מהו הסוד של מלים שמוכרות ?
כתיבת מכתב מכירה , פלייר , מוצלח ושובר שיאים , הייתה קלה אם כל הלקוחות היו חושבים באותה צורה . אך המציאות היא שלא כך המצב .
החדשות הטובות הן שכאשר אנו מבינים את דרכי המחשבה השונות של האנשים , אפשר לכתוב מכתב מכירה שמהווה כוח משיכה לכל סוגי האישיות . בעשותך כך תראה שיפור דרמטי בתגובות .
אנשים מעבדים מידע בהשתמשם בחושים שונים . יש אנשים שהם מקשיבים נפלאים וגרועים בראייה של הקונספציה . אחרים לא יכולים לתפוש את ההסבר שלך , אלא אם אתה מצייר אותו כתמונה על הלוח הלבן .
בלימוד התורה הנוירו - לינגוויסטית מסבירים שיש שלוש צורות של העברת מידע : ויזואלית (ראייה) , אודיטורית (שמיעה) וקינסטטית (מגע) . הצורות האחרות הן דרך המחשבה , הריח והטעם .
בשימוש בקומבינציה של מלים שמתייחסות לכל אחד מהחושים , אתה מכסה את כל הבסיסים ואתה מושך את סוגי האנשים . להלן דוגמאות של מלים שמתייחסות לחושים השונים :
ויזואליות (ראייה)
... נראה ל... , ראה , הסתכל , עיוור , מבריק , בהיר , ברור , צבעוני , בהיר כשמש , שקוף כקריסטל , לצייר , לשרטט , להאיר , למקד , להציץ , מבט חטוף , אופק , לדמיין , לחלום , ראייה פנימית , נראה כמו , מראה , לצבוע תמונה , ליצור תמונה , להציג , לחשוף , לשרבט , לחזות , רוטט ,חי , להבחין...
אודיטוריות (שמיעה)
...להודיע , להתווכח , בום , זמזום , התנגשות , לשמוע , להקשיב , קול גבוה , קול , רעש , שקט , לדבר , לצעוק , לצרוח , לצרצר , לחרוק , לספר , ללחוש , לשרוק ...
קינסטטיקה (מגע)
...לטפוח על השכם , לערבב , להבריש , לאזן ,לחבר , לחתוך , לנהוג ,לחוש , לאחוז , חום , לב , להכות , להרים , לשחרר ,לאהוב , לעסות , בשלווה , לדחוף , נוקשה כסלע , גס, לחכך , לשפשף , לגרד , להניע , ללחוץ , להזיז , לנגוע , נינוח ...
ריח
... ארומה , ניחוח , תמצית , דגי , פרחוני , בושם , טרי , מעופש , פרפיום , ריח ,מסריח , חריף , מריח , מרחרח , סרחון , מתוק , מאוורר , משב קל , שאיפה קלה ...
טעם
... חומצי , נשכני , מר , סמיך , מנשנש , נהדר , מתקתק , מטריף , זליל ,משקה , אכיל , בשרי , שמן , דגי , טרי , משומן , מיצי , רזה , מתלקק , שפתיים יישקו , נמס בפה , נימוח בפה , חלבי , מזיל ריר , מלוח , חריף , מרקי , חמוץ , מפולפל , נמצץ , בשרני , נבלע , מתוק , טעים , ערב לחיך ,רע , מאכזב ...
מחשבה
... לאתגר , להתרכז , להתחשב , לחשוב , לחלק , לחלום על , להזות , להתנסות , לנחש , לדעת , ללמוד , לתווך , לזכור , לשנן , להניע , להעמיד פנים , ,להרגיש , תחושה , ספקולציה , אסטרטגיה , חשיבה , חזון , אמת , להבין , לתהות ...
השתמש במכתב המכירה שלך באמור לעיל לגבי מלים המתייחסות לחושים ותשיג שיפור דרמטי בתגובות לו .
מלים הן הביסוס הכולל של עסקך .
המוצר שלך , האתר שלך , ואסטרטגיות המכירה שלך תלויים כולם במלים שלך .
אתה צריך ללמוד כיצד לכתוב מלות שכנוע מותאמות ללקוח היעד שלך .
אתה צריך לחוש את צרכי לקוחותיך , לכתוב ולתבל בכתיבתך את התשוקה , ההתלהבות והתועלת .
