פרסום בגוגל.
היום כבר כולם יודעים כי מנוע החיפוש גוגל הוא מנוע החיפוש מס 1 בעולם .
לקוחות פוטנציאלים שמגיעים לאתר מסוים לאחר שחיפשו שרות או מוצר בגוגל וראו את האתר בתוצאות החיפוש, הם לקוחות שיהיה קל יותר למכור להם מאשר ללקוחות שנתקלו בפרסום שלך במקרה באיזה פרסומת באינטרנט.וזאת בגלל סיבה פשוטה והיא שכאשר אתה מחפש משהו אתה רוצה אותו הרבה יותר מאשר אם נתקלת בו במקרה.
אז איך אפשר להופיע בגוגל בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש?
כדי להופיע בעמוד הראשון בגוגל האתר שלך חייב להכיל מידע רלבנטי לגבי הגולש המחפש מילים הקשורות למידע שמופיע באתר שלך.לדומא : אם אתה סוכן ביטוח והאתר שלך מכיל מידע ומאמרים על ביטוח עסקים, גוגל יראה זאת ועיין טובה והדבר יתרום לקידום שלך בתוצאות החיפוש.
רצוי מאוד שהאתר שלך יהיה בנוי בHTML שהיא שפה שגוגל יכול לקרוא.
ככל שהאתר שלך יכיל יותר דפים המכילים מידע מקורי ויעיל לגולש- האתר שלך יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ניתן לבצע את העניין ע"י כתיבת מאמרים , הוספת קישורים לאתרים אחרים הקשורים באותו מידע, השגת קישורים מאתרים איכותיים הקשורים בנושא האתר שלך ועוד מספר טכניקות שהן קצת יותר מורכבות.
כמו כן צריך לדאוג ששפת התכנות שלך האתר תהיה מותאמת לגוגל. ( רוב בוני האתרים יודעים במה מדובר)
התהליך הזה הוא לרוב די איטי ולוקח מספר חודשים טובים.
אם אתה רוצה להופיע בעמוד הראשון במילים תחרותיות מאוד כמו משכנתא,דפוס,צימרים כדאי מאוד שתפנה לחברה מקצועית לקידום אתרים, כי לקדם את העניין לבד זו תהיה משימה לא קלה בכלל.
ישנה שיטה נוספת להופיע בגוגל בעמוד הראשון.שהיא מהירה הרבה יותר ולעיתים אפילו אפקטיבית הרבה יותר.
גוגל קישורים ממומנים.
מודעות המילים המופיעות בצד שמאל של תוצאות החיפוש בגוגל.
תוך 20 דקות המודעה שלך יכולה להופיע בעמוד הראשון בגוגל ולהיחשף לעשרות ומאות לקוחות פוטנציאליים ביום שמחפשים את השרות או המוצר שלך.
התשלום עבור פרסום בגוגל מסוג זה הוא לפי הקלקות על המודעה שלך.
כלומר כל גולש שחיפש את המוצר או השרות שלך, ראה את המודעה שלך והקליק עלייה ,עליו אתה משלם סכום שיכול לנוע בין 30 אגורות ל-3 ש"ח בד"כ.
המחיר תלוי בתחרות שיש על אותה מילת חיפוש וגם באיכות הקמפיין שיצרת לעצמך.
כדי ליצור קמפיין אפקטיבי בגוגל קישורים ממונים יש מספר כללים שאתה חייב לעבוד לפיהם:
1.לכל שרות או מוצר שאתה מספק צור מודעת מלים שונה שקשורה למילות חיפוש.
כלומר אם אתה בית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור ופליירים.
צור מודעה שקשורה בפליירים אשר מקשורת למילת החיפוש פליירים, ומודעה שונה של כרטיסי ביקור
שקשורה למילת חיפוש כרטיסי ביקור,כרטיס ביקור.
2. טעות נפוצה מאוד של עסקים היא ליצור מודעת מילים אחת אשר מופיעה בתוצאות החיפוש של 30-100 מילים שונות שאינן קשורות באופן ישיר לתוכן של המודעה.
אתה חייב לספק לגולש בדיוק את מה שהוא מחפש , אחרת אחוזי ההקלקות שלך יהיו נמוכים מאוד וגוגל יבקש ממך יותר כסף לכל הקלקה או שהוא יקפיא את מילות החיפוש שלך מאחר והם לא זוכות להקלקות ואתה בעצם "תופס לו מקום" והוא לא מרוויח ממך כסף.גם ככל שיותר אנשים יקליקו על המודעה שלך מחיר ההקלקה שלך יהיה נמוך יותר. גוגל מעדיף 100 הקלקות שעולות לך חצי שקל מאשר מודעה שמקבלת 10 הקלקות בעלות של 2 ש"ח.
עוד טעות נפוצה היא שהמודעה שלך מופיעה בביטוי חיפוש שלא קשור אליך אבל מכיל את המילות חיפוש שלך.
או אחת ממילות החיפוש לך.
לדוגמא : אם אתה מנעולן שמפרסם מודעה הקשורה בהחלפת צילינדר ואחת ממילות החיפוש שלך מכילה את המילה צילינדר, לא כדאי שהמודעה שלך תופיע כאשר מישהו מחפש משקפיים עם צילינדר או כובע צילינדר.
הדבר מוריד מאיכות הקמפיין שלך ולמעשה אתה משלם יותר כסף להקלקה.
ניתן למנוע את הדבר ע"י הוספת מרכאות לכל ביטויי החיפוש לדוגמא :" החלפת צילינדר"
או ע"י הוספה של המילים כובע ומשקפיים עם הסימן מינוס(-) לפני כל מילה.
זכור: גוגל רוצה להיות רלוונטי לגולשים ולכן אם אתה תהיה הכי רלוונטי וקולע במודעות שלך אתה תשלם פחות כסף עבור הקמפיין שלך וגם תשיג יותר פניות איכותיות מלקוחות פוטנציאליים.
ניסוח המודעה הוא גורם חשוב מאוד בהצלחת הקמפיין.
נסה מס מודעות מילים עד שתשיג מודעה שמשיגה אחוזי הקלקה של 3% לפחות מתוך כמות החשיפות.
תוכל לראות את כל הנתונים של החשיפות וההקלקות במערכת של גוגל בחשבון שיצרת.
מומלץ לשלב את מילות החיפוש בכותרת של המודעה או לפחות בגוף המודעה כדי להיות יעיל ורלוונטי לגולש שחיפש מילה מסוימת אשר אותה הוא מצפה לראות בתוצאות החיפוש.
במידה ותצליח ליצור קמפיין טוב תוכל לזכות בעשרות טלפונים בכל חודש מלקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות שלך ב100 200 ואפילו 300%.
זה רק על קצה המזלג
פרסום בגוגל קישורים ממונים הוא משהו שצריך להתעמק בו הרבה כדי לנצל את הפוטנציאל המדהים שטמון בו..
שווה ללמוד כמה שיותר על פרסום בגוגל קישורים ממומנים.
זוהי אחת השיטות הטובות בעולם כיום לפרסום שמשיג תוצאות מדהימות ובזמן קצר יחסית לשיטות אחרות.ניתן גם לפנות אלינו א על מנת להשיג תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.
אחרי הכול . כל אחד מתמחה בתחום שלו. ומומחיות עשויה לחסון כסף וזמן יקר.
היום כבר כולם יודעים כי מנוע החיפוש גוגל הוא מנוע החיפוש מס 1 בעולם .
לקוחות פוטנציאלים שמגיעים לאתר מסוים לאחר שחיפשו שרות או מוצר בגוגל וראו את האתר בתוצאות החיפוש, הם לקוחות שיהיה קל יותר למכור להם מאשר ללקוחות שנתקלו בפרסום שלך במקרה באיזה פרסומת באינטרנט.וזאת בגלל סיבה פשוטה והיא שכאשר אתה מחפש משהו אתה רוצה אותו הרבה יותר מאשר אם נתקלת בו במקרה.
אז איך אפשר להופיע בגוגל בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש?
כדי להופיע בעמוד הראשון בגוגל האתר שלך חייב להכיל מידע רלבנטי לגבי הגולש המחפש מילים הקשורות למידע שמופיע באתר שלך.לדומא : אם אתה סוכן ביטוח והאתר שלך מכיל מידע ומאמרים על ביטוח עסקים, גוגל יראה זאת ועיין טובה והדבר יתרום לקידום שלך בתוצאות החיפוש.
רצוי מאוד שהאתר שלך יהיה בנוי בHTML שהיא שפה שגוגל יכול לקרוא.
ככל שהאתר שלך יכיל יותר דפים המכילים מידע מקורי ויעיל לגולש- האתר שלך יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
ניתן לבצע את העניין ע"י כתיבת מאמרים , הוספת קישורים לאתרים אחרים הקשורים באותו מידע, השגת קישורים מאתרים איכותיים הקשורים בנושא האתר שלך ועוד מספר טכניקות שהן קצת יותר מורכבות.
כמו כן צריך לדאוג ששפת התכנות שלך האתר תהיה מותאמת לגוגל. ( רוב בוני האתרים יודעים במה מדובר)
התהליך הזה הוא לרוב די איטי ולוקח מספר חודשים טובים.
אם אתה רוצה להופיע בעמוד הראשון במילים תחרותיות מאוד כמו משכנתא,דפוס,צימרים כדאי מאוד שתפנה לחברה מקצועית לקידום אתרים, כי לקדם את העניין לבד זו תהיה משימה לא קלה בכלל.
ישנה שיטה נוספת להופיע בגוגל בעמוד הראשון.שהיא מהירה הרבה יותר ולעיתים אפילו אפקטיבית הרבה יותר.
גוגל קישורים ממומנים.
