דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היריבים הבאים של הקבוצה הצהובה 

מאת    [ 11/04/2024 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 66 פעמים ]

מכבי תל אביב סיימה ביום חמישי האחרון את העונה הסדירה ביורוליג עם ניצחון על ארמני מילאנו, במשחק חסר חשיבות עבור הצהובים שהבטיחו את במקום השביעי. 

עודד קטש ושחקניו ישחקו במשחק הראשון בבית הזמני בבלגרד ביום שלישי הבא את המנצחת בין באסקוניה ו-וירטוס בולוניה, שייפגשו מחר לקרב ראש-בראש על המקום השמיני בטבלה. 

חשוב לציין כי המנצחת במשחק בין המקום השביעי למקום השמיני תעפיל לרבע הגמר מהמקום השביעי, ותפגוש בפלייאוף את המדורגת שנייה - פנאתינייקוס.

גם אם מכבי תל אביב תפסיד לבאסקוניה או וירטוס, יהיה לה צ'אנס צ'אנס נוסף לקטוף את הכרטיס האחרון לפלייאוף, כשתפגוש ביום שישי הבא את המנצחת במשחק בין מקומות 9 ו-10 (אנאדולו אפס מול המפסידה במשחק בין באסקוניה ו-וירטוס). המנצחת שם תפגוש ברבע הגמר את ריאל מדריד האימתנית.

                             וירטוס בולוניה

עד לפני כחודשיים וירטוס בולוניה  הייתה הפתעת העונה ביורוליג, אולם בעשרת המשחקים האחרונים וירטוס עומדת על מאזן עגום של שמונה הפסדים לצד שני ניצחונות בלבד - גם לנועלת הטבלה אלבה ברלין יש מאזן גרוע יותר (10:0. גם הכוכב האדום על 8:2).

העונה הדרמטית החלה עם פיטוריו המפתיעים של סרג'יו סקאריולו, כשלנעליו נכנס לוקה באנקי. הציפיות היו צנועות יחסית - אשתקד סיימה וירטוס במקום ה-14 - אולם בשבועות הראשונים האיטלקים הדהימו, ומצאו עצמם במאזן 1:5, כולל ניצחון ב-24 הפרש על מונאקו.

העניינים החלו להתיישר בשבועות שחלפו, ומאז תחילת שנת 2024 וירטוס נמצאת בצניחה חופשית.

בשבועות האחרונים היא הובסה  ב-15 הפרש מול מילאנו, הכוכב האדום, ז'לגיריס וריאל מדריד, ובארסנל שלה ניתן למצוא גם תבוסה ב-27 הפרש לברצלונה. 

ניתן לראות כי הניצחונות היחידים של וירטוס השנה ביורוליג היו על באיירן מינכן, אלבה ברלין, וילרבאן, פרטיזן בלגרד ו-ולנסיה.

במסגרת התקופה העגומה הזו חטפו האיטלקים 95:78 ממכבי תל אביב בינואר השנה, אך בסיבוב הראשון רשמו 90:100 בבולוניה. טוקו שנגליה (14.6 נקודות למשחק) ומרקו בלינלי (14.3) הוותיקים ממשיכים להוביל את הקבוצה, בעוד אקס מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' ממשיך להיות שחקן שולי בלבד - רק פעם אחת העונה שותף למעלה מ-20 דקות במשחק אחד.

                                      באסקוניה

אין ספק שבאסקוניה קטלנית יותר מבחינה התקפית, כאשר הקבוצה הבאסקית ניצחו את אלופת אירופה ומוליכת הטבלה ריאל מדריד 91:95 בחוץ, עם עוד הצגה בלתי נשכחת של מרכוס הווארד (35 נקודות, 7 מ-12 ל-3). כשאחד הצלפים הגדולים ביבשת נראה כך, באסקוניה מסוגלת לנצח כל קבוצה - היו לו העונה 35 נקודות גם מול וילרבאן, 33 מול מונאקו ו-32 מול הכוכב האדום.

גם מכבי תל אביב סבלה מנחת זרועו של הווארד , במחזור ה-15 ראתה אותו צולף 19 נקודות, אך היא הצליחה לנצח 81:89. במפגש החוזר הווארד כבר הפציץ 26 ב-23 דקות, והוליך את באסקוניה ל-82:92. אולם כשמלך הסלים של המפעל (19 נקודות בממוצע למשחק, עקף לאחרונה את מייק ג'יימס) נעצר, באסקוניה פגיעה: 

כך למשל, היא הובסה בשבועות האחרונים ב-21 הפרש מול אנאדולו אפס וב-18 הפרש מול ז'לגיריס.

באסקוניה התאוששה מפתיחת עונה של 4:1 ביורוליג כדי לחזור למאבקי הפלייאוף והפלייאין, אך בחודש האחרון היא עומדת על מאזן 5:5. מלבד הווארד, השחקנים הבולטים הנוספים בסגל של שועל הקרבות הוותיק דושקו איבנוביץ' הם קודי מילר-מקינטייר, שביסס עצמו כאחד הווינרים הגדולים במפעל העונה, צ'ימה מונקה ומאט קוסטלו.

בסופו של דבר כדאי למכבי לקבל את וירטוס כי היא מבוגרת יותר מאשר בסקוניה שקולעת יותר נקודות.

 

 

 

 

אני בלוגר וכותב באתרים שונים כגון: "פרשן","NEWS1 ", "מקושרים" ועוד. וכן אני סטודנט לתקשורת באוניברסיטה הפתוחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב