דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי להשקיע בפרויקטים מחוץ לתוכנית בדובאי 

מאת    [ 20/10/2024 ]

מילים במאמר: 746   [ נצפה 46 פעמים ]

כאחד. עם ההתפתחות והחדשנות המתמשכת של העיר, נכסים מחוץ לתוכנית - כלומר, נכסים שעדיין נמצאים בבנייה או בשלב הטרום-בנייה - מציעים מגוון יתרונות. במאמר זה נבחן את היתרונות של השקעה בפרויקטים מחוץ לתוכנית ומדוע הם הופכים לאופציה המועדפת יותר ויותר על משקיעים מנוסים בנדל"ן.

1. חיסכון משמעותי בעלויות

אחת מהתכונות האטרקטיביות ביותר בהשקעה מחוץ לתוכנית היא העלות הנמוכה יותר בהשוואה לנכסים מוכנים. יזמים לעיתים מציעים את הנכסים בהנחה בשלבים המוקדמים של הבנייה, מה שהופך אותם ליותר נגישים עבור משקיעים. עם התקדמות הבנייה ועליית הביקוש, ערך הנכסים נוטה לעלות, מה שמאפשר למשקיעים הראשונים ליהנות מהערכת הון עוד לפני שהפרויקט מושלם.

לדוגמה, באזורים כמו דובאי מרינה ודאון טאון דובאי, נכסים מחוץ לתוכנית נמכרו במחירים הנמוכים בכ-30% לעומת יחידות מוכנות, מה שמציע חיסכון משמעותי. משקיעים יכולים להיכנס לשוק עם הון ראשוני נמוך יותר ולהשיג תשואה גבוהה יותר על ההשקעה לאורך זמן.

2. תוכניות תשלום גמישות

יתרון נוסף של השקעות מחוץ לתוכנית בדובאי הוא האפשרות לתשלומים גמישים שמציעים היזמים. במקום לשלם את הסכום המלא מראש, המשקיעים יכולים לחלק את התשלומים על פני מספר שנים, מה שמקל על העומס הפיננסי. יזמים רבים דורשים מקדמה של 5% עד 10%, בעוד שהיתרה מחולקת לתשלומים עד למועד הסיום.

גמישות זו מאפשרת למשקיעים לנהל את תזרים המזומנים שלהם בצורה יעילה יותר, מה שהופך את ההשקעות מחוץ לתוכנית לנגישות לקהל רחב יותר. יתרה מכך, יזמים רבים בדובאי מציעים תוכניות תשלום לאחר המסירה, שמאפשרות לקונים להמשיך בתשלומים גם לאחר קבלת הנכס, מה שמפחית עוד יותר את המחויבות הכספית המיידית.

3. פוטנציאל גבוה להערכת הון

שוק הנדל"ן הדינמי של דובאי מציג פוטנציאל גבוה לצמיחה בהון, במיוחד בפרויקטים מחוץ לתוכנית. ככל שהעיר ממשיכה לפתח את התשתיות שלה ולמשוך כישרונות גלובליים, מחירי הנכסים באזורים מרכזיים צפויים לעלות בהדרגה. נכסים מחוץ לתוכנית מאפשרים למשקיעים לנצל את הצמיחה הזו על ידי רכישה במחירים נמוכים יותר והפקת תועלת מהביקוש המוגבר כאשר הפרויקט מושלם.

לדוגמה, פרויקטים באזורים מתפתחים כמו נמל דובאי קריק או דובאי סאות' צפויים לראות עליית ערך משמעותית ככל שהאזורים יהפכו למרכזי מגורים ומסחר. משקיעים שיקנו מוקדם ייהנו מהתשואה הגבוהה ביותר כשהשוק יבשיל והפרויקטים התשתיתיים יושלמו.

4. אפשרויות התאמה אישית

נכסים מחוץ לתוכנית מציעים לעיתים קרובות לקונים אפשרות להתאים אישית חלקים מסוימים של פנים היחידה, כגון גימורים, סידורי חדרים ואפילו תצורות חללים. גמישות זו כמעט ואינה קיימת בנכסים מוכנים, בהם העיצובים קבועים והשיפוצים יכולים להיות יקרים. האפשרות להתאים אישית את הנכס מבטיחה שהמשקיעים והמשתמשים הסופיים יוכלו להתאים את היחידה להעדפותיהם האישיות, מה שעשוי להעלות את ערכה לאחר השלמת הבנייה.

5. יתרון החלוץ

השקעה בפרויקטים מחוץ לתוכנית מציעה גם יתרון של חלוץ באזורים מתפתחים או אזורים בתהליכי פיתוח. להיות מהמשקיעים הראשונים באזור חדש מאפשר לך להבטיח מיקומים פרימיום במחיר נמוך יותר, שלא יהיו זמינים כאשר האזור יתבסס יותר. בנוסף, משקיעים מוקדמים יכולים ליהנות ממגוון רחב יותר של יחידות, כולל אלו עם הנופים או הפריסות הטובות ביותר.

דוגמה מצוינת לכך היא משקיעים מוקדמים באזורים כמו בייזנס ביי וג'ומיירה וילג' סרקל, שהצליחו לרכוש נכסים יוקרתיים במחירים נמוכים לפני שאזורים אלו הפכו לאזורים המבוקשים ביותר למגורים ומסחר בדובאי.

6. ללא דמי העברה או עמלות תיווך

השקעות מחוץ לתוכנית כוללות לעיתים קרובות עלויות עסקה מופחתות בהשוואה לרכישות בשוק המשני. יזמים רבים בדובאי מציעים מבצעים בהם הם מוותרים על דמי העברה או עמלות תיווך, מה שמוביל לחיסכון משמעותי. בנוסף, מכיוון שאתה קונה ישירות מהיזם, אין עלויות צד ג' נוספות בתהליך הרכישה.

7. תשואות שכירות גבוהות

פרויקטים מחוץ לתוכנית, במיוחד אלו הממוקמים באזורים מבוקשים, מציעים פוטנציאל ליצירת תשואות שכירות אטרקטיביות לאחר השלמתם. תעשיית התיירות המשגשגת של דובאי ואוכלוסיית העובדים הזרים יוצרים ביקוש גבוה לנכסים להשכרה, מה שהופך השקעות מחוץ לתוכנית לאופציה רווחית למשקיעים המעוניינים להשכיר את הנכס.

אזורים כמו פאלם ג'ומיירה, דאון טאון דובאי ודובאי מרינה ידועים בתשואות השכירות הגבוהות שלהם, לעיתים קרובות יותר מ-5% עד 7% בשנה. על ידי השקעה בנכס מחוץ לתוכנית באזורים אלו, המשקיעים יכולים לנצל את הביקוש הגבוה הזה וליהנות מהכנסה יציבה משכירות.

עובדות מעניינות על השקעות מחוץ לתוכנית בדובאי

    • השפעת דובאי אקספו 2020: השיפורים בתשתיות והחשיפה העולמית שנגרמו בעקבות אקספו 2020 השפיעו לטובה על שוק הנדל"ן של דובאי, במיוחד באזורים הסמוכים לאתר האקספו כמו דובאי סאות'.
    • הכנסה פטורה ממס: דובאי מציעה למשקיעים סביבה פטורה ממסים, כלומר אין מסי נדל"ן או מסי רווחי הון, מה שמגביר עוד יותר את הרווחיות של השקעות מחוץ לתוכנית.
    • פרויקטים איכותיים: דובאי היא ביתם של יזמים מהשורה הראשונה כמו אמאאר, דאמאק ונכיל, הידועים בכך שהם מספקים פרויקטים איכותיים ביותר. זה נותן למשקיעים ביטחון שהרכישות מחוץ לתוכנית שלהם יושלמו בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
סיכום

פרויקטים מחוץ לתוכנית בדובאי מציעים מגוון יתרונות, ממחירים ראשוניים נמוכים יותר ותוכניות תשלום גמישות ועד פוטנציאל גבוה להערכת הון ותשואות שכירות. ככל שהעיר ממשיכה לצמוח ולהתפתח, נכסים מחוץ לתוכנית מספקים למשקיעים הזדמנות ייחודית לרכוש נכסים פרימיום במחירים תחרותיים. בין אם אתם מחפשים לגוון את תיק ההשקעות שלכם או לרכוש בית חלומות, השקעה בפרויקטים מחוץ לתוכנית בדובאי יכולה להיות מהלך משתלם ביותר.

נדל"ן יוקרתי: האם כדאי להשקיע בדיור פרימיום?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב