כתיבה שיווקית פרסומית נועדה לייצר אפקט מרהיב, נקי וקולע. כתיבה שיווקית המצטיינת בידע פרקטי אודות הדרך הוודאית לבצע מהלכי תצוגה מרהיבים ומקצועיים, אמורה להיות אחד מן השחקנים החזקים ביותר של מערך הופעת המוצר. עצם העובדה כי קהל הלקוחות נמצא במצב של אי הכרת השירות, כאשר טרם יצא לו עדיין לחוות את תכונות המוצר וכצופה מבעד למסך המחשב בהופעתך הגלויה - מובילה למחשבה הפרקטית המובנת, כי רצוי במיוחד להבין כיצד "נוגעים" בו, מכוונים אליו את הדברים ומנהלים איתו מגע חכם איכותי ואלגנטי, מסוג כזה אשר יוסיף עניין, העברת מסרים והצלחה חדה של פנייה נכונה ומועילה למניעיו. מטרותיה של כתיבה שיווקית כתיבה שיווקית נועדה להפיק את מיטב המגעים האיכותיים בפנימיות הלקוח הפוטנציאלי, להצליח להגיש את תכונות המוצר באופן פרקטי אפקטיבי ונהיר, וליישם הלכה למעשה את מלוא תהליך מכירת המוצר- באמצעות כתיבה שיווקית המסוגלת לכוון היטב את הדברים, להתמקם במדויק במקומות המזמינים מתן הסבר, להיראות ולהישמע בסיוע המילים הנכונות ביותר ולהתגלות כקלף מנצח בכל זירת המכירה. כתיבה שיווקית נועדה להוות חלון ראווה מקצועי ומלוטש עד אחרון הפרטים. כתיבה שיווקית נושאת בעול רב אך הצטיינותה מסירה זאת. איכותה של כתיבה שיווקית איכותה של כתיבה שיווקית מתגלה הן מאחורי הקלעים והן בקדמת ההופעה. נחיצותה כמייצרת רהב ותדמית כפופה למיומנותה לייצר כיוון ומרכוז תודעתי סביב התכונות המחושבות להעברה ראשונה. והיות שכל לקוח פוטנציאלי מערב בתהליך תפיסתו השגרתיים "הסטות" ואי ריכוז אופטימאלי, הרי שהופעתה המוצלחת של כתיבה שיווקית מסבירה את הצלחת העברת תכונות המוצר, באופן טוב יותר, זריז בצורה משופרת והגיוני אסתטי יותר מאשר כל גורם אחר. כתיבה שיווקית, לצד גרפיקה נאותה, מוכוונת יצירת רוגע או הלהבה, משדרת אסתטיות רבה גם מתוך צורת שילובה באתר. כתיבה שיווקית מקיפה את מהלכי העברת המסרים, התכונות והאווירה הן מבחינת התכנים והן מבחינת שליטתה בתנועת עין וקשב הלקוח להיעצר, להתעכב על נקודות ולאחר מכן לשחררו להמשך דרכו בקריאת הקטע. מטרת קטע הנכתב בחסות כתיבה שיווקית, להאיר, להפנות עניין ולעורר נקודות עניין בסדרי גודל משתנים אודות מרכיבי המוצר, תועלותיו והסיבות, האווירה ויצירת החשק להשתמש בו.כתיבה שיווקית כסימן גלוי לטיבךכתיבה שיווקית מייצרת ערך מוסף מתוך יכולתה להקרין מיומנות ביצועית המשרתת את התרשמות הלקוח מאת המוצר. בהינתן לסוג ספציפי של כתיבה שיווקית קלאסית או מועשרת, מקום בקדמת ההופעה, מיטיב כל לקוח להבין כי הינו חשוב, כי הוקדשה תשומת לב מרבית על מנת להסב לו נוחות קריאה, וכי מיטב השוקדים על הבאת קדמת המוצר טרחו כדי להפיק עבורו רגעי הנאה.כתיבה שיווקית כגולת הכותרת כתיבה שיווקית נועדה לייצר איכויות ברורות וכדאיות, והופעתה המוצלחת במיוחד, הינה מקדם מכירות גבוה וטבעי וחשוב מבחינות פרקטיות רבות. איכות חומריה המיוצרים חורצת את הצלחת ביצועי המכירה. הן לחיוב והן לשלילה. קל למדי להתרשם מסוגי כתיבה שיווקית הנראים כגלויים באתרים שונים ובכך להגיע למסקנה המתאימה אודות נחיצותה האמיתית. הימצאותה בראש שדרת התכנים הנראים כמבצבצים בתלת מימד תכנון תכני הקטע כלפי ההבנה וההתרשמות- הינה גולת הכותרת האמיתית של יצירת האפקט הפרסומי. לכן, יש לדעת היטב כיצד לייצר כתיבה שיווקית פרסומית ובצורה נאותה.