מפגשי הנטוורקינג הולכים וצוברים תאוצה ומבססים את מקומם כערוץ שיווק אפקטיבי עבור עסקים קטנים. אנשים בוחרים לבלות מספר שעות במפגש (אחת לשבוע או חודש, תלוי בפורמט המפגשים), לשלם עבורו כסף, ולטרוח ולהגיע לכל מפגש.
מדוע? מה הן הסיבות שאנשים בוחרים לטרוח ולהגיע למפגשי רישות עיסקי?
מסיבות רבות:
א. זהו מקור להגעת לקוחות-יש החזר טוב להשקעה
ב. חברת עמיתים- בעלי/ות עסקים רבים נמצאים רוב היום לבד. מפגשי הנטוורקינג מאפשרים רישות חברתי. למשל, באחת ממסגרות הנטוורקינג, זוג שהכיר במפגשי הנטוורקינג התחתן.להבדיל אלפי הבדלות, אנשים מהרשת מגיעים גם להלוויות עם פטירתם של קרובי חברים מהרשת.
ג. סיעור מוחות עיסקי- אנשי הרשת "משוחחים עסקים" בהפסקות ומקבלים תמיכה עיסקית מאנשי מקצוע מתחומים שונים.
ד. שובר שיגרה, הכרות עם מוצרים חדשים, טכניקות שיווק חדשות, אנשים חדשים, תחומים חדשים
ה. המפגשים מהויים מקום לתירגול ושיפור הפרזנטציה האישית והעיסקית.
מספר עצות להגברת הפקת התועלת מהמפגשים :
הציבו יעד שבוע בהקשר להרחבת מעגל הקשרים שלכם.
דאגו לזכור אנשים ברגע האמת ולהפנות אליהם את הזקוקים להם.
דאגו להתבונן ברשימת הקשר ולגלות דברים שלא ידעתם על המשתתפים.
דאגו להכיר את המשתתפים באמצעות כניסה לאתרים שלהם, קריאת הניוסלטרים שלהם, הגעה אל משרדיהם וחנויותיהם,ופגישות אחד על אחד.
חישבו על 5 סיבות לרכישה והפנייה דווקא למישהו/י ברשת, במקום למצוא סיבות מדוע לא כדאי אפילו לנסות.
רישמו הפניות שקיבלתם וסיפקתם. הרישום מאפשר לקבוצה מעקב אחר הסינרגיה הקבוצתית וסוחף אנשים נוספים לפעילות ועזרה הדדית.
חישבו על דרכים להודות לאנשים שהיפנו אליכם לקוחות.
חישבו על דרכים להכרת העבודה של אנשים ברשת. הגיעו לערבי מבוא וטעימות שהם עורכים. קנו דוגמיות ממוצריהם.
בהצלחה!
עינת גרוס הינה הבעלים של מכון מראות אסטרטגיה להכשרת מאמנים/ות, אימון, מפגשי נטוורקינג לבעלי/ות עסקים, הדרכה וייעוץ ארגוני.
בקרו באתר: www.mirror-strategy.com
מדוע? מה הן הסיבות שאנשים בוחרים לטרוח ולהגיע למפגשי רישות עיסקי?
מסיבות רבות:
א. זהו מקור להגעת לקוחות-יש החזר טוב להשקעה
ב. חברת עמיתים- בעלי/ות עסקים רבים נמצאים רוב היום לבד. מפגשי הנטוורקינג מאפשרים רישות חברתי. למשל, באחת ממסגרות הנטוורקינג, זוג שהכיר במפגשי הנטוורקינג התחתן.להבדיל אלפי הבדלות, אנשים מהרשת מגיעים גם להלוויות עם פטירתם של קרובי חברים מהרשת.
ג. סיעור מוחות עיסקי- אנשי הרשת "משוחחים עסקים" בהפסקות ומקבלים תמיכה עיסקית מאנשי מקצוע מתחומים שונים.
ד. שובר שיגרה, הכרות עם מוצרים חדשים, טכניקות שיווק חדשות, אנשים חדשים, תחומים חדשים
ה. המפגשים מהויים מקום לתירגול ושיפור הפרזנטציה האישית והעיסקית.
מספר עצות להגברת הפקת התועלת מהמפגשים :
הציבו יעד שבוע בהקשר להרחבת מעגל הקשרים שלכם.
דאגו לזכור אנשים ברגע האמת ולהפנות אליהם את הזקוקים להם.
דאגו להתבונן ברשימת הקשר ולגלות דברים שלא ידעתם על המשתתפים.
דאגו להכיר את המשתתפים באמצעות כניסה לאתרים שלהם, קריאת הניוסלטרים שלהם, הגעה אל משרדיהם וחנויותיהם,ופגישות אחד על אחד.
חישבו על 5 סיבות לרכישה והפנייה דווקא למישהו/י ברשת, במקום למצוא סיבות מדוע לא כדאי אפילו לנסות.
רישמו הפניות שקיבלתם וסיפקתם. הרישום מאפשר לקבוצה מעקב אחר הסינרגיה הקבוצתית וסוחף אנשים נוספים לפעילות ועזרה הדדית.
חישבו על דרכים להודות לאנשים שהיפנו אליכם לקוחות.
חישבו על דרכים להכרת העבודה של אנשים ברשת. הגיעו לערבי מבוא וטעימות שהם עורכים. קנו דוגמיות ממוצריהם.
בהצלחה!
עינת גרוס הינה הבעלים של מכון מראות אסטרטגיה להכשרת מאמנים/ות, אימון, מפגשי נטוורקינג לבעלי/ות עסקים, הדרכה וייעוץ ארגוני.
בקרו באתר: www.mirror-strategy.com
עינת גרוס הינה הבעלים של מכון מראות אסטרטגיה להכשרת מאמנים/ות, אימון למיתוג עצמי, כתיבת קורות חיים, הכנה לריאיונות עבודה, מפגשי נטוורקינג לבעלי/ות עסקים, הדרכה וייעוץ ארגוני. www.mirror-strategy.com