דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירה וקנייה במקביל: איך להפוך את האתגר להזדמנות 

מאת    [ 17/06/2024 ]

מילים במאמר: 1084   [ נצפה 56 פעמים ]

מכירה וקנייה במקביל: איך להפוך את האתגר להזדמנות

מתחילים :)

רבים מאיתנו מוצאים את עצמנו במצב מורכב כשאנחנו צריכים למכור ולקנות נכס בו זמנית. התהליך הזה יכול להיות מלחיץ ומתסכל, במיוחד כאשר רוצים לשפץ את הנכס החדש לפני המעבר ולוודא שהילדים נשארים בקרבת בתי הספר והגנים. מכאן נדרש לתאם את המכירה והקנייה באופן מושלם כדי להימנע מהוצאות כפולות - כמו למשל לעבור לדירה זמנית, ולהתמודד עם שתי משכנתאות במקביל ועוד

הכותב משמש כתובת מקצועית עבור מוכרי דירות, מומחה נדל"ן מנוסה עם למעלה מ-12 שנות ניסיון, מצליח לסייע לזוגות ולמשפחות רבות לעבור את התהליך המורכב הזה בצורה די נכונה וחלקה והרמונית. 

 " אני חי ונושם נדל"ן ויודע להתמודד עם עסקאות מורכבות של מכירה וקנייה בו זמנית, רואה לנכון הכותב ברק בר לב להדגיש כבר בפתח דבריו."

התמודדות עם פלונטר המכירה והקנייה

במקרים רבים, קונים נכס ורוצים לקבל אותו כמה חודשים לפני המעבר כדי לשפץ ולהתאים אותו לצרכים האישיים. במקביל, לא תמיד רוצים לפנות את הדירה הישנה מיד כדי להישאר במקום מוכר ובטוח. הכסף ממכירת הדירה הקודמת חשוב להשלמת רכישת הדירה החדשה, וכאן מתחילות השאלות: איפה גרים בתקופת הביניים? איך מתמודדים עם העברת תכולת הדירה? איך נשארים קרובים למוסדות החינוך של הילדים?

שיטת "back to back" 

כמייסד חברת נדל"ן מובילה בתל אביב, רואה הכותב ברק בר לב לנכון להעלות על הכתב חלק מפתרונות יצירתיים לאתגרים אלו. אחד מהם הוא השיטה הנקראת "עסקת back to back בטוחה ורגועה". באמצעות ניהול משא ומתן מרתוני עם שני הצדדים - הקונים והמוכרים - אני מצליח לתאם בין כל הצרכים והדרישות השונות ולספק פתרון מותאם אישית לכל לקוח.

סיפור הצלחה: מאי וגיא מצפון תל אביב - הצפון הישן -

מאי וגיא (שמות בדויים), זוג עם שני ילדים צעירים, מצאו דירת גן ברחוב נורדאו, בתל אביב מושלמת שהייתה זקוקה לשיפוץ קל. 

במקביל, מצאו קונה לדירה שלהם, שניצבת באזור כיכר המדינה, רחוב משה שרת, אך נתקלו בקשיים בתיאום הזמנים. 

הם הגיעו למשרדי שהצליח לנהל משא ומתן ולהסדיר את התהליך בצורה מושלמת. הצענו לקונים של הדירה הישנה לשלם את מלוא הסכום ולאפשר לזוג להישאר בדירה כשוכרים למשך חודשיים נוספים, מה שאפשר להם לשפץ את הדירה החדשה בצורה רגועה וללא לחצים מיותרים.

ראוי להדגיש כי מדובר בפתרון אחד מיני רבים!