כתיבת מכתב מכירה , פלייר , מוצלח ושובר שיאים , הייתה קלה אם כל הלקוחות היו חושבים באותה צורה . אך המציאות היא שלא כך המצב .
החדשות הטובות הן שכאשר אנו מבינים את דרכי המחשבה השונות של האנשים , אפשר לכתוב מכתב מכירה שמהווה כוח משיכה לכל סוגי האישיות . בעשותך כך תראה שיפור דרמטי בתגובות .
אנשים מעבדים מידע בהשתמשם בחושים שונים . יש אנשים שהם מקשיבים נפלאים וגרועים בראייה של הקונספציה . אחרים לא יכולים לתפוש את ההסבר שלך , אלא אם אתה מצייר אותו כתמונה על הלוח הלבן .
בלימוד התורה הנוירו - לינגוויסטית מסבירים שיש שלוש צורות של העברת מידע : ויזואלית (ראייה) , אודיטורית (שמיעה) וקינסטטית (מגע) . הצורות האחרות הן דרך המחשבה , הריח והטעם .
בשימוש בקומבינציה של מלים שמתייחסות לכל אחד מהחושים , אתה מכסה את כל הבסיסים ואתה מושך את סוגי האנשים . להלן דוגמאות של מלים שמתייחסות לחושים השונים :
ויזואליות (ראייה)
... נראה ל... , ראה , הסתכל , עיוור , מבריק , בהיר , ברור , צבעוני , בהיר כשמש , שקוף כקריסטל , לצייר , לשרטט , להאיר , למקד , להציץ , מבט חטוף , אופק , לדמיין , לחלום , ראייה פנימית , נראה כמו , מראה , לצבוע תמונה , ליצור תמונה , להציג , לחשוף , לשרבט , לחזות , רוטט ,חי , להבחין...
אודיטוריות (שמיעה)
...להודיע , להתווכח , בום , זמזום , התנגשות , לשמוע , להקשיב , קול גבוה , קול , רעש , שקט , לדבר , לצעוק , לצרוח , לצרצר , לחרוק , לספר , ללחוש , לשרוק ...
קינסטטיקה (מגע)
...לטפוח על השכם , לערבב , להבריש , לאזן ,לחבר , לחתוך , לנהוג ,לחוש , לאחוז , חום , לב , להכות , להרים , לשחרר ,לאהוב , לעסות , בשלווה , לדחוף , נוקשה כסלע , גס, לחכך , לשפשף , לגרד , להניע , ללחוץ , להזיז , לנגוע , נינוח ...
ריח
... ארומה , ניחוח , תמצית , דגי , פרחוני , בושם , טרי , מעופש , פרפיום , ריח ,מסריח , חריף , מריח , מרחרח , סרחון , מתוק , מאוורר , משב קל , שאיפה קלה ...
טעם
... חומצי , נשכני , מר , סמיך , מנשנש , נהדר , מתקתק , מטריף , זליל ,משקה , אכיל , בשרי , שמן , דגי , טרי , משומן , מיצי , רזה , מתלקק , שפתיים יישקו , נמס בפה , נימוח בפה , חלבי , מזיל ריר , מלוח , חריף , מרקי , חמוץ , מפולפל , נמצץ , בשרני , נבלע , מתוק , טעים , ערב לחיך ,רע , מאכזב ...
מחשבה
... לאתגר , להתרכז , להתחשב , לחשוב , לחלק , לחלום על , להזות , להתנסות , לנחש , לדעת , ללמוד , לתווך , לזכור , לשנן , להניע , להעמיד פנים , ,להרגיש , תחושה , ספקולציה , אסטרטגיה , חשיבה , חזון , אמת , להבין , לתהות ...
השתמש במכתב המכירה שלך באמור לעיל לגבי מלים המתייחסות לחושים ותשיג שיפור דרמטי בתגובות לו .
מלים הן הביסוס הכולל של עסקך .
המוצר שלך , האתר שלך , ואסטרטגיות המכירה שלך תלויים כולם במלים שלך .
אתה צריך ללמוד כיצד לכתוב מלות שכנוע מותאמות ללקוח היעד שלך .
אתה צריך לחוש את צרכי לקוחותיך , לכתוב ולתבל בכתיבתך את התשוקה , ההתלהבות והתועלת .
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net