איך להיות מלהיב וקורא לפעולה במכתב המכירה ?
חייבים להיות מלאי התלהבות ביחס למוצר או השרות במכתב המכירה. אם אתה עצמך לא נלהב לגבי ההצעה שלך, איך אתה מצפה שאני אתלהב ממנה ?.
אל תיפול למלכודת של חשיבה שהלקוחות שלך אינם כאלה, אינם מגיבים להתלהבות:
כולנו כך, כולנו מגיבים לאש, לתשוקה ולהתלהבות !
השתמש במלים מודגשות, סימני קריאה, וקוים מתחת ל"החיות" את מכתביך !
הדרך הטובה להכניס התלהבות אמיתית למכתבך, מודעתך, היא להעלות כל תועלת של המוצר שלך. אם המוצר שלך טוב, העלאה על הכתב של רשימת תועלות תלהיב וכל היתר במכתב תופס את מקומו בראש הלקוח.
ההתלהבות מידבקת- היא מבעירה אש פראית היישר אל טופס ההזמנה שלך.
מלא את מודעתך הפרסומית בה- גרום לקורא להתלהבות והשקף על הכנסתך העולה. במכתב המכירה תן ידע, מידע פנימי, שלא יודעים עליו מראש, וסיכויי המכירה יעלו כשהלקוח לומד ממך משהו , זה מוסיף מהימנות ואמינות למכתבך. נוצר אמון ומערכת יחסים חיובית.
הנושא החשוב השני במכתב המכירה הוא הקריאה לפעולה. במודעה יש קריאה של צו עשה. אתה רואה זאת במכתבי המכירה באינטרנט, בטלוויזיה, במודעות פרסום:
פעל עכשיו!, הזמן עכשיו!, הרם את השפופרת וטלפן עכשיו!, עשה זאת עכשיו!
פעל היום!
הציווי דוחף לפעולה עכשיו!
יש בו את הכוח לגרום לקורא עכשיו להרים את הטלפון ולהזמין, בשעה שללא הציווי
הוא היה מניח זאת בצד.
זה לא אומר שהפכת אותו לרובוט שחייב לציית לך ולהזמין. זה אומר שכאשר נתת את הפקודה : נוע והזמן עכשיו, עזרת בזה שנתת לו את הדחף לפעול. "פתחת" לו את הראש לכיוון חשיבה של: עכשיו להרים את השפופרת ולטלפן. אמור ללקוח בדיוק מה עליו לעשות ותופתע לגלות שהוא עושה זאת בפועל!
קשה להאמין, נכון?
בפועל זה מוכח באינטרנט במכתבי מכירה ובטלוויזיה, שבדקו זאת במיליוני דולרים. ניסו זאת עם ובלעדי קריאה לפעולה. ההבדלים בתגובה מפתיעים ומרשימים. כאשר הוסיפו קריאה לפעולה: לטלפן עכשיו! , הפרסום מיד החל לגרוף רווחים.
הקורא או הצופה בטלוויזיה ייתכן ומוקסם מהמוצר שלך. ייתכן והוא יושב מהופנט במחשבה על כל מה שהוא יכול לעשות עם מוצרך. אך עד שלא תקרא לו להזמין עכשיו ותראה לו דרך פשוטה וברורה לעשות זאת, הוא עלול להמשיך לשבת ולתהות אודות המוצר שלך, מבלי בפועל לעשות את הצעד ולהזמין אותו.
חייבים להיות מלאי התלהבות ביחס למוצר או השרות במכתב המכירה. אם אתה עצמך לא נלהב לגבי ההצעה שלך, איך אתה מצפה שאני אתלהב ממנה ?.
אל תיפול למלכודת של חשיבה שהלקוחות שלך אינם כאלה, אינם מגיבים להתלהבות:
כולנו כך, כולנו מגיבים לאש, לתשוקה ולהתלהבות !
השתמש במלים מודגשות, סימני קריאה, וקוים מתחת ל"החיות" את מכתביך !
הדרך הטובה להכניס התלהבות אמיתית למכתבך, מודעתך, היא להעלות כל תועלת של המוצר שלך. אם המוצר שלך טוב, העלאה על הכתב של רשימת תועלות תלהיב וכל היתר במכתב תופס את מקומו בראש הלקוח.
ההתלהבות מידבקת- היא מבעירה אש פראית היישר אל טופס ההזמנה שלך.
מלא את מודעתך הפרסומית בה- גרום לקורא להתלהבות והשקף על הכנסתך העולה. במכתב המכירה תן ידע, מידע פנימי, שלא יודעים עליו מראש, וסיכויי המכירה יעלו כשהלקוח לומד ממך משהו , זה מוסיף מהימנות ואמינות למכתבך. נוצר אמון ומערכת יחסים חיובית.
הנושא החשוב השני במכתב המכירה הוא הקריאה לפעולה. במודעה יש קריאה של צו עשה. אתה רואה זאת במכתבי המכירה באינטרנט, בטלוויזיה, במודעות פרסום:
פעל עכשיו!, הזמן עכשיו!, הרם את השפופרת וטלפן עכשיו!, עשה זאת עכשיו!
פעל היום!
הציווי דוחף לפעולה עכשיו!
יש בו את הכוח לגרום לקורא עכשיו להרים את הטלפון ולהזמין, בשעה שללא הציווי
הוא היה מניח זאת בצד.
זה לא אומר שהפכת אותו לרובוט שחייב לציית לך ולהזמין. זה אומר שכאשר נתת את הפקודה : נוע והזמן עכשיו, עזרת בזה שנתת לו את הדחף לפעול. "פתחת" לו את הראש לכיוון חשיבה של: עכשיו להרים את השפופרת ולטלפן. אמור ללקוח בדיוק מה עליו לעשות ותופתע לגלות שהוא עושה זאת בפועל!
קשה להאמין, נכון?
בפועל זה מוכח באינטרנט במכתבי מכירה ובטלוויזיה, שבדקו זאת במיליוני דולרים. ניסו זאת עם ובלעדי קריאה לפעולה. ההבדלים בתגובה מפתיעים ומרשימים. כאשר הוסיפו קריאה לפעולה: לטלפן עכשיו! , הפרסום מיד החל לגרוף רווחים.
הקורא או הצופה בטלוויזיה ייתכן ומוקסם מהמוצר שלך. ייתכן והוא יושב מהופנט במחשבה על כל מה שהוא יכול לעשות עם מוצרך. אך עד שלא תקרא לו להזמין עכשיו ותראה לו דרך פשוטה וברורה לעשות זאת, הוא עלול להמשיך לשבת ולתהות אודות המוצר שלך, מבלי בפועל לעשות את הצעד ולהזמין אותו.
בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net