פתרון בעיות מיסוי

אחת הבעיות הנפוצות בעסקאות "back to back" היא נושא המיסוי. לדוגמה, נועה וצבי (שמות בדויים) רצו למכור את ביתם ברחוב מרים החשמונאית ולעבור לדירה קטנה יותר קרוב לבת שלהם. מן הראוי כי מתווך דירות מצוין יסביר להם שהם יכולים להתחייב לקניית דירה חדשה ולהתחייב למכור את הדירה הקודמת תוך 18 חודשים, מה שיחסוך להם תשלום מס שבח גבוה.

טוב כי מתווך יימנע מלעסוק בתחום המשפט והדין, אך נכון יהא להפנות את הצדדים לגורם משפטי, לשם תכנון מס יעיל, בטרם הוצאתה לפועל של העסקה.

ליווי צמוד ובדיקות מעמיקות

אנחנו למשל, ואסביר שגם כשקונים בית פרטי יש דברים שחשוב במיוחד לבדוק. בראש ובראשונה אמליץ להביא מהנדס, שמאי, עורך דין ואדריכל לבדיקה מעמיקה של הנכס לפני החתימה. 

יש לוודא שהבית בנוי לפי היתר ושאין בו חריגות. אין דבר כזה לדל על פרטי הנכס ולא לקבל תמונה מלאה ואמיתית של מצב הבית לפני החתימה, מה שמונע ויימנע הפתעות לא נעימות.

דוגמה להצלה ממלכודת כלכלית

לדוגמה, לקוחה שרצתה לקנות בית (צמוד קרקע) שכונת אפקה ב' - המלצתי עוד לפני קבלת הבלעדיות להסתייע בשמאי מקקרעין לבדיקת נאותות הנכס ולשלול קיומן של חריגות בניה. דעו לכם כי המוכרת חסכה לה הוצאות מיותרות של מאות אלפי שקלים. מכאן הלקוחות מבינים את החשיבות של ייעוץ מקצועי לפני קבלת החלטות משמעותיות, ואני שם כדי לוודא שהם מקבלים את כל המידע והייעוץ הנדרש.

שיטת העבודה של מתווך דירות תל אביבי מקצועי

אנו למשל, עובדים בשיטה מתודית ומסודרת, הכוללת שישה שלבים עיקריים:


    • בדיקה משפטית של הנכס המיועד למכירה.
    • בדיקת הצד הכלכלי של רכישת דירה חדשה.
    • תכנון וניהול משא ומתן מותאם אישית לכל לקוח.
    • בדיקות פיזיות ומשפטיות מעמיקות של הנכס המיועד לרכישה.
    • ייעוץ וליווי צמוד בתהליך המשכנתה והמימון.
    • סינכרון ותיאום מדוקדק של כל השלבים בעסקת ה-"back to back".

אין מקום שאנחנו א סוגרים!

המטרה:

יש להבין בין את הצרכים של לקוחותיו ומספק פתרונות יצירתיים ומקצועיים לכל אתגר שעולה במהלך תהליך מכירה וקנייה של נכסים. בזכות הניסיון הרב והיכולת למצוא פתרונות לכל בעיה, הוא מצליח לספק ללקוחותיו שקט נפשי וביטחון בכל שלבי התהליך.

המטרה: לקבל תמונה מלאה ולא להיות מופתעים בהמשך.

תכנון מדוקדק ומפורט - אני מאמין שבתכנון נכון אפשר למנוע הרבה בעיות מראש. לכן, אני עורך תוכנית עבודה מסודרת ומפורטת הכוללת את כל השלבים והמשימות שיש לבצע, כמו גם את לוחות הזמנים. זה כולל תיאום עם בעלי מקצוע שונים כמו שמאים, מהנדסים, אדריכלים, יועצי משכנתאות, עורך דין המוכר או הקונה, ועוד.

שקיפות מלאה מול הלקוח - חשוב לי שהלקוחות שלי יהיו מודעים לכל פרט ופרט בעסקה. אני מסביר להם את כל התהליך, עונה על כל השאלות שלהם ודואג שיהיו מעורבים בכל שלב. כך הם מרגישים בטוחים ויודעים שיש להם תמונה מלאה של כל ההיבטים.

