משרד פרסום:
מהו משרד פרסום ?, טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום,
טיפים לגבי משרד פרסום
מהו משרד פרסום ?
מהו משרד ?
משרד הוא מקום שבו מתבצעת פעילות עסקית או ממשלתית על ידי עובדים שעבודתם כרוכה ביצירת ניירת ובטיפול בה: פקידים, מנהלים, רואי חשבון, עורכי דין, מתכנתים וכדומה.
מהו פרסום ?
(להרחבה בנושא - ראה מאמרי "פרסום" באתר זה)
משרד פרסום אם כן, הוא משרד (או משרד בייתי), שתפקידו ותכליתו הוא פרסום
והתחום הפרסומי.
הגדרות נוספות:
* משרד פרסום - משרד פרסום הוא עסק העוסק במתן שירותי פרסום ללקוחותיו
* משרד פרסום - משרד פרסום הוא משרד שתפקידו לספק שירותי פרסום
* משרד פרסום - החוליה המקשרת בין הלקוח לתוצאה הרצוייה במדיה
טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום:
* "אני לא צריך משרד פרסום - אני יודע הכל" - בדיוק כמו בכל תחום,
איש מקצוע יוכל לשפר משמעותית את התוצאות
* "הפרסום לא נראה לי" - הפרסום לא צריך "להיראות" *לך*,
אלא להיראות לקהל המטרה שלך.
* "הפרסום מדליק ! (קולי...)" - הפרסום לא צריך "להיראות" *לך*,
אלא להיראות לקהל המטרה שלך.
* "הלוגו לא מספיק גדול" - נושא זה נדוש כבר עד תום...
* "פרסום מוכר הוא יצירתי" - לא בהכרח - (ע"ע "2 עוף בשקל...")
* "פרסום יצירתי הוא מוכר" - כמעט בהכרח לא נכון, וההוכחה היא כמעט
היחס ההפוך המושלם בין זכיות בפרסים
(מישהו אמר "קקטוס".. ?) - לתוצאות עסקיות.
* "משרד פרסום הוא מקום זוהר בו עסוקים כל היום,
בפלרטוט עם דוגמניות ובליסת סושי" - say no more.....
טיפים לגבי משרד פרסום:
* קח משרד פרסום
* קח משרד פרסום
* קח משרד פרסום
* תן לאנשי הפרסום קרדיט - הם כנראה מבינים בזה קצת יותר ממך !
* "גם תקציבאיות הן בני אדם..." - אמנם שנותיהם נמדדות ב"שנות כלב",
אך התייחס יפה לתקציבאית - היא שם בשבילך !
(כבד תקציבאיותיך - למען יאריכון ימיך. . .)
* היזהר ממחלקת הקריאייטיב ! (גור והישמר לך גם מהארט דירקטורים !)
* תן למשרד הפרסום "קרדיט" ! - הצלחתך היא גם הצלחתו !
* "כבדהו-וחשדהו" - בדוק והתייעץ גם עם גורמים חיצוניים.
כמעט באופן מוחלט - עלות חוו"ד חיצונית, תהיה זניחה לסך עלות המהלך המושקע.
(לדוגמה: להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח זו השקעה זניחה,
לא להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח ו"לשרוף" אותו - זו
כבר כסילות !)
* בעל עסק קטן או בינוני ?
גם אם עסקך קטן ותקציבך אינו מאפשר/מצדיק לך עבודה מלאה מול משרדי הפרסום
הגדולים - ישנם משרדי נישה, ואם גם אלו "גדולים עליך" - בחר לך יועץ שיווקי
שיוכל לעשות עבורך את עבודת משרד הפרסום "בזעיר-אנפין", ובהתאמה למידותיך
ותקציבך.
* סמנכ"ל שיווק - מנהל שיווק - - רוצה שיפטרו אותך ?
מן המפורסמות היא ששרידותו של סמנכ"ל השיווק היא מהנמוכות בתחום הניהולי...
אם משרתך יקרה לך - השתמש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני !
(יותר מנהלי וסמנכ"לי שיווק קיפחו משרתם בשל פרסום קלוקל,
באופן *גורף* - כמעט יותר *מכל* סיבה אחרת !)
___________________________________________
טיפים נוספים בנושאי משרד פרסום, יעוץ שיווקי למשרדי פרסום ולמפרסמים גדולים,
ניתן למצוא באתרו של המחבר (קישור בחתימה)
___________________________________________
מהו משרד פרסום ?, טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום,
טיפים לגבי משרד פרסום
מהו משרד פרסום ?
מהו משרד ?
משרד הוא מקום שבו מתבצעת פעילות עסקית או ממשלתית על ידי עובדים שעבודתם כרוכה ביצירת ניירת ובטיפול בה: פקידים, מנהלים, רואי חשבון, עורכי דין, מתכנתים וכדומה.
מהו פרסום ?
(להרחבה בנושא - ראה מאמרי "פרסום" באתר זה)
משרד פרסום אם כן, הוא משרד (או משרד בייתי), שתפקידו ותכליתו הוא פרסום
והתחום הפרסומי.
