הקדמה
נניח יש לך אתר, באתר ישנם 3000 מבקרים בכל חודש. כמות הפניות/הזמנות/מכירות מהאתר עומדת על 30. זאת אומרת, שאחד מתוך כל מאה מבקרים קונים או פונים אליך.
אבל לא מספיק לך 30 לקוחות בחודש, אתה רוצה 120! ההגיון הבריא אומר לך שתצטרך לפרסם יותר. המדריך הזה אומר לך: לא. תפסיק לבזבז כסף. המדריך יסביר לך כיצד לכתוב את התוכן באתרך בצורה כזו שתכפיל פי כמה את כמות הפניות והקניות מאתרך מבלי לשנות את כמות המבקרים.
שים סוף לפורמליות
את המודעה או הטקסט עליך לכתוב כאל מכר, חבר, ידיד. שים סוף למלמולים הפורמליים. הם פשוט לא מוכרים. אולי תיצור תדמית רשמית יותר, אולי. אך תשאל את עצמך את השאלה הבאה: מה אתה רוצה? למכור יותר ולהרוויח יותר כסף? או ליצור תדמית רשמית?
דבר אחד למדתי מג'ו ויטאלי (בין טובי הכותבים השיווקיים בעולם) והוא: כאשר אתה מנסח מודעה או כותב משהו שאמור למכור: עליך להציב גבול לתחכום הטקסט. הגבול שלי הוא: ילד מעל גיל 13 חייב להבין מה שאני רושם, מילה במילה. בכדי להצליח לגרום לטקסט שלך למכור, עליך להבין ולעקוב אחר כלל אחד פשוט מפשוט: עליך לגרום למבקר באתר להמשיך לקרוא את מה שרשמת. כתיבה פורמלית רחוקה מלגרום לקורא שלך להמשיך לקרוא.
בעלי עסקים אשר אינם מודעים למידע שהרגע קיבלת בכל הקשור לכתיבה הפורמלית, שוברים את הראש בניסיון להבין מדוע המודעה/האתר/טקסט שהשקיעו בו כ"כ הרבה כסף, לא מספק תוצאות.
נניח יש לך אתר, באתר ישנם 3000 מבקרים בכל חודש. כמות הפניות/הזמנות/מכירות מהאתר עומדת על 30. זאת אומרת, שאחד מתוך כל מאה מבקרים קונים או פונים אליך.
אבל לא מספיק לך 30 לקוחות בחודש, אתה רוצה 120! ההגיון הבריא אומר לך שתצטרך לפרסם יותר. המדריך הזה אומר לך: לא. תפסיק לבזבז כסף. המדריך יסביר לך כיצד לכתוב את התוכן באתרך בצורה כזו שתכפיל פי כמה את כמות הפניות והקניות מאתרך מבלי לשנות את כמות המבקרים.
שים סוף לפורמליות
את המודעה או הטקסט עליך לכתוב כאל מכר, חבר, ידיד. שים סוף למלמולים הפורמליים. הם פשוט לא מוכרים. אולי תיצור תדמית רשמית יותר, אולי. אך תשאל את עצמך את השאלה הבאה: מה אתה רוצה? למכור יותר ולהרוויח יותר כסף? או ליצור תדמית רשמית?
דבר אחד למדתי מג'ו ויטאלי (בין טובי הכותבים השיווקיים בעולם) והוא: כאשר אתה מנסח מודעה או כותב משהו שאמור למכור: עליך להציב גבול לתחכום הטקסט. הגבול שלי הוא: ילד מעל גיל 13 חייב להבין מה שאני רושם, מילה במילה. בכדי להצליח לגרום לטקסט שלך למכור, עליך להבין ולעקוב אחר כלל אחד פשוט מפשוט: עליך לגרום למבקר באתר להמשיך לקרוא את מה שרשמת. כתיבה פורמלית רחוקה מלגרום לקורא שלך להמשיך לקרוא.
בעלי עסקים אשר אינם מודעים למידע שהרגע קיבלת בכל הקשור לכתיבה הפורמלית, שוברים את הראש בניסיון להבין מדוע המודעה/האתר/טקסט שהשקיעו בו כ"כ הרבה כסף, לא מספק תוצאות.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com