על פי מבנים תבניתיים של כף היד נראים כישורים ונטיות בתחומים נבחרים. מניסיוני המקצועי, במרבית המקרים הכיוון המקצועי שנבחר על פי כף היד תואם את כישוריו הטבעיים של האדם.
לדוגמה: לרוב העוסקים בתחומים כמו הוראה או תחומים סוציאליים כפות ידיים צרות וארוכות. כמובן שיש פרטים רבים נוספים המחזקים ומאשרים כיוון מקצועי כזה או אחר.
דוגמה נוספת היא של אלה הפונים לתחומים עסקיים. בקווי המיתאר של אנשים אלה (מסגרת כף היד והציפורניים), ייראו אלמנטים טרפזיים מתרחבים. ניתן לראות מבנים כאלה גם אצל אנשים העוסקים בתחום הניהול ובתחומים עצמאיים.
את היכולת להצליח בתחומים נבחרים ניתן לראות בכף היד על פי מספר פרטים. ככל שיופיעו יותר פרטים, כך תהיה וודאות גדולה יותר שהאדם האמור יגיע בשלב הנכון להישגים מקצועיים. ככל שהפרטים המעידים על היכולת להצליח רבים יותר ההצלחה תתגשם בגיל צעיר יותר.
כמובן שנתון אחד בלבד מתוך רשימת הנתונים לא יעיד על כך.
א. יד רחבה ובשרנית
ב. אצבעות רחבות
ג. אצבעות קצרות יחסית
ד. האצבע המורה קצרה
ה. א גודל ארוך ומגיע עד המפרק הראשון
ו. קו החיים שולח סעיפים לעבר כרית האצבע המורה
ז. קו הגורל מתחיל מגבעת הירח
ח. אגודל קפיצי שמקום חיבורו לכף היד בולט
ט. חולית הציפורן באגודל בולטת, תפוחה וארוכה.
לדוגמה: לרוב העוסקים בתחומים כמו הוראה או תחומים סוציאליים כפות ידיים צרות וארוכות. כמובן שיש פרטים רבים נוספים המחזקים ומאשרים כיוון מקצועי כזה או אחר.
דוגמה נוספת היא של אלה הפונים לתחומים עסקיים. בקווי המיתאר של אנשים אלה (מסגרת כף היד והציפורניים), ייראו אלמנטים טרפזיים מתרחבים. ניתן לראות מבנים כאלה גם אצל אנשים העוסקים בתחום הניהול ובתחומים עצמאיים.
את היכולת להצליח בתחומים נבחרים ניתן לראות בכף היד על פי מספר פרטים. ככל שיופיעו יותר פרטים, כך תהיה וודאות גדולה יותר שהאדם האמור יגיע בשלב הנכון להישגים מקצועיים. ככל שהפרטים המעידים על היכולת להצליח רבים יותר ההצלחה תתגשם בגיל צעיר יותר.
כמובן שנתון אחד בלבד מתוך רשימת הנתונים לא יעיד על כך.
א. יד רחבה ובשרנית
ב. אצבעות רחבות
ג. אצבעות קצרות יחסית
ד. האצבע המורה קצרה
ה. א גודל ארוך ומגיע עד המפרק הראשון
ו. קו החיים שולח סעיפים לעבר כרית האצבע המורה
ז. קו הגורל מתחיל מגבעת הירח
ח. אגודל קפיצי שמקום חיבורו לכף היד בולט
ט. חולית הציפורן באגודל בולטת, תפוחה וארוכה.