הגדרות נוספות:
* משרד פרסום - משרד פרסום הוא עסק העוסק במתן שירותי פרסום ללקוחותיו
* משרד פרסום - משרד פרסום הוא משרד שתפקידו לספק שירותי פרסום
* משרד פרסום - החוליה המקשרת בין הלקוח לתוצאה הרצוייה במדיה
טעויות נפוצות לגבי משרד פרסום:
* "אני לא צריך משרד פרסום - אני יודע הכל" - בדיוק כמו בכל תחום,
איש מקצוע יוכל לשפר משמעותית את התוצאות
* "הפרסום לא נראה לי" - הפרסום לא צריך "להיראות" *לך*,
אלא להיראות לקהל המטרה שלך.
* "הפרסום מדליק ! (קולי...)" - הפרסום לא צריך "להיראות" *לך*,
אלא להיראות לקהל המטרה שלך.
* "הלוגו לא מספיק גדול" - נושא זה נדוש כבר עד תום...
* "פרסום מוכר הוא יצירתי" - לא בהכרח - (ע"ע "2 עוף בשקל...")
* "פרסום יצירתי הוא מוכר" - כמעט בהכרח לא נכון, וההוכחה היא כמעט
היחס ההפוך המושלם בין זכיות בפרסים
(מישהו אמר "קקטוס".. ?) - לתוצאות עסקיות.
* "משרד פרסום הוא מקום זוהר בו עסוקים כל היום,
בפלרטוט עם דוגמניות ובליסת סושי" - say no more.....
טיפים לגבי משרד פרסום:
* קח משרד פרסום
* קח משרד פרסום
* קח משרד פרסום
* תן לאנשי הפרסום קרדיט - הם כנראה מבינים בזה קצת יותר ממך !
* "גם תקציבאיות הן בני אדם..." - אמנם שנותיהם נמדדות ב"שנות כלב",
אך התייחס יפה לתקציבאית - היא שם בשבילך !
(כבד תקציבאיותיך - למען יאריכון ימיך. . .)
* היזהר ממחלקת הקריאייטיב ! (גור והישמר לך גם מהארט דירקטורים !)
* תן למשרד הפרסום "קרדיט" ! - הצלחתך היא גם הצלחתו !
* "כבדהו-וחשדהו" - בדוק והתייעץ גם עם גורמים חיצוניים.
כמעט באופן מוחלט - עלות חוו"ד חיצונית, תהיה זניחה לסך עלות המהלך המושקע.
(לדוגמה: להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח זו השקעה זניחה,
לא להשקיע 2000-5000$ עבור תקציב פרסום של 1 מיליון ש"ח ו"לשרוף" אותו - זו
כבר כסילות !)
* בעל עסק קטן או בינוני ?
גם אם עסקך קטן ותקציבך אינו מאפשר/מצדיק לך עבודה מלאה מול משרדי הפרסום
הגדולים - ישנם משרדי נישה, ואם גם אלו "גדולים עליך" - בחר לך יועץ שיווקי
שיוכל לעשות עבורך את עבודת משרד הפרסום "בזעיר-אנפין", ובהתאמה למידותיך
ותקציבך.
* סמנכ"ל שיווק - מנהל שיווק - - רוצה שיפטרו אותך ?
מן המפורסמות היא ששרידותו של סמנכ"ל השיווק היא מהנמוכות בתחום הניהולי...
אם משרתך יקרה לך - השתמש ביועץ אסטרטגי-שיווקי חיצוני !
(יותר מנהלי וסמנכ"לי שיווק קיפחו משרתם בשל פרסום קלוקל,
באופן *גורף* - כמעט יותר *מכל* סיבה אחרת !)
___________________________________________
טיפים נוספים בנושאי משרד פרסום, יעוץ שיווקי למשרדי פרסום ולמפרסמים גדולים,
ניתן למצוא באתרו של המחבר (קישור בחתימה)
___________________________________________
הכותב הינו גיל פינטו-אושר, שהינו יועץ אסטרטגי, עסקי ושיווקי בכיר לתאגידים ומייסד ומנכ"ל אופק יעוץ עסקי - קבוצת אופק
http://www.OfekGroup.co.il) המתמחה בייעוץ עסקי: אסטרטגי, שיווקי ופיננסי לקידום אנשים, עסקים וחברות, וחבר לשכת היועצים העסקיים.
(קישורים רלוונטיים לכותב המאמר - בלוג: http://ofekgroup.gblogs.co.il, אתר: http://www.OfekGroup.co.il)
http://www.OfekGroup.co.il) המתמחה בייעוץ עסקי: אסטרטגי, שיווקי ופיננסי לקידום אנשים, עסקים וחברות, וחבר לשכת היועצים העסקיים.
(קישורים רלוונטיים לכותב המאמר - בלוג: http://ofekgroup.gblogs.co.il, אתר: http://www.OfekGroup.co.il)