לאחר שגרמתם ללקוחות להתלהב, עליכם לדבר אל ההגיון שלהם. ספקו להם סיבות הגיוניות מדוע כדאי להם לרכוש את המוצר שלכם. סיבות כמו מחיר טוב, משהו שאתם כן יכולים לתת ואחרים לא, תשלומים נוחים.
לאחר שבני התחתן עם הדר, הוא פתח עסק משלו. יום אחד הציעו לו להשקיע בעסק אחר, "אתה יכול להרוויח מזה כמעט מיליון! נראה מה אומר אביה אחר כך!" אמרו לו. בני שאל את עצמו האם זה משתלם לו. הוא פנה ליועצים, האחד אמר שההשקעה תחזור אליו אחרי שלוש שנים, השני הוסיף שזה לא ידרוש ממנו יותר מדי עבודה, כך שיוכל להמשיך בעסק שלו. השלישי אמר שיש מעט מאוד סיכונים במה שהוא משקיע. בני החליט ללכת על זה.
כאן ראיתם מספר דברים, אלו שהציעו לו להשקיע גירו אצלו 2 מוטיבטורים: תאווה - כשאמרו שיכול להרוויח מיליון. גאווה - כשהזכירו את אביה של הדר. היועצים סיפקו לבני סיבות הגיוניות מדוע כדאי לו להשקיע. זכרו: לעיתים קרובות רק ליצור דחף זה לא מספיק כלל. עליכם לגבות את הדחף הזה בעובדות ולדבר אל ההגיון של לקוחותיכם.
לאחר שבני התחתן עם הדר, הוא פתח עסק משלו. יום אחד הציעו לו להשקיע בעסק אחר, "אתה יכול להרוויח מזה כמעט מיליון! נראה מה אומר אביה אחר כך!" אמרו לו. בני שאל את עצמו האם זה משתלם לו. הוא פנה ליועצים, האחד אמר שההשקעה תחזור אליו אחרי שלוש שנים, השני הוסיף שזה לא ידרוש ממנו יותר מדי עבודה, כך שיוכל להמשיך בעסק שלו. השלישי אמר שיש מעט מאוד סיכונים במה שהוא משקיע. בני החליט ללכת על זה.
כאן ראיתם מספר דברים, אלו שהציעו לו להשקיע גירו אצלו 2 מוטיבטורים: תאווה - כשאמרו שיכול להרוויח מיליון. גאווה - כשהזכירו את אביה של הדר. היועצים סיפקו לבני סיבות הגיוניות מדוע כדאי לו להשקיע. זכרו: לעיתים קרובות רק ליצור דחף זה לא מספיק כלל. עליכם לגבות את הדחף הזה בעובדות ולדבר אל ההגיון של לקוחותיכם.
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com