דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוק 30 השניות 

מאת    [ 02/05/2008 ]

מילים במאמר: 294   [ נצפה 2786 פעמים ]

נכון לעכשיו, הצרכנים נחשפים למסרים פרסומיים כמעט בכל דקה. סרטונים, טקסטים, תמונות, פרסום סמוי ואפילו Subliminal advertising . המאמר מסביר כיצד לגרום לקרוא לשים לב דווקא לפרסומת שלכם ולגרום לו לקרוא את המשך המידע על המוצר או השירות שלכם.
לכידת גולשים נעשית ע"י נוסחת A.I.D.A

ATTENTION. INTEREST. DESIRE. ACTION .
עליכם ללכוד את תשומת לבו של הקורא. לפי נתוני מחקרים שונים שנערכו בעולם, הגולש הממוצע יקדיש לאתרכם כ 30 שניות ואז יחליט אם ברצונו להשאר או לצאת. אישית, אני מוסיף לנוסחה הזו את פרמטר המנטליות הישראלית (חוסר סבלנות) ומקצץ את הזמן ל20 שניות. ב20 השניות הללו, עליכם להראות לגולשים שלכם למה *כדאי* להם להישאר. יש לכם 20 שניות להציג בפניי הקורא את המוצר שלך וכיצד הוא יעזור לו.

"הי, אתה. כן, אני מדבר אליך"
השלב הראשון הוא למשוך תשומת לב, על מנת לעשות זאת אתם חייבים להיות ספציפיים, אם אתרכם מוכר מוצרי דיאטה כתוב "בעל עודף משקל? קבל...". מה שקורה הוא שהגולש אומר לעצמו "כן, אני בעל עודף משקל.. " וקורא לפחות עוד שורה אחת. (שורה מאוד קריטית).
טריק שהקופירייטרים עלו עליו לא מזמן אומר שאם מכניסים את הכותרת לתוך גרשיים, עינו של הגולש נמשכת אליה יותר. כלומר, במקום לכתוב: בעל עודף משקל? כנס לפה. כתבו : "בעל עודף משקל? כנס לפה" . כמובן שישנם טריקים נוספים, ניתן לקרוא עליהם במאמר "קופירייטינג וכתיבה נכונה באתר אינטרנט" - חלק 9.

פליירים . "קחו את הפסקה הקודמת, וחלקו אותה ב 20"
ממחקר שערכתי בקרב 100 צרכנים, עלה כי פליירים נזרקים/נשמרים כבר לאחר ההצצה הראשונה. לכן כל מה שנכתב בפסקה הקודמת נכון לגבי פליירים רק שהקורא מחליט אם לזרוק או לא הרבה, הרבה יותר מהר. עליכם ללכוד אותו בשניה הראשונה. (השניה שהוא מציץ בפלייר ומחפש את פח הזבל הקרוב שהפלייר יכול להזרק אליו) . הייתי ממליץ להשתמש בשיטה אשר הוצגה בפסקה הקודמת. לכתוב קצר (מאוד קצר) ולעניין.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.

www.zmiha.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב