מיון ניירת וסידור חדר עבודה
תחילה נגדיר הגדרה ברורה של תחום המשרד- אם אפשר מקום כמה שיותר מבודד מיתר הבית (ולא חדר השינה).
תחום העבודה יכלול :
יחידת העבודה:שולחן מרווח ונוח בעל לפחות שתי מגירות,במגירה אחת ציוד משרדי ובשנייה ספר טלפון,פנקס קבלות וכל ציוד שיש צורך לשלוף אותו מספר פעמים ביום,במגירות לא נניח סטוקים של כל ציוד שהוא.
לא לשכוח פח גדול ונוח כדי להיפתר מכל ניירת מיותרת.
עשו לכם חוק!
קיבלתם מכתב פיתחו אותו מיד ותחליטו שאת המעטפה אתם משליחים מייד לפח וכן את יתר הניירת שאינה רצויה לכם ומגיעה לעתים קרובות כחומר פרסומי וכדומה.
השתמשו במחשב לכל דבר אפשרי:כלי מאוד נוח למשרד הוא תוכנת ה-outlook שתשמש אותנו כיומן לכל דבר.בכלי זה אפשר כמובן לנהל את כל המיילים שלנו,אפשר לייצר תיקיות עם נושאים חשובים ולקבוע עבורם תזכורות לפי תאריכים,כל מייל שנקבל יכול להיכנס לאותה תיקייה באופן אוטומטי (לפי הגדרת חוק ),ניתן לרכז את הפרטים של כל אנשי הקשר שלנו בקטגורית אנשי קשר עוד בתוכנה:משימות,פתקים,לוח שנה,היסטוריה.
היעזרו בכלים שיחסכו לכם המון המון זמן:
? פקס לאי מייל:שרות של מייל ישירות למחשב,משאיר לכם את האופציה של לא להדפיס ובכך חוסך טונר,נייר,חשמל.בעזרת שרות זה אתם יכולים לתייק במחשב גם את הפקסים שלכם ואף לשלוח אותם הלאה במייל.שרות מדהים!!!
? אינטרנט מהיר:לכל דבר שצריך ומהר
? משלוחים
אל תתפתו לשמור ניירת שאין בה צורך-ליום שאולי נצטרך...לדוגמא,קיבלתם את הפירוט מחברת האשראי ,הכסף כבר ירד מחשבונכם,בדקתם שהכל בסדר זרקו את הניירת!!! כנ"ל לגבי כל דבר בסגנון חוץ מתלושי משכורת,ביטוחים ופוליסות שלא נפדו,טפסי 106.
אל תתפתו להדפיס כל דבר ,ניירת,טונר מקום יקר.
תייקו את הניירת שלכם בצורה הגיונית ואם אין לכם זמן לתייק את הניירת מיד כשהיא מגיעה קבעו לכם יום ושעה בשבוע במיוחד בשביל זה,עד ליום זה הניחו את הכל בקופסא זמנית. קודם תמיינו בין מה שצריך ומה שלא ואז קטלגו לנושאים:חשמל,מים וארנונה,רכב,ביטוחים,מכשירי חשמל-הוראות ואחריות,טלפון,טלפונים ניידים,כרטיסי אשראי.
בידקו מה כדאי לכם לנהל באופן עצמאי ובמה כדאי לכם להשקיע באדם מקצועי למשל הנהלת חשבונות לעסקים קטנים-יחסוך לכם הרבה מאוד בלאגן בבית של ניירת,מקום וכמובן זמן.
השתדלו שיחידת העבודה שלכם תהיה כמה שיותר מסודרת בתשתיתה:
? כבלים אגודים בסליל
? יחידת המחשב על גלגלים,או בארון
? כוס לעטים על השולחן
? מגש לניירת שבטיפול דחוף
במקרה שאין מחסן :להתקין מרפסת שירות מדפים לגובה לאחסון ניירת חשובה אך כזו שלא צריך אותה ביומיום.למי שיש מחסן אפשר לסדר בתוך ארגזים מתויגים.
ניירת של הילדים:בעיקר יצירות אמנות לצלם ולשמור במחשב (וגם לא את הכל!) .
בתחום המחשוב:היעזרו במסך דק חוסך המון המון מקום-יחידת העבודה נראית מסודרת ואסתטית יותר.
