טיפים לדיוור ישיר או איך למכור יותר בפחות...
כל אדם בעולם אוהב להרגיש מיוחד ואהוב מדי פעם, במיוחד אם רוצים להוציא ממנו את מה שחביב עליו מכל - הכסף שלו. על מנת לשכנע אדם לרכוש מוצר, צריך ללמוד טוב טוב את אומנות השיווק. אומנות זו אשר מורכבת ממספר רבדים, הופכת בשנים האחרונות לטרנדית יותר ויותר.
אחת הדרכים לשווק מוצר או שירות הינה על ידי שימוש בדואר, כמובן שאין מדובר על שליחת מכתב לבית הלקוח, שהרי דבר זה אינו אפקטיבי יותר בעידן של מחסור בזמן. על כן, מומלץ להשתמש בשיטת דיוור ישיר אלקטרוני, אך אבוי, שיטה זו ככל שתהיה פופולארית יותר, תצריך ממך כמשווק, להשקיע זמן ומחשבה רבים על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.
במאמר הבא ננסה לספק מספר טיפים שיעזרו לעסק שלך ולמאגר הלקוחות שלך לגדול.
בכדי להצליח בפעולת דיוור ישיר יש צורך בכמה דברים:
? רשימות תפוצה איכותיות
? יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
? הצעה מפתה המנוסחת היטב
רשימת תפוצה איכותית
מחקרים רבים בתחום מראים שכשמונים אחוז מהקניות הם על ידי לקוחות קיימים שחזרו לסיבוב נוסף באתר שלך. לכן מומלץ לשלוח פרסומת ללקוחות הקיימים בעסק כבר לאחר הקניה הראשונה ובכך ליצור רשימת תפוצה של קהל יעד שמתאים לך. כמו כן, ניתן לאגור את אותם קונים בתוך מאגרי מידע אשר יכילו את כלל הפרטים הרלוונטיים וישמשו אותנו בבוא העת.
יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
אדם שמקבל לתיבת הדואר מכתב בפורמט רשמי, ארוך ומשעמם לא יתייחס אליו כלל כמעט ופשוט ימשיך לחשבון הבא. כדי לתפוס את העין של הלקוח הפוטנציאלי ולמקד את כל תשומת הלב שלו בפרסומת יש צורך לערוך את המכתב כך שהוא יהיה ברור ונוח לקריאה. בדרך כלל משפטים ארוכים ונוסחאות מתמטיות הם מקור לפיהוקים לכן על תפחדו לקצץ במילים ולהדגיש את העיקר.
הצעה מפתה
כדי לרכוש אמונו של לקוח באינטרנט, צריך להציע לו הצעה קצת יותר מעוררת עניין מאשר הנחה של חמישה שקלים בסופר השכונתי, נסה לחשוב מנקודת המבט של הקונה ותגלה במה הוא מעוניין באמת. ברוב המקרים מתנה נוספת עושה את העבודה טוב יותר מאשר הנחה. כמו כן, על מנת לגרום לאדם זר לבטוח בך עלייך לשדר אמינות, ולכן מומלץ להציע ללקוחותיך אחריות לתקופה מסוימת - עדיף לך לאבד עוד כמה מוצרים שאולי יחזרו בטענה של אחריות, אך בפועל, להרוויח עוד הרבה יותר לקוחות.
לסיכום
מאגרי מידע וכן רשימות תפוצה יכולים ואף יהפכו בעתיד להיות קרש הקפיצה שלך להעצמת המכירות בחנות האינטרנטית שלך. על מנת להצליח ולהגיע לכמה שיותר לקוחות עתידיים, כדאי ורצוי להשקיע קצת מחשבה ואפילו מעט כסף ובכך לקבל תמורה רבה יותר.
נכתב ע"י צוות לינקו - דיוור ישיר לשיווק באינטרנט
כל אדם בעולם אוהב להרגיש מיוחד ואהוב מדי פעם, במיוחד אם רוצים להוציא ממנו את מה שחביב עליו מכל - הכסף שלו. על מנת לשכנע אדם לרכוש מוצר, צריך ללמוד טוב טוב את אומנות השיווק. אומנות זו אשר מורכבת ממספר רבדים, הופכת בשנים האחרונות לטרנדית יותר ויותר.
אחת הדרכים לשווק מוצר או שירות הינה על ידי שימוש בדואר, כמובן שאין מדובר על שליחת מכתב לבית הלקוח, שהרי דבר זה אינו אפקטיבי יותר בעידן של מחסור בזמן. על כן, מומלץ להשתמש בשיטת דיוור ישיר אלקטרוני, אך אבוי, שיטה זו ככל שתהיה פופולארית יותר, תצריך ממך כמשווק, להשקיע זמן ומחשבה רבים על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.
במאמר הבא ננסה לספק מספר טיפים שיעזרו לעסק שלך ולמאגר הלקוחות שלך לגדול.
בכדי להצליח בפעולת דיוור ישיר יש צורך בכמה דברים:
? רשימות תפוצה איכותיות
? יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
? הצעה מפתה המנוסחת היטב
רשימת תפוצה איכותית
מחקרים רבים בתחום מראים שכשמונים אחוז מהקניות הם על ידי לקוחות קיימים שחזרו לסיבוב נוסף באתר שלך. לכן מומלץ לשלוח פרסומת ללקוחות הקיימים בעסק כבר לאחר הקניה הראשונה ובכך ליצור רשימת תפוצה של קהל יעד שמתאים לך. כמו כן, ניתן לאגור את אותם קונים בתוך מאגרי מידע אשר יכילו את כלל הפרטים הרלוונטיים וישמשו אותנו בבוא העת.
יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא
אדם שמקבל לתיבת הדואר מכתב בפורמט רשמי, ארוך ומשעמם לא יתייחס אליו כלל כמעט ופשוט ימשיך לחשבון הבא. כדי לתפוס את העין של הלקוח הפוטנציאלי ולמקד את כל תשומת הלב שלו בפרסומת יש צורך לערוך את המכתב כך שהוא יהיה ברור ונוח לקריאה. בדרך כלל משפטים ארוכים ונוסחאות מתמטיות הם מקור לפיהוקים לכן על תפחדו לקצץ במילים ולהדגיש את העיקר.
הצעה מפתה
כדי לרכוש אמונו של לקוח באינטרנט, צריך להציע לו הצעה קצת יותר מעוררת עניין מאשר הנחה של חמישה שקלים בסופר השכונתי, נסה לחשוב מנקודת המבט של הקונה ותגלה במה הוא מעוניין באמת. ברוב המקרים מתנה נוספת עושה את העבודה טוב יותר מאשר הנחה. כמו כן, על מנת לגרום לאדם זר לבטוח בך עלייך לשדר אמינות, ולכן מומלץ להציע ללקוחותיך אחריות לתקופה מסוימת - עדיף לך לאבד עוד כמה מוצרים שאולי יחזרו בטענה של אחריות, אך בפועל, להרוויח עוד הרבה יותר לקוחות.
לסיכום
מאגרי מידע וכן רשימות תפוצה יכולים ואף יהפכו בעתיד להיות קרש הקפיצה שלך להעצמת המכירות בחנות האינטרנטית שלך. על מנת להצליח ולהגיע לכמה שיותר לקוחות עתידיים, כדאי ורצוי להשקיע קצת מחשבה ואפילו מעט כסף ובכך לקבל תמורה רבה יותר.
נכתב ע"י צוות לינקו - דיוור ישיר לשיווק באינטרנט