שיווק דיגיטלי הוא תהליך של קידום מוצרים או שירותים בערוצים דיגיטליים כדי להגיע לקהל מסוים. זה נקרא כשיווק באינטרנט, שיווק במדיה חברתית, פרסום במובייל, שיווק מסחר אלקטרוני ועוד רבים אחרים. זהו מונח גג הכולל כל סוג של קידום מכירות המשתמש במכשיר אלקטרוני כדי ליצור קשר עם צרכנים. במאמר הקרוב נספק לכם את כל הטיפים הכי שווים לשיווק דיגיטלי מצליח מתחילים.
איך לבצע שיווק דיגיטלי טוב?
שיווק דיגיטלי יכול להתבצע באמצעות אתרי אינטרנט, אתרי רשתות חברתיות, אופטימיזציה למנועי חיפוש קידום אתרים בגוגל (SEO) , בלוגים וכו'. ישנן דרכים רבות בהן תוכל להגביר את הנראות של האתר במנוע החיפוש באמצעות נהלי קידום אתרים שמיד נסביר לכם.
1: לפני כל תחילת פרויקט חשוב לעשות חקר מילות מפתח דרך הכלי של גוגל הנקרא: google ads
2: אחרי שעשיתם חקר מילות מפתח אתם צריכים להוסיף תוכן רלוונטי לאתר ולשלב את המילות מפתח שתרצו לקדם במנוע החיפוש.
3: קישורים קישורים קישורים אחד הדברים הכי חשובים לקידום אתרים בגוגל הוא קישורים מאתרים עם סמכות גבוהה, ואתרים שקשורים לאתר שאותו אתם רוצים לקדם.
עוד טיפים לקידום נכון :
כיום כל עסק צריך אתר אינטרנט אבל אתר אינטרנט לבד זה לא מספיק. שיווק דיגיטלי הוא הדרך הטובה ביותר להביא לקוחות אל האתר שלך. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי שבו אנשים מחפשים בכל יום את המוצר שלכם (באמצעות גוגל) לכן, אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אתם חייבים לבנות אתר אינטרנט מצליח שיביא לקחות חדשים ויגדיל לכם את העסק.
ישנן דרכים רבות בהן תוכל לשווק את העסק שלכם באינטרנט, הכנו עבורכם מספר טיפים לשיווק נכון:
1: לכלול את כל המידע הדרוש על החברה שלכם.
2: לוודא שהאתר רספונסיבי וידידותי לנייד (כי היום רוב הטראפיק (גולשים) מגיעים דרך המכשירים הניידים
3: השקעה באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
4: בניית בסיס לקוחות חזק באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני
5: משיכת לקוחות דרך מדיה חברתית על ידי העלאת פוסטים באופן יומיומי חשוב לשלב מבצעים גם מדי פעם.
שיווק דרך הפייסבוק:
פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. יש לרשת למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, והיא מהווה 17% מהזמן הכולל המושקע במכשירים ניידים ברחבי העולם. שיווק בפייסבוק הוא דרך מצוינת לעסקים לשווק את המוצרים או השירותים שלהם. הכלי של פייסבוק מציע מגוון דרכים שונים לעסקים ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהם, תוך ניצול מאמצי שיווק בתשלום וחינמיים, כגון קידום פוסטים, שיתוף פוסטים, קידום ממומן ועוד. פייסבוק גם מאפשרת לאנשים להשתמש בו ככלי לשירות לקוחות על ידי פרסום עדכונים לגבי שעות הפעילות של החברה שלכם.
בר כהן סטייליסטית ומעצבת אופנה