אם נעשה רשימת מוצרים אשר נמכרו לכל אורך ההיסטוריה נראה שהכל השתנה מכף רגל ועד ראש, אך מוצר אחד נשאר רלוונטי לאורך אלפי שנים: מידע.
מאמר זה יסביר את היתרונות במכירת מוצרי מידע ויתן מספר טיפים לאלו שכבר מוכרים אותם.
מוצרי מידע בעידן האינטרנט הפכו למוצר הנמכר ביותר והקל ביותר לשיווק ממספר סיבות:
1. אחת מהן היא החיסרון בצורך לבזבז זמן וכסף על משלוח המוצרים ואחזקת סטוקים.
2. דבר מדהים נוסף בעידן האינטרנט הוא היכולת לשים עסק אשר מוכר מוצרי מידע על "טייס אוטומטי", לתת למחשב לטפל בהכל, מה שישאיר לכם זמן לקידום העסק.
"טייס אוטומטי" זו תוכנה המטפלת במקומכם בהזמנות, בקבלת כ"א, בהעברת תשלומים ועוד. בארץ התחום הזה לא כ"כ מפותח, אך אין סיבה שלא תיהיו החלוצים.
3. עלויות הקמה מאד נמוכות.
כעת אם תרשו לי, אחלוק איתכם מספר טיפים שנתתי ללקוחותיי אשר מוכרים מוצרי מידע:
1. ישנם תחומים בהם קידום מוצרי מידע הוא זול ואפקטיבי, חלק מהקידום שלכם מוכרח לכלול פרסום תכנים מסוימים מהמוצר בחינם וזה ע"מ "לגרות" קונים פוטנציאלים.
2. תקימו רשת Affiliates, תנו עמלות לאנשים אשר מוכרים עבורכם את המוצרים.
3. התמקדו בנישה מסוימת, אל תנסו למכור את המוצר לכולם. ניתן למצוא מאמר על מציאת נישה ברשימת המאמרים שלנו.
4. זהו צורך, אל תיצרו מוצר מידע בשוק רווי בו יש עוד מאות מוצרים כשלכם. גם אם אתם בטוחים שהמוצר שלכם טוב יותר, אם לא תוכלו ליצור "באזז" (שעולה לא מעט כסף וזמן) סביב המוצר שלכם, אתם תתקשו להרוויח.
5. צרו אפשרות לקבל עדכונים במידע באופן אוטומטי ובחינם. עדכונים חינמיים יגרמו ללקוחות שלכם לחזור ולקנות מוצרים נוספים אשר תשיקו.
מאמר זה יסביר את היתרונות במכירת מוצרי מידע ויתן מספר טיפים לאלו שכבר מוכרים אותם.
מוצרי מידע בעידן האינטרנט הפכו למוצר הנמכר ביותר והקל ביותר לשיווק ממספר סיבות:
1. אחת מהן היא החיסרון בצורך לבזבז זמן וכסף על משלוח המוצרים ואחזקת סטוקים.
2. דבר מדהים נוסף בעידן האינטרנט הוא היכולת לשים עסק אשר מוכר מוצרי מידע על "טייס אוטומטי", לתת למחשב לטפל בהכל, מה שישאיר לכם זמן לקידום העסק.
"טייס אוטומטי" זו תוכנה המטפלת במקומכם בהזמנות, בקבלת כ"א, בהעברת תשלומים ועוד. בארץ התחום הזה לא כ"כ מפותח, אך אין סיבה שלא תיהיו החלוצים.
3. עלויות הקמה מאד נמוכות.
כעת אם תרשו לי, אחלוק איתכם מספר טיפים שנתתי ללקוחותיי אשר מוכרים מוצרי מידע:
1. ישנם תחומים בהם קידום מוצרי מידע הוא זול ואפקטיבי, חלק מהקידום שלכם מוכרח לכלול פרסום תכנים מסוימים מהמוצר בחינם וזה ע"מ "לגרות" קונים פוטנציאלים.
2. תקימו רשת Affiliates, תנו עמלות לאנשים אשר מוכרים עבורכם את המוצרים.
3. התמקדו בנישה מסוימת, אל תנסו למכור את המוצר לכולם. ניתן למצוא מאמר על מציאת נישה ברשימת המאמרים שלנו.
4. זהו צורך, אל תיצרו מוצר מידע בשוק רווי בו יש עוד מאות מוצרים כשלכם. גם אם אתם בטוחים שהמוצר שלכם טוב יותר, אם לא תוכלו ליצור "באזז" (שעולה לא מעט כסף וזמן) סביב המוצר שלכם, אתם תתקשו להרוויח.
5. צרו אפשרות לקבל עדכונים במידע באופן אוטומטי ובחינם. עדכונים חינמיים יגרמו ללקוחות שלכם לחזור ולקנות מוצרים נוספים אשר תשיקו.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com