עליכם לקרוא את הקורא לפעולה
לאחר שתסבירו על המוצר/שירות שלכם, מדוע כדאי לשלם עבורו, לאחר שתיצרו אצל הרוכש הפוטנציאלי דחף לקבל את המוצר או השירות, עליכם לקרוא לו לפעולה. אל תשאירו את מספר הטלפון או טופס ההזמנה סתם כך. אסור. עליכם לומר לו "מעוניין? התקשר עכשיו! 055...".
הציתו את הדמיון של הקורא
אם יש מקום במודעה או בטקסט, תארו לקורא מה יקרה. "אחרי שלמדת כיצד לכתוב בצורה אפקטיבית, תאר לעצמך שאחד מתוך כל עשר אנשים הנחשפים למודעה או לטקסט באתר האינטרנט שלך יקנו את המוצר שלך. נניח יש לך 5 אלפים גולשים בחודש, יהיו לך 50 מכירות, נניח שהמוצר שלך עולה 100 ש"ח. תקבל 50 אלף ש"ח בחודש מ5000 מבקרים בלבד!".
כיצד לגרום לקורא להמשיך לקרוא את המודעה או הטקסט שלך?
ישנם מספר טריקים לעשות זאת:
* ספר לו סיפור, משהו שיכול לקרות לו -
"פורץ נכנס לביתו של אחי לפני כשבועיים, גנב קרוב ל30,000 ש"ח, תכשיטים ודברי ערך. אין עקבות. 'למה לא התקנתי את האזעקה הזאת כשהציעו לי?' הוא אמר לי בפנים מתוסכלות. אני לא יכלתי שלא לחשוב מה היה קורה לו היו פורצים אלי הביתה? מה עם אחד הילדים שלי היה ער? אותו דבר יכול לקרות גם לך. ההוצאה המינימלית הזאת עכשיו יכולה לחסוך הרבה טרחה בעתיד. ואולי גם אסון". ספר לו משהו שיכול לקרות לו.
* קראו תיגר על סטריאוטיפ, למשל "חשבת שבנתניה לוקחים פרוטקשן? אבל האם פתחת אי פעם עסק ב...?".
* תארו לו מה יקרה בעתיד, "כמות העסקים באינטרנט צפויה לגדול פי 9 , מה שאומר שתצטרך לשווק עצמך ביותר אינטנסיביות ולהשקיע יותר כסף" .
לאחר שתסבירו על המוצר/שירות שלכם, מדוע כדאי לשלם עבורו, לאחר שתיצרו אצל הרוכש הפוטנציאלי דחף לקבל את המוצר או השירות, עליכם לקרוא לו לפעולה. אל תשאירו את מספר הטלפון או טופס ההזמנה סתם כך. אסור. עליכם לומר לו "מעוניין? התקשר עכשיו! 055...".
הציתו את הדמיון של הקורא
אם יש מקום במודעה או בטקסט, תארו לקורא מה יקרה. "אחרי שלמדת כיצד לכתוב בצורה אפקטיבית, תאר לעצמך שאחד מתוך כל עשר אנשים הנחשפים למודעה או לטקסט באתר האינטרנט שלך יקנו את המוצר שלך. נניח יש לך 5 אלפים גולשים בחודש, יהיו לך 50 מכירות, נניח שהמוצר שלך עולה 100 ש"ח. תקבל 50 אלף ש"ח בחודש מ5000 מבקרים בלבד!".
כיצד לגרום לקורא להמשיך לקרוא את המודעה או הטקסט שלך?
ישנם מספר טריקים לעשות זאת:
* ספר לו סיפור, משהו שיכול לקרות לו -
"פורץ נכנס לביתו של אחי לפני כשבועיים, גנב קרוב ל30,000 ש"ח, תכשיטים ודברי ערך. אין עקבות. 'למה לא התקנתי את האזעקה הזאת כשהציעו לי?' הוא אמר לי בפנים מתוסכלות. אני לא יכלתי שלא לחשוב מה היה קורה לו היו פורצים אלי הביתה? מה עם אחד הילדים שלי היה ער? אותו דבר יכול לקרות גם לך. ההוצאה המינימלית הזאת עכשיו יכולה לחסוך הרבה טרחה בעתיד. ואולי גם אסון". ספר לו משהו שיכול לקרות לו.
* קראו תיגר על סטריאוטיפ, למשל "חשבת שבנתניה לוקחים פרוטקשן? אבל האם פתחת אי פעם עסק ב...?".
* תארו לו מה יקרה בעתיד, "כמות העסקים באינטרנט צפויה לגדול פי 9 , מה שאומר שתצטרך לשווק עצמך ביותר אינטנסיביות ולהשקיע יותר כסף" .
יעקב אמרז הוא קופירייטר המתמחה בכתיבת שיווקית, קופירייטינג, תוכן והגדלת אחוזי הקניות והפניות באתרי אינטרנט ישראליים.
www.zmiha.com
www.zmiha.com