אימון אישי למיתוג - המתג שלך להצלחה
את המצבים האלו או את אחד מהם את בטח מכירה: ראיונות עבודה שאת בטוחה שהיית בהן 10 ולא יצא מהם כלום, עבודה שהתחלת בשכר מסוים ושלוש שנים נתקעת עליו, עסק שאת מנסה לקדם אבל לא מצליחה לסגור עסקאות ואפילו פגישה עיוורת שהצלחת סוף סוף להרגיש בה את הפרפרים בבטן אבל הוא לא צלצל. למה? למה זה לא מצליח?.
מהו מיתוג?
מותג הוא צירוף של המילים מוצר + תג.
המיתוג הוא התהליך בו אנו שמים תג על מוצר כלומר, התכונה העיקרית שיש למוצר כפי שנתפס על ידי הצרכנים. יוקרתי, איכותי, חדשני וכו'.
עד לפני עשור היה לנו טבעי לחשוב על מיתוג בהקשר של מוצרים (או מותגים). קוקה קולה- מרענן, סווטצ'- איכותי וארמני - יוקרתי.
היום, יותר ויותר אנשים מודעים לזה שהם צריכים להפוך את עצמם למותג. כל אחת מאיתנו צריכה לדאוג שאנשים אחרים יתייגו אותה כפי שהיא מעוניינת לתייג את עצמה. חכמה?. יצירתית?. חדשנית?. לא פעם זיהוי של שתיים או שלוש תכונות והבלטתן עושות את ההבדל.
אריק זאבי קטן עלייך
הגוף שלך מלא שרירים. חלקם מפותחים יותר וחלקם פחות. את אלו החלשים ("מדלדלים") אם תפעילי תוכלי לגלות שהפכת לאריק זאבי. לפני שאת רצה למכון הכושר, את חייבת לדעת עוד: האישיות שלך גם היא מלאה בכישורים ותכונות היכולות למתג אותך. האם את מודעת להם? האם הם מפותחים דיים? בעזרת אימון ניתן לזהות את החוזקות שלך, ואת החולשות. על מה צריך לעבוד כדי שהחוכמה תקרין החוצה? על חיזוק הדימוי העצמי?, על רהיטות בדיבור? על הורדת לחצים?.
על מנת להפגין את הדמות הערכית שלך את חייבת לגלות אותה.מה היעדים שלך? מה החזון? איך את רוצה שאנשים "יתפסו" אותך?
אימון המשלב עבודה על הדמות (פנים) ויוצא אל התדמית (החוץ) יהיה כל כך עוצמתי ואפקטיבי עבורך שאפילו זאבי לא יוכל עלייך!.
יש לך...דקה!
בעשור האחרון קיבלו חיינו מימד מאוד זפזפני, וזה לא מתבטא רק בקצב בו אנו מעבירים ערוצים בטלוויזיה. יש לנו קפיצות של באנר במחשב, צפצופי SMS בנייד ובאופן כללי החיים שלנו מתוקתקים (גם מעבר למקלדת). מה זה אומר על הסבלנות האנושית? שהיא הורידה הילוך. אחד? ארבעה!.
התוצאה: מחקרים מראים שדקה לוקח לאנשים לקלוט אותנו.
60 שניות! - GO.
אז מה יש לך להציע?
מה את רוצה לשדר?מקצוענות? סובלנות? או אמביציה מטורפת?.מסרים נקלטים על ידי חושים. דמייני שאת בצד השני של המתרס זו של הקולטת ולא של הנקלטת.
ראייה- איך את נראית? הסתכלת על עצמך בראי לפני שיצאת מהבית? כי אם כן, מה זה השילוב של הכתום והוורד ביחד? את רוצה לשדר שאת בעסקי הליצנות - אז הצליח לך.
שמיעה- "תראה אני לא בטוחה.... " "אולי, אני צריכה לחשוב על זה....." "יכול להיות, אני לא יודעת....." זה נשמע אסרטיבי? גם לו לא.
ריח- הגעת לראיון אחרי שרצת לאוטובוס, הלכת רבע שעה בשמש ושכחת לשים דאודורנט?- מריחים!
תרימי את המתג או במילים אחרות תתחילי להתאמן. מה שנכון לספורטאים שרוצים להגיע לתוצאות, נכון גם לחיים שלך. את יכולה לעלות על טרנינג (אבל עדיף ספורט אלגנטי).
מה באימון? (לא כפיפות בטן...)
זיהוי ערכים - מהו עמוד השדרה שלך? התכונות החזקות?הכישורים? מהי הליבה שלך?.
הגדרת יעוד וחזון - מיקוד במטרות וביעדים. לאן ברצונך להגיע? מה החלום שלך?.
יצירת יתרון מבדל- לחזק את היתרון האישי שלך. מה את מוכנה לעשות כדי להגיע להצלחה?.
התנהגות- תקשורת מילולית ובלתי מילולית. איך את מעבירה את מה שאת רוצה להעביר?.
מרגישה את ההצלחה?- זו את! מרגישה את ההצלחה?- זו את!
