איך בונים דף נחיתה מוצלח?
שלב ראשון
מה זה דף נחיתה?
יש שני סוגים מובילים של מבנים:
• מיועד לאיסוף לידים - כאן הגולש משאיר פרטים כמו: טלפון, שם, מייל.
• חנות איקומרס - דרכו ניתן לרכוש מוצרים
חשוב בכל דף נחיתה שתהיה כותרת ראשית, כותרת משנית, פסקה ראשית, תמונה המחזקת את הכותרת, הוכחה חברתית כלשהי שאתם מוערכים ומוכרים וכמובן טופס ליד או כפתור להנעה לפעולה.
חשוב להתאים את המבנה הנכון של דף הנחיתה למטרה שעומדת מאחוריו ואחר כך לחשוב על הקהל היעד שצפוי להגיע לאותו עמוד ומה הוא מבקש למצוא בו. וצריך לחשוב מאיפה יגיעה התנועה: קמפיין ממומן בגוגל?, פייסבוק, איזה מסרים במודעה שהובילה אל הדף
דגש חשוב! צריך לספק תוכן איכותי שיוביל את הקורא למסקנה שאנו מעוניינים שהוא יגיע אליו.
שלב שני
איזה מילים מוצלחות צריכים להיות בדף נחיתה?
לוקח בממוצע כמה שניות ללקוח לקרוא את הדף וכדי לעשות דף נחיתה טוב צריך לתת דגש בכמה דברים חשובים:
כותרת- צריכה להיות ברורה מה אנחנו מציעים לגולש, לפעמים הפתרון הוא לתת כותרת שיווקית חזקה שנוגעת בבעיות של הגולש ונותנת הסבר למה השירות או המוצר יכולים להיות רלוונטי עבורו.
תת כותרת – בדרך כלל נותן חיזור לכותרת הראשית ומשכנע לבצע את הפעולה וזה יכול להיות הוכחה חברתית או תועלת של המוצר או כול דבר אחר שיגרום כוח לכותרת הראשית.
קריאה לפעולה – כאן צריכים להיות ממוקדים ולהסביר לגולש מה בדיוק הוא צריך לעשות וזה יכול להיות כמו השארת פרטים, התקשר עכשיו,מעבר לרכישה באתר, תורידו עכשיו את המדריך שלי החינמי.
דף נחיתה צריך להיות מזמין וברור מומלץ לא להרבות במלל אלא להציג רק את מה שבאמת חשוב ורלוונטי.
שלב שלישי
איזה תמונה כדי לשים?
תמונה טובה יכולה לעשות את כול ההבדל! אך בבחירת התמונה יש הרבה דברים שצריך לחשוב כמו:
איפה אפשר לשים את תמונה של המוצר שלנו? איזה סוג תמונה? איזה צבעים היו בתמונה? איזה גודל התמונה? ואיפה למקדד אותה?
חשוב למצוא תמונות שמושכות את העין של הגולשים או תמונות שמעלות סקרנות לגולש
תמונה טובה צריכה לעביר מסר נכון ומשכנע ושתניע לפעולה את אותו גולש.
דגש חשוב! קחו בחשבון שהתמונה חייבת להיות בגדלים באינם מכבידים לטעינה של הדף נחיתה שהגולש לא התייאש והסגור את הדף.