5 כלים בסיסיים לעבודה משותפת עם משרד יחסי הציבור שלך
1. תקשורת
לפני הכול, תקשורת, כזאת המושתת על שיתוף ופתיחות ומתנהלת על בסיס קבוע. במהלך השיחות יועבר מידע אודות מוצרים חדשים, מהלכים שיווקיים, תוכניות עתידיות, שיתופי פעולה וכול מידע נוסף שיכול להוסיף תוכן לעבודה המשותפת.
כל דבר שקורה בעסק שלך על משרד יחסי הציבור שלך לדעת.
2. סיפור
בדרך כלל הוא שם- הסיפור, רק צריך יצירתיות בלמצוא ולנסח אותו. על כן איש יחסי ציבור יתשאל, יחקור, יחפש (וימצא) סיפורים, נושאים ורעיונות אשר ישמשו חומר גלם לעבודתכם המשותפת: מוצר חדש, שותפות מעניינת, שירות ייחודי, עסק משפחתי. אתה תדבר ואנחנו נמצא את הדרך לספר.
מומלץ לחסוך בפרטים כי תחקיר טוב רחב ומעמיק הוא בסיס להכנת תיק עיתונות שישרת אתכם לאורך זמן.
3. תמונות
אפרופו תיק עיתונות. יש דברים שלא חוסכים בהם. לעיתים הקלישאה עובדת גם פה, (לפעמים) צילום טוב שווה אלף מילים (של איש יחסי הציבור שלך לעיתונאי).
לכן גם אם רכשת לאחרונה מצלמה דיגיטלית מעולה זה לא זה. על מנת להוציא קומוניקטים שובי עיין, יש לצייד אותם בתמונות באיכות מצוינת. לכן מומלץ להיעזר בשרותיו של צלם מקצועי המיומן בתחום בו אתה עוסק: צילומי אופנה, תכשיטים, מזון או אופנת ילדים. צילום טוב יכול לעשות את עבודת השכנוע וקידום האייטם שלך פשוטה הרבה יותר.
4. אתר אינטרנט
כחלק מהמיתוג הכולל והמערך השיווקי של העסק שלך אתר האינטרנט צריך להיות מצוין. מעודכן. וגם מקודם ברחבי מנועי חיפוש. זאת על מנת שלקוחות פוטנציאליים אשר יגעו דרך כתבה או איטם לאתר שלך- יקבלו מענה הולם. לכן בטרם תחילת עבודה חשוב להיעזר בשרותיהם של קופירייטר מיומן, בונה אתרים ומקדם מקצועי בכדי ולהפוך את אתר האינטרנט שלך למרתק ורלוונטי.
5. אורך נשימה וחזון
האם אתה באמת רוצה בזה?
לעתים כחלק במהלך תהליך העבודה מול משרד יחסי הציבור תגלה כי אתה (והעסק שלך) בעצם לא בנויים לעבודה עם משרד יחסי ציבור, מסיבות מגוונות- חוסר עניין והתלהבות, סגירת העסק, אי התאמה בין סגנון העבודה של משרד יחסי הציבור, התאמה של העסק, כשלים במערך השיווקי הכולל ועוד.
לא מזמן הודתה לי לקוחה נרגשת שבזכות המפגשים לחיפוש הסיפור שלה לכתיבת תיק העיתונות גילתה שהיא למעשה כבר לא מתרגשת מהעסק שלה והחליטה לצאת לדרך חדשה.
כן גם זה קורה.
ועדיפה פגישה אחת קודם.
הלקוח הבא.
שרון בג ליבוביץ'
ברית המילה
יחסי ציבור.קופירייטינג.מיתוג
www.brithamila.com
1. תקשורת
לפני הכול, תקשורת, כזאת המושתת על שיתוף ופתיחות ומתנהלת על בסיס קבוע. במהלך השיחות יועבר מידע אודות מוצרים חדשים, מהלכים שיווקיים, תוכניות עתידיות, שיתופי פעולה וכול מידע נוסף שיכול להוסיף תוכן לעבודה המשותפת.
כל דבר שקורה בעסק שלך על משרד יחסי הציבור שלך לדעת.
2. סיפור
בדרך כלל הוא שם- הסיפור, רק צריך יצירתיות בלמצוא ולנסח אותו. על כן איש יחסי ציבור יתשאל, יחקור, יחפש (וימצא) סיפורים, נושאים ורעיונות אשר ישמשו חומר גלם לעבודתכם המשותפת: מוצר חדש, שותפות מעניינת, שירות ייחודי, עסק משפחתי. אתה תדבר ואנחנו נמצא את הדרך לספר.
מומלץ לחסוך בפרטים כי תחקיר טוב רחב ומעמיק הוא בסיס להכנת תיק עיתונות שישרת אתכם לאורך זמן.
3. תמונות
אפרופו תיק עיתונות. יש דברים שלא חוסכים בהם. לעיתים הקלישאה עובדת גם פה, (לפעמים) צילום טוב שווה אלף מילים (של איש יחסי הציבור שלך לעיתונאי).
לכן גם אם רכשת לאחרונה מצלמה דיגיטלית מעולה זה לא זה. על מנת להוציא קומוניקטים שובי עיין, יש לצייד אותם בתמונות באיכות מצוינת. לכן מומלץ להיעזר בשרותיו של צלם מקצועי המיומן בתחום בו אתה עוסק: צילומי אופנה, תכשיטים, מזון או אופנת ילדים. צילום טוב יכול לעשות את עבודת השכנוע וקידום האייטם שלך פשוטה הרבה יותר.
4. אתר אינטרנט
כחלק מהמיתוג הכולל והמערך השיווקי של העסק שלך אתר האינטרנט צריך להיות מצוין. מעודכן. וגם מקודם ברחבי מנועי חיפוש. זאת על מנת שלקוחות פוטנציאליים אשר יגעו דרך כתבה או איטם לאתר שלך- יקבלו מענה הולם. לכן בטרם תחילת עבודה חשוב להיעזר בשרותיהם של קופירייטר מיומן, בונה אתרים ומקדם מקצועי בכדי ולהפוך את אתר האינטרנט שלך למרתק ורלוונטי.
5. אורך נשימה וחזון
האם אתה באמת רוצה בזה?
לעתים כחלק במהלך תהליך העבודה מול משרד יחסי הציבור תגלה כי אתה (והעסק שלך) בעצם לא בנויים לעבודה עם משרד יחסי ציבור, מסיבות מגוונות- חוסר עניין והתלהבות, סגירת העסק, אי התאמה בין סגנון העבודה של משרד יחסי הציבור, התאמה של העסק, כשלים במערך השיווקי הכולל ועוד.
לא מזמן הודתה לי לקוחה נרגשת שבזכות המפגשים לחיפוש הסיפור שלה לכתיבת תיק העיתונות גילתה שהיא למעשה כבר לא מתרגשת מהעסק שלה והחליטה לצאת לדרך חדשה.
כן גם זה קורה.
ועדיפה פגישה אחת קודם.
הלקוח הבא.
שרון בג ליבוביץ'
ברית המילה
יחסי ציבור.קופירייטינג.מיתוג
www.brithamila.com
שרון בג ליבוביץ'
ברית המילה
יחסי ציבור.קופירייטינג.מיתוג
www.brithamila.com
ברית המילה
יחסי ציבור.קופירייטינג.מיתוג
www.brithamila.com