ניהול משא ומתן מקצועי ויעיל - ניהול משא ומתן הוא חלק קריטי בעסקאות נדל"ן מסוג של דירות למכירה בצפון תל אביב, אלו מורכבות ביותר. אני דואג לנהל משאים ומתנים באופן יסודי ומקצועי, כדי להשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלי. אני מתמקד בלהבין את הצרכים והרצונות של כל הצדדים המעורבים ולמצוא פתרונות יצירתיים שמתאימים לכולם.

סיוע בכל שלב בתהליך - אני מלווה את הלקוחות שלי מהתחלה ועד הסוף, דואג לכל הפרטים ומסייע להם בכל שלב בתהליך. זה כולל ליווי משפטי, כלכלי, תכנוני ואפילו פסיכולוגי. אני כאן כדי להוריד מהם את הלחץ והחששות, ולדאוג שהכול יתנהל בצורה חלקה ורגועה.

תהליכים מורכבים ורגישות אישית

בעבודתי, אני מתמודד עם מקרים מגוונים וייחודיים, כשכל אחד מהם דורש רגישות והבנה של המצב האישי של הלקוחות שלי. 

דוגמה לכך הוא זוג שייצגתי, אורי ונעמה (שמות בדויים), שהיו צריכים למכור את ביתם ברחוב שטריקר, בצפון תל אביב בעקבות גירושין. 

הם היו במצב רגשי לא פשוט, וכל אחד מהם רצה לסיים את התהליך בצורה המהירה והחלקה ביותר. ניהלתי את התהליך בצורה רגישה ומקצועית, דאגתי שכל צד יקבל את התמורה הראויה ושימצאו פתרונות מתאימים לשניהם.

אני מבין את הלחץ והמתח שנלווים לעסקאות נדל"ן, ולכן חשוב לי להיות כאן עבור הלקוחות שלי בכל שלב בתהליך, להקשיב, לייעץ ולתמוך. בסופו של דבר, אני כאן כדי לדאוג שהמעבר שלהם לבית החדש יהיה חוויה חיובית ומהנה, ולא תהליך מלחיץ ומורכב.

סיכום

יש להסתייע במומחה במקרקעין ובפרט כשמדובר בעסקאות נדל"ן בדמות של דירות למכירה בצפון תל אביב, מעין מנטור שמלווה את הלקוחות שלו בצורה מקצועית ואישית. מתווך נדל"ן מעולה יצליח להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים ורגועים, ומביא לשולחן פתרונות יצירתיים וחדשניים. בעזרת שיטות העבודה המדוקדקות שלו, תוך שהוא מצליח להבטיח שהלקוחות שלו יקבלו את התמורה המקסימלית בעסקאות נדל"ן, תוך שמירה על שקט נפשי והימנעות מהפתעות בלתי צפויות.

אם אתם עומדים לפני עסקת נדל"ן, מכירה או רכישה, וזקוקים למישהו שיעזור לכם לנווט במים המורכבים של התחום, תחפשו מתווכים מומלצים בתל אביב בגוגל, תבדקו על חברים ומכרים עד שתאתרו את מתווך הדירות הנכון עבורכם. מתווך משפטן מוביל עם ניסיון של יותר מ-12 שנים בתחום זה יתרון ענק, עם מאות עסקאות מוצלחות ושיטות עבודה מהודקות, ככזה ש.יבטיח שתהליך המעבר שלכם יהיה חלק, רגוע וללא לחצים מיותרים.

 

 

 

בהצלחה :)

 

ברק בר-לב מהוותיקים והבולטים בשוק הנדל"ן הצפון תל אביבי, בעל רקע וניסיון עצום במקרקעין, בקיא ומיומן בעסקאות מכר סבוכות, המייסד של משרד ותיק ומוביל, בר-לב נדל"ן
 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב