תן כותרת
פלייר, מכתב המכירה, מודעה - יכול להיות מדהים, אבל אם הכותרת שלו לא תופשת אותם , לא קוראים את הכתוב בו! ברכה לבטלה.
צריך להבין את העוצמה והחשיבות של כותרות.
80 אחוז מהכוח והיעילות של הפרסומת שלך היא הכותרת שאתה בוחר. היא בעלת עוצמה ומושכת את הקורא להמשך המכתב, המודעה, ואחרת לא תעשה זאת.
יש לערוך בדיקה.
כותרת אחת יכולה להביא תוצאות/ תגובה אלפי מונים יותר מכותרת אחרת.
ספרים הפכו לרבי מכר עם שינוי השם(כותרת), ללא שינוי דבר ביתר חלקי הספר.
כותרות עוצמתיות צריכות לצעוק את היתרונות העצומים שאתה יכול לחשוב עליהם.
הן צריכות למגנט, לתפוש את הקורא , לגרום לו להמשיך לקרוא.
דוגמאות של כותרות מוצלחות מהאינטרנט:
סגנון ה חדשות:
"פריצת דרך של חברת שיווק באינטרנט חושפת את סודות ההתעשרות ברשת בשימוש באסטרטגיות מתימטיות !"
סגנון שאלת ה"כן"
"התרצה לדעת איך אדם ללא נסיון אינטרנטי עשה 120,494.32 דולר בשנה הראשונה שלו באינטרנט?"
סגנון ה"איך"
"איך להצליח בחיים", "איך להוסיף לפחות 745 דולר לשבוע לרווחיך רק בהוספה של שורה קטנה לאתר שלך?"
והנה כותרות אקטואליה שהיו הצלחה אדירה:
"תאר לך שהרי ואני התפרסמנו עם האגסים שלנו במגזין פורטשן"
אנשים אוהבים סיפורים אישיים... מי זה הרי ואני? מה הסיבה שפרסמו במגזין פורטשן? האם זה עבד?... סקרנות...
"הסוד של עשיית אנשים כמוך"
לא קשה להבין מדוע זו הייתה הצלחה. אי אפשר להיות יותר ישיר מהכותרת הזו.
היא פוגעת בדיוק בצורך שיש לכל אחד. מילת הקסם "סוד" מושכת תשומת הלב.
"איך להיפטר מרגש נחיתות"
הכותרת "איך" יוצרת רצון לקרוא עוד. התועלת של "להיפטר מתסביך נחיתות" היא דבר שמיליונים צריכים. זו כותרת ישירה ולענין.
"הפשעים שאנו מבצעים כלפי קיבתנו"
"פשעים" זה כוח שמושך את תשומת לבנו כי יש להם משמעות עמוקה לכל אחד מאתנו.
איזה פשעים אני מבצע כלפי קיבתי? ... הרצון לדעת מושך אותם אל המודעה...
"איך עשיתי מיליונים מרעיון טפשי?"
כוח הפרדוקס - הכותרת הזו יצרה סקרנות עצומה... איך אפשר להתעשר מרעיון טפשי?...האם אני יכול לעשות זאת גם?...
"איך לזכות בחברים ולהשפיע על אנשים"
כותרת ישירה שחודרת ישר ללב של מיליוני אנשים, ישר לתשוקותיהם הבסיסיות.
התשוקה להיות אהוב ומקובל, להיות בעל נוכחות עם השפעה.
כותרות משנה
הוסף למודעה התלהבות ב כותרות משנה!
כותרות המשנה הן הגריפה מפני השטח של השמנת והבאתה לגוף ההודעה. הרבה מפרסמים גורפים דף אחד אחרי קודמו, ביחוד באינטרנט. אם יש לך כותרות משנה עוצמתיות לאורך המודעה שלך, אחת מהן או יותר תמשוכנה את הלקוחות לתוכה.
צור את תת הכותרות בדיוק כפי שיצרת את הכותרת הראשית.
בני ישראלי,M.B.A הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net