NCR הכריזה על סורק ברקוד קטן מידות היכול לנטרל את התגיות המשמשות למניעת גניבת מוצרים - במקביל לסריקת מחיר המוצרים בקופה. במוצר החדשני, ה- RealScan 74 OFX, האמור לקצר תורים בקופות ולהקל על הצרכנים, נעשה שימוש בטכנולוגיה של ADT, מהחברות המובילות בעולם בפתרונות אבטחה.
בסביבת חנות טיפוסית, מרבית הקמעונאים מציידים את הסחורה בתגיות המצפצפות בכל פעם שלקוחות מנסים לצאת מהחנות בלא לשלם. כדי למנוע זאת, על המוכרים להסיר את התגים מהסחורה או לנטרלה בנקודת המכירה - הליך הגוזל זמן. עם החידוש של NCR, במקביל לסריקת ברקוד המחיר, מנוטרלת התגית - והכל בצעד אחד. להערכת החברה, ההליך החדש יתרום לחווית קניה משופרת יותר, יחסוך זמן יקר לעומדים בתור ויפחית עלויות עבור המוכרים.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il