למה צריך טלמיטינג דווקא כעת כשיצאנו מהקורונה?
תקופת הקורונה הארוכה לימדה אותנו, בדרך הקשה, שאנו משתוקקים לקשר האישי, לפגישות פנים מול פנים, גם בהקשר החברתי ובטח בהקשר העסקי. אנו רוצים לעשות עסקים עם אנשים אמיתיים שפגשנו, היכרנו אישית ויצרנו עמם כימיה טובה.
קשה עד בלתי אפשרי לעשות עסקה עם "קובייה קטנה בזום", והדבר נכון שבעתיים לעסקים המשווקים לעסקים אחרים (B2B), כיוון שבעסקים אלו ברוב המקרים העסקה הינה גדולה בהיקפה ומשמעותית ומחייבת לכן הכרות אישית ובניית כימייה עם נציג החברה המשווקת, בטרם תיחתם העסקה.
יתרונות טלמיטינג עבור עסקים ידועות: טלמיטינג (שיווק טלפוני למול קהלי המטרה) מאפשר לבעלי חברות ועסקים להמשיך ולעסוק בתחום עיסוקם ו"להוציא החוצה" למיקור חוץ (Outsourcing) את חלק מפעולת השיווק והמכירות של העסק שלהם.
הטלמיטינג חוסך מהם את הצורך התמידי באיתור של לקוחות חדשים, והוא "פותח דלתות" יומיומית עבורם ויוצר להם הזדמנויות מכירה "חמות", ע"י יצירת פגישות עבודה איכותיות עם לקוחות אפשריים שהתעניינו במוצרי או שירותי העסק, ושרוצים להתקדם לסגירת עסקה אפשרית.
מכאן נשאלת השאלה איך לבחור את החברה הטובה ביותר לביצוע טלמיטינג. הנה כמה טיפים לכך.
טיפים כיצד לבחור חברת טלמיטינג חיצונית איכותית
1. מומלץ לבחור בחברת טלמיטינג לעסקים שהינה בעלת ניסיון התחום המוסדי (B2B), תחום המחייב ידע, ניסיון ומקצועיות רלוונטית.
2. חשוב לבחור בחברת טלמיטינג אשר המעסיקה אנשי טלמיטינג וותיקים, קבועים ובעלי ניסיון רב. כך ניתן להבטיח שאיש או אשת הטלמיטינג "יחיו" את הלקוח ואת הפרויקט, יהיו מעורים בו, יוכלו לבצע מעקב המשכי Follow Up) ) קפדני כנדרש, ויוכלו לתפקד עצמאית וביעילות מירבית.
3. חברות גדולות לטלמיטינג, כאלו המפעילות "מוקדים" של אנשי טלמיטינג עבור עסקים אפקטיביות מאד עבור חברות גדולות, כגון: קופות חולים, חברות ביטוח, וכו. לעומת זאת, בעלי חברות ועסקים בינוניים וקטנים יותר, חשוב שישקלו שכירת חברות טלמיטינג לעסקים קטנות ("חברות "בוטיק") מכיוון שחברות טלמיטינג אלה מסוגלות לתת להן יחס אישי, חם וצמוד הרבה יותר.
4. חשוב שהמנהל הישיר של חברת הטלמיטינג לעסקים יהיה כזה שניסיונו והשכלתו הינם בשיווק. בראש בחברות טלמיטינג לעסקים איכותיות תמצאו מנהל ש"חי" את תחום ניהול השיווק והמכירות. זה חשוב, כיוון שבעת הקמת ו"התנעת" הפרויקט ע"י חברת הטלמיטינג, חשוב ביותר למצוא את אותם היתרונות התחרותיים הייחודיים של אותו עסק ספציפי, "לחדד" ולמקסם את הפנייה, לחשוב על כיוונים "מחוץ לקופסה" לפנייה, ולקבוע "תסריטי שיחה" כאלו שיעלו דרמטית את נכונות הלקוחות האפשריים להיפגש עם בעלי אותו עסק, או עם סוכניו. כמובן שבהמשך העבודה הדבר חשוב שבעתיים, כיוון שחשובה הבקרה, הניהול והאופטימיזציה של התהליך.
5. שימו לב לנושא הדאטה! בחרו בחברת טלמיטינג שמספקת לכם דאטה איכותית, מלאה, ו"שקופה" לכם לכל אורך ההתקשרות. דאטה איכותית הינה הבסיס החיוני להצלחת תהליך טלמיטינג!
6. חשוב לבחור חברת טלמיטינג לעסקים שתבצע גם שליחת חומר שיווקי בשמכם. ב"עולם" ה-B2B לרוב תהליך "הבשלת" העסקה ארוך, ולכן כשלב ראשון לקוחות אפשריים רבים מעדיפים לקבל "חומר" בטרם קבלת החלטתם על קיום פגישה פיזית או טלפונית. וודאו שחברת הטלמיטינג מכינה לכן חומר, "מייל פנייה" מעצים (כולל "חתימה דיגיטלית" מרשימה של העסק שלכם), ומבצעת פולואו אפ למיילים הנשלחים לאחר השיחות.
אז מהמסכות נפטרנו סוף סוף (: נותר כעת רק לאחל בריאות טובה, חזרה מהירה לשיגרה ופרנסה טובה!