דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 כלים בסיסיים לעבודה משותפת עם משרד יחסי הציבור שלך 

מאת    [ 22/07/2008 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2230 פעמים ]

5 כלים בסיסיים לעבודה משותפת עם משרד יחסי הציבור שלך

1. תקשורת
לפני הכול, תקשורת, כזאת המושתת על שיתוף ופתיחות ומתנהלת על בסיס קבוע. במהלך השיחות יועבר מידע אודות מוצרים חדשים, מהלכים שיווקיים, תוכניות עתידיות, שיתופי פעולה וכול מידע נוסף שיכול להוסיף תוכן לעבודה המשותפת.
כל דבר שקורה בעסק שלך על משרד יחסי הציבור שלך לדעת.

2. סיפור
בדרך כלל הוא שם- הסיפור, רק צריך יצירתיות בלמצוא ולנסח אותו. על כן איש יחסי ציבור יתשאל, יחקור, יחפש (וימצא) סיפורים, נושאים ורעיונות אשר ישמשו חומר גלם לעבודתכם המשותפת: מוצר חדש, שותפות מעניינת, שירות ייחודי, עסק משפחתי. אתה תדבר ואנחנו נמצא את הדרך לספר.
מומלץ לחסוך בפרטים כי תחקיר טוב רחב ומעמיק הוא בסיס להכנת תיק עיתונות שישרת אתכם לאורך זמן.

3. תמונות
אפרופו תיק עיתונות. יש דברים שלא חוסכים בהם. לעיתים הקלישאה עובדת גם פה, (לפעמים) צילום טוב שווה אלף מילים (של איש יחסי הציבור שלך לעיתונאי).
לכן גם אם רכשת לאחרונה מצלמה דיגיטלית מעולה זה לא זה. על מנת להוציא קומוניקטים שובי עיין, יש לצייד אותם בתמונות באיכות מצוינת. לכן מומלץ להיעזר בשרותיו של צלם מקצועי המיומן בתחום בו אתה עוסק: צילומי אופנה, תכשיטים, מזון או אופנת ילדים. צילום טוב יכול לעשות את עבודת השכנוע וקידום האייטם שלך פשוטה הרבה יותר.

4. אתר אינטרנט
כחלק מהמיתוג הכולל והמערך השיווקי של העסק שלך אתר האינטרנט צריך להיות מצוין. מעודכן. וגם מקודם ברחבי מנועי חיפוש. זאת על מנת שלקוחות פוטנציאליים אשר יגעו דרך כתבה או איטם לאתר שלך- יקבלו מענה הולם. לכן בטרם תחילת עבודה חשוב להיעזר בשרותיהם של קופירייטר מיומן, בונה אתרים ומקדם מקצועי בכדי ולהפוך את אתר האינטרנט שלך למרתק ורלוונטי.

5. אורך נשימה וחזון
האם אתה באמת רוצה בזה?
לעתים כחלק במהלך תהליך העבודה מול משרד יחסי הציבור תגלה כי אתה (והעסק שלך) בעצם לא בנויים לעבודה עם משרד יחסי ציבור, מסיבות מגוונות- חוסר עניין והתלהבות, סגירת העסק, אי התאמה בין סגנון העבודה של משרד יחסי הציבור, התאמה של העסק, כשלים במערך השיווקי הכולל ועוד.
לא מזמן הודתה לי לקוחה נרגשת שבזכות המפגשים לחיפוש הסיפור שלה לכתיבת תיק העיתונות גילתה שהיא למעשה כבר לא מתרגשת מהעסק שלה והחליטה לצאת לדרך חדשה.
כן גם זה קורה.
ועדיפה פגישה אחת קודם.

הלקוח הבא.

שרון בג ליבוביץ'
ברית המילה
יחסי ציבור.קופירייטינג.מיתוג
www.brithamila.com



שרון בג ליבוביץ'
ברית המילה
יחסי ציבור.קופירייטינג.מיתוג
www.brithamila.com





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב