בהקמת אתר אינטרנט, על בעל האתר לדאוג לשלושה עקרונות
• שהגולש יגיע אל האתר.
• שהוא יישאר שם.
• שהוא יבצע פעולה נדרשת.
נשמע פשוט, לא?אז זהו, שלא.בניית אתר מסחרי – אל תזניחו את התוכןרבים מבעלי העסקים שפונים אלינו בקשר לבניית אתר מסחרי המנהל סחר (אתר קניות או חנות וירטואלית), רואים לעיניהם רק דבר אחד – כיצד הגולש הופך לקונה, ובצדק. אתר סחר נמדד בתוצאות – וזה אומר הכסף שהוא מכניס לקופת בעליו. אבל כמו שאתם בוודאי יודעים, כסף לא זורם לכיס בקלות והקונים הפוטנציאליים שמבקרים באתרך לא ימהרו לשלוף את הארנק ולהוציא את כרטיס האשראי, אם לא תניע אותם לפעולה זו. כאן בדיוק נכנס פרמטר התוכן. נכון שבניגוד לפורטל, או לאתר תדמיתי – באתר מסחרי (אתר קניות או חנות וירטואלית) מה שעומד בחזית הם מוצרי הרכישה (כמו מצלמות דיגיטליות, מכשירי כושר, תיקים ועוד) הנמצאים על המדף. אולם כמו שאתם נכנסים לחנות בקניון וזקוקים למידע ועזרה מצוות המוכרים, כך חשוב שבנוסף לתמונה, למפרט הטכני ולמחיר של המוצר – יהיה טקסט נלווה שייתן ערך מוסף לקונה הפוטנציאלי ויעודד רכישה. חשוב גם להדגיש כי לתוכן שבתוך האתר יש גם חשיבות מבחינת מנועי החיפוש. ככל שהתוכן יהיה עשיר, ממוקד מילות מפתח, ייחודי ומעניין – כך הרובוטים של מנועי החיפוש (וגוגל בראשם) יקדמו אותו בדירוג, וכפועל יוצא יגדילו באופן משמעותי את כמות הכניסות לאתר המסחרי שלך. חברת פלוטו, עוסקת שנים בבניית אתרים מסחריים, אתר סחר, חנויות וירטואליות ואתרי קניות, מעניקה בנוסף שירות של פתרונות תוכן, אותו תוכלו לנצל על מנת למקסם את הרווחים מאתרכם.אם אתם מעוניינים בשירות של פתרונות תוכן לאתרים מסחריים הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. לחצו כאן לקבלת: פתרונות תוכן לאתר מסחרי.
עכשיו בפלוטו - קידום אתרים http://www.pluto-group.co.il מיתוג אישי באינטרנט - הדרך שלך להצלחה http://www.internetishi.co.il
>