תפקידו של סרט תדמית הינו יצירת דימוי חיובי עבור עסק בעיני הלקוח הפוטנציאלי. ישנו הבדל מהותי בין פרסומת בטלוויזיה לבין סרט תדמית.
פרסומת בטלוויזיה "נכפית" על הצרכן הפוטנציאלי ואילו סרט תדמית הינו מסר שיווקי ממוקד שנדרש על ידי הצרכן באינטרנט או בסלולרי בדור השלישי.
סרט תדמית הינו אמצעי מדיה חדש יחסית אשר נפוץ בעשר השנים האחרונות ומיועד בעיקר לחברות בינוניות וקטנות מהסיבות הבאות:
א. אין צורך בתקציב גדול להשיק את המוצר במדיה ה"גדולה" טלוויזיה
ב. טכנולוגיית הפס הרחב מאפשרת צפיה בסרט תדמית כמידע משלים ללקוחות פוטנציאליים.
ג. הצגת הסרט כהקדמה בפגישה עסקית, או בכנסים ותערוכות תורמת להעצמת הפעילות העסקית.
ד. בין אם שליחה באמצעות קישורית באי-מייל, או באמצעות קליפ בדור השלישי,
המסר המוצג לקהל היעד הפוטנציאלי נקלט באופן חיובי, מכיוון שנוצר פילוח מקדים לגיל,מין ושכבה סוציואקונומית.
ה. ירידה דראסטית במחירי הציוד הנדרש לצילום ועריכה, כמו כן ירידה בעלות חומרי הגלם הדרושים להסרטה
[שימוש בכרטיסי זכרון שהחליפו את הקלטות הדיגיטליות שהחליפו את הקלטות האנלוגיות שהחליפו את הפילם]
סרט תדמית מפולח לכמה קטגוריות: סרט קד"מ - יצירת סרט לקידום מכירות של מוצר לצורך הקרנה באינטרנט או בכנס או בתערוכה או בפגישה עסקית.
הסרט יכלול את יתרונות המוצר ויסקור את השימוש.
סרט לגיוס הון - יצירת סרט לגיוס הון עבור חברת סטראט אפ לצורך פיתוח מוצר עתידי.
סרט הסברההדרכה - סרט הסברה או הדרכה יכלול את אופן השימוש במוצר ואו אופן ההרכבה שלו ואו נקודות לשימוש זהיר.
בהצלחה ביצירת סרט התדמית שלכם
: )
עמינדב פייגנבאום
במאי
http://www.tenta.co.il
פרסומת בטלוויזיה "נכפית" על הצרכן הפוטנציאלי ואילו סרט תדמית הינו מסר שיווקי ממוקד שנדרש על ידי הצרכן באינטרנט או בסלולרי בדור השלישי.
סרט תדמית הינו אמצעי מדיה חדש יחסית אשר נפוץ בעשר השנים האחרונות ומיועד בעיקר לחברות בינוניות וקטנות מהסיבות הבאות:
א. אין צורך בתקציב גדול להשיק את המוצר במדיה ה"גדולה" טלוויזיה
ב. טכנולוגיית הפס הרחב מאפשרת צפיה בסרט תדמית כמידע משלים ללקוחות פוטנציאליים.
ג. הצגת הסרט כהקדמה בפגישה עסקית, או בכנסים ותערוכות תורמת להעצמת הפעילות העסקית.
ד. בין אם שליחה באמצעות קישורית באי-מייל, או באמצעות קליפ בדור השלישי,
המסר המוצג לקהל היעד הפוטנציאלי נקלט באופן חיובי, מכיוון שנוצר פילוח מקדים לגיל,מין ושכבה סוציואקונומית.
ה. ירידה דראסטית במחירי הציוד הנדרש לצילום ועריכה, כמו כן ירידה בעלות חומרי הגלם הדרושים להסרטה
[שימוש בכרטיסי זכרון שהחליפו את הקלטות הדיגיטליות שהחליפו את הקלטות האנלוגיות שהחליפו את הפילם]
סרט תדמית מפולח לכמה קטגוריות: סרט קד"מ - יצירת סרט לקידום מכירות של מוצר לצורך הקרנה באינטרנט או בכנס או בתערוכה או בפגישה עסקית.
הסרט יכלול את יתרונות המוצר ויסקור את השימוש.
סרט לגיוס הון - יצירת סרט לגיוס הון עבור חברת סטראט אפ לצורך פיתוח מוצר עתידי.
סרט הסברההדרכה - סרט הסברה או הדרכה יכלול את אופן השימוש במוצר ואו אופן ההרכבה שלו ואו נקודות לשימוש זהיר.
בהצלחה ביצירת סרט התדמית שלכם
: )
עמינדב פייגנבאום
במאי
http://www.tenta.co.il