מודעות המילים המופיעות בצד שמאל של תוצאות החיפוש בגוגל.
תוך 20 דקות המודעה שלך יכולה להופיע בעמוד הראשון בגוגל ולהיחשף לעשרות ומאות לקוחות פוטנציאליים ביום שמחפשים את השרות או המוצר שלך.
התשלום עבור פרסום בגוגל מסוג זה הוא לפי הקלקות על המודעה שלך.
כלומר כל גולש שחיפש את המוצר או השרות שלך, ראה את המודעה שלך והקליק עלייה ,עליו אתה משלם סכום שיכול לנוע בין 30 אגורות ל-3 ש"ח בד"כ.
המחיר תלוי בתחרות שיש על אותה מילת חיפוש וגם באיכות הקמפיין שיצרת לעצמך.
כדי ליצור קמפיין אפקטיבי בגוגל קישורים ממונים יש מספר כללים שאתה חייב לעבוד לפיהם:
1.לכל שרות או מוצר שאתה מספק צור מודעת מלים שונה שקשורה למילות חיפוש.
כלומר אם אתה בית דפוס שמדפיס כרטיסי ביקור ופליירים.
צור מודעה שקשורה בפליירים אשר מקשורת למילת החיפוש פליירים, ומודעה שונה של כרטיסי ביקור
שקשורה למילת חיפוש כרטיסי ביקור,כרטיס ביקור.
2. טעות נפוצה מאוד של עסקים היא ליצור מודעת מילים אחת אשר מופיעה בתוצאות החיפוש של 30-100 מילים שונות שאינן קשורות באופן ישיר לתוכן של המודעה.
אתה חייב לספק לגולש בדיוק את מה שהוא מחפש , אחרת אחוזי ההקלקות שלך יהיו נמוכים מאוד וגוגל יבקש ממך יותר כסף לכל הקלקה או שהוא יקפיא את מילות החיפוש שלך מאחר והם לא זוכות להקלקות ואתה בעצם "תופס לו מקום" והוא לא מרוויח ממך כסף.גם ככל שיותר אנשים יקליקו על המודעה שלך מחיר ההקלקה שלך יהיה נמוך יותר. גוגל מעדיף 100 הקלקות שעולות לך חצי שקל מאשר מודעה שמקבלת 10 הקלקות בעלות של 2 ש"ח.
עוד טעות נפוצה היא שהמודעה שלך מופיעה בביטוי חיפוש שלא קשור אליך אבל מכיל את המילות חיפוש שלך.
או אחת ממילות החיפוש לך.
לדוגמא : אם אתה מנעולן שמפרסם מודעה הקשורה בהחלפת צילינדר ואחת ממילות החיפוש שלך מכילה את המילה צילינדר, לא כדאי שהמודעה שלך תופיע כאשר מישהו מחפש משקפיים עם צילינדר או כובע צילינדר.
הדבר מוריד מאיכות הקמפיין שלך ולמעשה אתה משלם יותר כסף להקלקה.
ניתן למנוע את הדבר ע"י הוספת מרכאות לכל ביטויי החיפוש לדוגמא :" החלפת צילינדר"
או ע"י הוספה של המילים כובע ומשקפיים עם הסימן מינוס(-) לפני כל מילה.
זכור: גוגל רוצה להיות רלוונטי לגולשים ולכן אם אתה תהיה הכי רלוונטי וקולע במודעות שלך אתה תשלם פחות כסף עבור הקמפיין שלך וגם תשיג יותר פניות איכותיות מלקוחות פוטנציאליים.
ניסוח המודעה הוא גורם חשוב מאוד בהצלחת הקמפיין.
נסה מס מודעות מילים עד שתשיג מודעה שמשיגה אחוזי הקלקה של 3% לפחות מתוך כמות החשיפות.
תוכל לראות את כל הנתונים של החשיפות וההקלקות במערכת של גוגל בחשבון שיצרת.
מומלץ לשלב את מילות החיפוש בכותרת של המודעה או לפחות בגוף המודעה כדי להיות יעיל ורלוונטי לגולש שחיפש מילה מסוימת אשר אותה הוא מצפה לראות בתוצאות החיפוש.
במידה ותצליח ליצור קמפיין טוב תוכל לזכות בעשרות טלפונים בכל חודש מלקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות שלך ב100 200 ואפילו 300%.
זה רק על קצה המזלג
פרסום בגוגל קישורים ממונים הוא משהו שצריך להתעמק בו הרבה כדי לנצל את הפוטנציאל המדהים שטמון בו..
שווה ללמוד כמה שיותר על פרסום בגוגל קישורים ממומנים.
זוהי אחת השיטות הטובות בעולם כיום לפרסום שמשיג תוצאות מדהימות ובזמן קצר יחסית לשיטות אחרות.ניתן גם לפנות אלינו א על מנת להשיג תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.
אחרי הכול . כל אחד מתמחה בתחום שלו. ומומחיות עשויה לחסון כסף וזמן יקר.