מהן התועלות של אריזות ממותגות לעסקים
אריזות ממותגות לעסקים מביאות עימן מספר תועלות מאוד משמעותיות. למשל, הן הופכות לפנים של המותג. הן מושכות את תשומת הלב של הרוכשים שמתלבטים באיזה מותג לבחור. הן נראות נהדר בחנויות פיזיות או בתצוגה של חנות מקוונת. הן מספקות חוויה מושלמת של רכישה. שהרי הצרכנים כיום לא קונים כל מוצר שמישהו רוצה לשווק להם. הצרכנים כיום רוצים למצוא חווית קניה שמספקת להם ערך ויופי ואסתטיקה. את כל הדברים הללו יוכל משווק, יבואן או יצרן להציע להם באמצעות שימוש בשלל קופסאות מעוצבות.
אך חשוב להדגיש כי התועלת איננה מתחילה ונגמרת בפן האסתטי. המטרה השיווקית של שימוש באריזה ממותגת מושגת כאשר מגיעים למכירות נאות. באמצעות אריזות יפות עם מיתוג מושקע, עסק יכול לשפר את מחזור המכירות ולהגיע לרווחים גבוהים יותר. וכמובן, עסק שישתמש באריזות שנראות עם עיצוב מיושן, יראה כיצד מתחרים עם אריזות מרהיבות מוכרים יותר. מיתוג על ידי אריזות, אם כן, מביא עימו ערך הן למשווק והן לצרכן. הן מאפשרות לצרכן לזהות במהירות מותגים איכותיים ולפתח העדפת קניה.
איפה מדפיסים אריזה ממותגת לעסקים
כעת חשוב לומר כמה דברים על האופן שבו יוצרים אריזות ממותגות לעסקים. האריזות הללו הן על פי רוב תוצאה של שיתוף פעולה בין מעצבי מוצר או מעצבים גרפיים לבין בית דפוס. אך אסור לטעות, לא כל בית דפוס עוסק באופן שוטף במתן פתרונות של הדפסה על מוצרים ואריזות. זו התמחות שונה לגמרי לעומת זו הדרושה להדפסת ברושורים או חוברות. אריזות הן בעלות מימדים ונפח אחרים לגמרי. יש צורך בבית עסק שמחזיק ציוד מקצועי להדפסות, על גבי מגוון דגמים של אריזות ואף אריזות שמיוצרות במיוחד.
רצוי לבחור לצורך כך בית דפוס מקצועי, גדול, שמספק שירות לעסקים. בית דפוס שמאחוריו פרויקטים שונים של הפקת אריזות מעולות, עם הדפסות מאירות עיניים, יפות ומיוחדות. אפשר בהחלט להיעזר בהמלצות לגבי עסקים מסוג זה. וודאו כי בית הדפוס יוכל לספק לא רק את האיכות הנחוצה לכם אלא גם את הכמות. יתכן שיש לכם עיצוב מוכן שרק צריך להדפיס. אך במידת הצורך, היעזרו במעצבים גרפיים או במחלקת הגרפיקה של בית דפוס מעולה.
דגשים אודות אריזות ממותגות לבתי עסק
כעת נביא כמה דגשים וטיפים שיכולים להועיל לכל מי שצריך אריזות ממותגות לעסקים באיכות גבוהה. קודם כל, אם יש לכם קו ובו כמה מוצרים שונים, תנו לכך ביטוי בהדפסה של האריזות. מאוד מועיל שהצרכנים יוכלו לזהות את המיתוג הבסיסי, במסגרת סל מוצרים דומים או משלימים. כמו כן, חשוב להקפיד על נראות יפה של ההדפסה ועל שילוב נכון של צבעים. זיכרו כי לצבעים מסוימים יש דימוי אנרגטי ואילו לאחרים יש דימוי יותר רגוע. צרו הלימה עם רוח המותג או התדמית שרצויה לכם.
עוד דבר שכדאי לזכור לפני הזמנת הדפסה של דפוס אופסט - בחירת הגופן. צריך להיזהר מגופן "מקושקש" מדי, שעלול ליצור בלבול בעין. בחרו גופן יפה למראה אך גם קריא. אם משתמשים בתמונה שמודפסת על המוצר, היא צריכה להיות נעימה לעין ולא כהה מדי. כדאי להוסיף פרטים שילמדו את הצרכן על הערך או הייחוד של המותג או המוצר עצמו. כמו כן, במידה ומדובר בפרויקט גדול, בחנו את האריזה לאחר הדפסת דוגמא. לאחר השלמות ותיקונים לפי הצורך, האריזות ייצאו מרהיבות.
כתיבת מאמרים ומידע מקצועי שימושי