלולריים.
• פייסבוק, וואטסאפ ורשתות חברתיות.
תראו...
אני מכיר אנשים שאת הרווחים הראשונים שלהם הם ראו רק שנה אחרי שהתחילו. ויש משווקים שעושים עשרות ומאות אלפי דולרים בחודש בשיווק שותפים. זה תלוי באיזה נישה אתם פועלים ורוצים לפתור בה בעיה לקהל שלכם. וזה תלוי גם איפה הקהל שלכם פיזית נמצא.
לסיכום
העקרונות של שיווק שותפים הם פשוטים אבל כמו כל דבר טוב, התחום דורש נחישות, כוח רצון, הקרבה והמון סבלנות.
אם החלטתם ללכת על זה, דחפו בכל הכוח ואל תוותרו.
בהצלחה.
איך לעשות כסף באינטרנט
https://www.itsup2me.co.il