החיים בחברת השפע, הם נפלאים ומהנים, מאפשרים לנו גיוון והתחדשות ותחושת שובע בריאה. אבל כדי ליהנות עד הסוף מהשפע הזה, נדרשת מאיתנו שליטה מתמדת, תחזוקה אינסופית והקפדה יומיומית על עשרות הפריטים המרכיבים את רקמת חיינו. לרבים מאיתנו יש תחושה סיזיפית, של רדיפה אחרי הזנב והתעסקות בקריירה, ילדים, ניהול בית ומשפחה,סידור הבית, זוגיות, פנאי ומה לא.. בדיוק למקום הזה, אנחנו נכנסים ומאפשרים לך לנצל את הזמן היקר שלך עבור דברים חשובים באמת.
בלאגן היא חברה לסידור וארגון הבית המתמחה בכל פתרונות הסדר והעיצוב לבית.
בלאגן חברה מובילה ומקצוענית לסידור ארונות ומיון בבית,שצברה ניסיון עצום בתחום.
אנחנו , נגיע וניצור סביבת חיים נעימה ומסודרת.
נעזור למיין, להחליט מה נשאר ומה הולך (לתרומה או לאן שתרצו), או נארוז ונפרוק מעבר דירה ועסק.
נסדר מחדש הכל במקום המתאים לו - מבגדים עד צעצועים, מכלי מטבח עד כלי מיטה, אוספי אמנות, פיצ'פקס ועוד...
הכול, תוך הקפדה על רמת שרות גבוהה, שפע טיפים ועצות, יחס אישי ו..הומור.
אנחנו בבאלגן מאמינים שיש קשר ישיר בין מצב נפשי לסדר או אי סדר בבית, והלקוחות שלנו הם העדות הטובה ביותר לכך...
נשמח להגיע ולסדר לכם את הבית
או לארוז ולפרוק לקראת מעבר דירה
צוות בלאגן
www.balagan1.co.il
balagan1@balagan1.co.il
050-3020727
תחילה נגדיר הגדרה ברורה של תחום המשרד- אם אפשר מקום כמה שיותר מבודד מיתר הבית (ולא חדר השינה).
תחום העבודה יכלול :
יחידת העבודה:שולחן מרווח ונוח בעל לפחות שתי מגירות,במגירה אחת ציוד משרדי ובשנייה ספר טלפון,פנקס קבלות וכל ציוד שיש צורך לשלוף אותו מספר פעמים ביום,במגירות לא נניח סטוקים של כל ציוד שהוא.
לא לשכוח פח גדול ונוח כדי להיפתר מכל ניירת מיותרת.
עשו לכם חוק!
קיבלתם מכתב פיתחו אותו מיד ותחליטו שאת המעטפה אתם משליחים מייד לפח וכן את יתר הניירת שאינה רצויה לכם ומגיעה לעתים קרובות כחומר פרסומי וכדומה.
השתמשו במחשב לכל דבר אפשרי:כלי מאוד נוח למשרד הוא תוכנת ה-outlook שתשמש אותנו כיומן לכל דבר.בכלי זה אפשר כמובן לנהל את כל המיילים שלנו,אפשר לייצר תיקיות עם נושאים חשובים ולקבוע עבורם תזכורות לפי תאריכים,כל מייל שנקבל יכול להיכנס לאותה תיקייה באופן אוטומטי (לפי הגדרת חוק ),ניתן לרכז את הפרטים של כל אנשי הקשר שלנו בקטגורית אנשי קשר עוד בתוכנה:משימות,פתקים,לוח שנה,היסטוריה.
היעזרו בכלים שיחסכו לכם המון המון זמן:
? פקס לאי מייל:שרות של מייל ישירות למחשב,משאיר לכם את האופציה של לא להדפיס ובכך חוסך טונר,נייר,חשמל.בעזרת שרות זה אתם יכולים לתייק במחשב גם את הפקסים שלכם ואף לשלוח אותם הלאה במייל.שרות מדהים!!!
? אינטרנט מהיר:לכל דבר שצריך ומהר
? משלוחים
אל תתפתו לשמור ניירת שאין בה צורך-ליום שאולי נצטרך...לדוגמא,קיבלתם את הפירוט מחברת האשראי ,הכסף כבר ירד מחשבונכם,בדקתם שהכל בסדר זרקו את הניירת!!! כנ"ל לגבי כל דבר בסגנון חוץ מתלושי משכורת,ביטוחים ופוליסות שלא נפדו,טפסי 106.
