כולם יודעים שכשיש חנות פיזית כלשהי, ללא צוות מכירות לא ניתן להפעיל את החנות!
למשל כשמגיעים לחנות בגדים תמיד יש מישהו שניגש לתת עזרה, אותו דבר בחנות מוצרי חשמל ועוד..
אתר האינטרנט שלך אינו יוצא מן הכלל! בעולם העסקים הדיגיטליים המודרניים של ימינו, על מנת למשוך את תשומת לבם של לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הרווחים העסקיים, החברות נמצאות במצב של מתח תמידי להשיג יותר מכירות.
על פי מומחים בתחום, לקוחות פוטנציאליים משתמשים במגוון פלטפורמות מדיה שונות כדי לבחון את העסק שלך ואת המוצרים והשירותים שלך.
לכן, החלטות קנייה/השארת פרטים מתקבלות באינטרנט בזמן אמת, אפילו מהר מאוד. כאשר שביעות רצון הלקוחות חייבת להיות חשובה מאוד בעת אינטראקציה עם לקוחות.
אילו טכנולוגיות או רכיבים/אלמנטים אחרים אתה יכול להוסיף לאתר שלך כדי לגרום למבקרים להישאר?כיצד הופכים קליקים/אפילו גלישה באתר למכירות בפועל?
התשובה היא בפירוש וואטסאפ ?צף? או מערכת צ'אט באתר יכולה להוות תשובה מספקת ומענה אמיתי בזמן אמת לגבי שאלות קטנות שיש ללקוחות.
כדי לשמור על דברים פשוטים ולשמור על דרך תקשורת ברורה ופתוחה, אתר האינטרנט שלך הופך להיות מותאם אישית לכל צרכי הלקוחות.
היתרונות של מערכת מענה מיידי• הגדלה של המכירות והרווחים בעסק
• שירות לקוחות יעיל ואיכותי
• עצם זה שיש וואטסאפ/צט מרשים את מבקרי האתר בכך שתמיד יש מישהו והם לא לבד
• בנוסף להשלמת תהליך הרכישה מול הלקוח, הוא גם מספק סיוע
ניתן ליישם מערכת צ'אט בזמן אמת לכל כיס מבלי שיהיו לך יותר מדי בעיות ביישום באתר
כיום ניתן להקים מערכת כזו לאתר תוך דקות ספורות. בעזרת הורדת פלאגין (במידה והאתר בנוי בוורדפרס), האתר יכול לספק ללקוחות פוטנציאליים חווית קניה אחרת לגמרי.
מערכת הצ'אט מאפשרת למבקרים/לקוחות באתר להרגיש נינוחות שאם במידה ומשהו יקרה, יש מישהו מהצד השני
שיתן מענה.
במילים אחרות, אם תפעלו, צ'אט בזמן אמת עם גולשים יכול ליצור ערך למותג הארגוני שלך ולהצלחת העסק שלך.