את המצבים האלו או את אחד מהם את בטח מכירה: ראיונות עבודה שאת בטוחה שהיית בהן 10 ולא יצא מהם כלום, עבודה שהתחלת בשכר מסוים ושלוש שנים נתקעת עליו, עסק שאת מנסה לקדם אבל לא מצליחה לסגור עסקאות ואפילו פגישה עיוורת שהצלחת סוף סוף להרגיש בה את הפרפרים בבטן אבל הוא לא צלצל. למה? למה זה לא מצליח?.
מהו מיתוג?
מותג הוא צירוף של המילים מוצר + תג.
המיתוג הוא התהליך בו אנו שמים תג על מוצר כלומר, התכונה העיקרית שיש למוצר כפי שנתפס על ידי הצרכנים. יוקרתי, איכותי, חדשני וכו'.
עד לפני עשור היה לנו טבעי לחשוב על מיתוג בהקשר של מוצרים (או מותגים). קוקה קולה- מרענן, סווטצ'- איכותי וארמני - יוקרתי.
היום, יותר ויותר אנשים מודעים לזה שהם צריכים להפוך את עצמם למותג. כל אחת מאיתנו צריכה לדאוג שאנשים אחרים יתייגו אותה כפי שהיא מעוניינת לתייג את עצמה. חכמה?. יצירתית?. חדשנית?. לא פעם זיהוי של שתיים או שלוש תכונות והבלטתן עושות את ההבדל.
אריק זאבי קטן עלייך
הגוף שלך מלא שרירים. חלקם מפותחים יותר וחלקם פחות. את אלו החלשים ("מדלדלים") אם תפעילי תוכלי לגלות שהפכת לאריק זאבי. לפני שאת רצה למכון הכושר, את חייבת לדעת עוד: האישיות שלך גם היא מלאה בכישורים ותכונות היכולות למתג אותך. האם את מודעת להם? האם הם מפותחים דיים? בעזרת אימון ניתן לזהות את החוזקות שלך, ואת החולשות. על מה צריך לעבוד כדי שהחוכמה תקרין החוצה? על חיזוק הדימוי העצמי?, על רהיטות בדיבור? על הורדת לחצים?.
על מנת להפגין את הדמות הערכית שלך את חייבת לגלות אותה.מה היעדים שלך? מה החזון? איך את רוצה שאנשים "יתפסו" אותך?
אימון המשלב עבודה על הדמות (פנים) ויוצא אל התדמית (החוץ) יהיה כל כך עוצמתי ואפקטיבי עבורך שאפילו זאבי לא יוכל עלייך!.
יש לך...דקה!
בעשור האחרון קיבלו חיינו מימד מאוד זפזפני, וזה לא מתבטא רק בקצב בו אנו מעבירים ערוצים בטלוויזיה. יש לנו קפיצות של באנר במחשב, צפצופי SMS בנייד ובאופן כללי החיים שלנו מתוקתקים (גם מעבר למקלדת). מה זה אומר על הסבלנות האנושית? שהיא הורידה הילוך. אחד? ארבעה!.
התוצאה: מחקרים מראים שדקה לוקח לאנשים לקלוט אותנו.
60 שניות! - GO.
אז מה יש לך להציע?
מה את רוצה לשדר?מקצוענות? סובלנות? או אמביציה מטורפת?.מסרים נקלטים על ידי חושים. דמייני שאת בצד השני של המתרס זו של הקולטת ולא של הנקלטת.
ראייה- איך את נראית? הסתכלת על עצמך בראי לפני שיצאת מהבית? כי אם כן, מה זה השילוב של הכתום והוורד ביחד? את רוצה לשדר שאת בעסקי הליצנות - אז הצליח לך.
שמיעה- "תראה אני לא בטוחה.... " "אולי, אני צריכה לחשוב על זה....." "יכול להיות, אני לא יודעת....." זה נשמע אסרטיבי? גם לו לא.
ריח- הגעת לראיון אחרי שרצת לאוטובוס, הלכת רבע שעה בשמש ושכחת לשים דאודורנט?- מריחים!
תרימי את המתג או במילים אחרות תתחילי להתאמן. מה שנכון לספורטאים שרוצים להגיע לתוצאות, נכון גם לחיים שלך. את יכולה לעלות על טרנינג (אבל עדיף ספורט אלגנטי).
מה באימון? (לא כפיפות בטן...)
זיהוי ערכים - מהו עמוד השדרה שלך? התכונות החזקות?הכישורים? מהי הליבה שלך?.
הגדרת יעוד וחזון - מיקוד במטרות וביעדים. לאן ברצונך להגיע? מה החלום שלך?.
יצירת יתרון מבדל- לחזק את היתרון האישי שלך. מה את מוכנה לעשות כדי להגיע להצלחה?.
התנהגות- תקשורת מילולית ובלתי מילולית. איך את מעבירה את מה שאת רוצה להעביר?.
מרגישה את ההצלחה?- זו את! מרגישה את ההצלחה?- זו את!