אל תתפתו להדפיס כל דבר ,ניירת,טונר מקום יקר.
תייקו את הניירת שלכם בצורה הגיונית ואם אין לכם זמן לתייק את הניירת מיד כשהיא מגיעה קבעו לכם יום ושעה בשבוע במיוחד בשביל זה,עד ליום זה הניחו את הכל בקופסא זמנית. קודם תמיינו בין מה שצריך ומה שלא ואז קטלגו לנושאים:חשמל,מים וארנונה,רכב,ביטוחים,מכשירי חשמל-הוראות ואחריות,טלפון,טלפונים ניידים,כרטיסי אשראי.
בידקו מה כדאי לכם לנהל באופן עצמאי ובמה כדאי לכם להשקיע באדם מקצועי למשל הנהלת חשבונות לעסקים קטנים-יחסוך לכם הרבה מאוד בלאגן בבית של ניירת,מקום וכמובן זמן.
השתדלו שיחידת העבודה שלכם תהיה כמה שיותר מסודרת בתשתיתה:
? כבלים אגודים בסליל
? יחידת המחשב על גלגלים,או בארון
? כוס לעטים על השולחן
? מגש לניירת שבטיפול דחוף
במקרה שאין מחסן :להתקין מרפסת שירות מדפים לגובה לאחסון ניירת חשובה אך כזו שלא צריך אותה ביומיום.למי שיש מחסן אפשר לסדר בתוך ארגזים מתויגים.
ניירת של הילדים:בעיקר יצירות אמנות לצלם ולשמור במחשב (וגם לא את הכל!) .
בתחום המחשוב:היעזרו במסך דק חוסך המון המון מקום-יחידת העבודה נראית מסודרת ואסתטית יותר.
החיים בחברת השפע, הם נפלאים ומהנים, מאפשרים לנו גיוון והתחדשות ותחושת שובע בריאה. אבל כדי ליהנות עד הסוף מהשפע הזה, נדרשת מאיתנו שליטה מתמדת, תחזוקה אינסופית והקפדה יומיומית על עשרות הפריטים המרכיבים את רקמת חיינו. לרבים מאיתנו יש תחושה סיזיפית, של רדיפה אחרי הזנב והתעסקות בקריירה, ילדים, ניהול בית ומשפחה,סידור הבית, זוגיות, פנאי ומה לא.. בדיוק למקום הזה, אנחנו נכנסים ומאפשרים לך לנצל את הזמן היקר שלך עבור דברים חשובים באמת.
בלאגן היא חברה לסידור וארגון הבית המתמחה בכל פתרונות הסדר והעיצוב לבית.
בלאגן חברה מובילה ומקצוענית לסידור ארונות ומיון בבית,שצברה ניסיון עצום בתחום.
אנחנו , נגיע וניצור סביבת חיים נעימה ומסודרת.
נעזור למיין, להחליט מה נשאר ומה הולך (לתרומה או לאן שתרצו), או נארוז ונפרוק מעבר דירה ועסק.
נסדר מחדש הכל במקום המתאים לו - מבגדים עד צעצועים, מכלי מטבח עד כלי מיטה, אוספי אמנות, פיצ'פקס ועוד...
הכול, תוך הקפדה על רמת שרות גבוהה, שפע טיפים ועצות, יחס אישי ו..הומור.
אנחנו בבאלגן מאמינים שיש קשר ישיר בין מצב נפשי לסדר או אי סדר בבית, והלקוחות שלנו הם העדות הטובה ביותר לכך...
נשמח להגיע ולסדר לכם את הבית
או לארוז ולפרוק לקראת מעבר דירה
צוות בלאגן
www.balagan1.co.il
balagan1@balagan1.co.il
050-3020727
http://www.balagan1.co.il
050-3020727
קרן איתן בעלת חברת בלאגן.החברה נותנת שירותי אריזה תוך מיון קפדני,הובלה ופריקה וסידור במשכן החדש.החברה מונה שני סניפים ונותנת שירות בכל הארץ.
050-3020727
קרן איתן בעלת חברת בלאגן.החברה נותנת שירותי אריזה תוך מיון קפדני,הובלה ופריקה וסידור במשכן החדש.החברה מונה שני סניפים ונותנת שירות בכל הארץ.