כמה פעמים אמרו לכם שרושם ראשון הוא גם רושם אחרון ?
המשפט הזה נכון לסיטואציות שונות, פרטיות ועסקיות כאחד.
כאשר אתם רוצים למכור את הבית שלכם יש חשיבות עליונה בהכנת הבית לביקור של הקונה
הפוטנציאלי.
בהערת אגב אני ממליץ ששעות וימי הביקור יהיו מתואמים מראש ולא כל טלפון אקראי יגרום לכם
לרוץ ולסדר את הבית מחדש.
הכנת הבית לקונה הפוטנציאלי מתחלקת למספר נושאים:
? הקניית תחושה של תחזוקה מעולה - תקנו את כל ליקויי התחזוקה הקלים שמהם סובל הבית כגון טיח וצבע במקומות שמתקלפים, מפסקים שבורים, אסלות וברזים שבורים/דולפים/חלודים, מתגי חשמל ופעמון.
? תאורה ותחושת מרחב - האירו את הכניסה לבית ובדקו שכל הנורות בבית תקינות כמו כן פנו מסדרונות ומדרגות מחפצים ורהיטים שאינם נחוצים וודאו שניתן בקלות לפתוח את החלונות ולאפשר לאור להיכנס לתוך הבית.
? השריית תחושת ניקיון וסדר - סדר וניקיון הינם המפתח ליצירת תחושה טובה, שימו דגש על ניקיון חדרי הרחצה כולל בישום קל, סידור המטבח והכנסת הכלים לארונות, סידור המצעים פינוי סל כביסה מלא ואזור האשפה האישית.
? מזוזה - ודאו קיום מזוזה בכניסה לבית.
ניתן להרחיב ולהוסיף בנושא וכל אחד יעשה כמיטב יכולתו אולם זכרו כי הקונה הפוטנציאלי שלכם בהיכנסו לביתכם בין אם במודע ובין אם לא במודע מתרשם מהמראה הראשוני ובית שהוכן לביקור מעלה את מוטיבציית הרכישה בעיני הקונה.
בעיה ושמה שוכרים - השוכר הממוצע אינו מתחזק את הבית בדומה לבעל בית שמתגורר בו דרך קבע, כמו כן מוטיבציית המכירה של בעל הבית אינה עניינו של השוכר (בין אם הוא נשאר ובין אם לאו) תיטיבו לעשות אם תנהלו את הליך המכירה לאחר פינוי השוכר מהנכס ו/או נסו להגיע להבנה עם השוכר שלכם שיקפיד על הכנת הבית לביקור.
שיהיה בהצלחה!
המשפט הזה נכון לסיטואציות שונות, פרטיות ועסקיות כאחד.
כאשר אתם רוצים למכור את הבית שלכם יש חשיבות עליונה בהכנת הבית לביקור של הקונה
הפוטנציאלי.
בהערת אגב אני ממליץ ששעות וימי הביקור יהיו מתואמים מראש ולא כל טלפון אקראי יגרום לכם
לרוץ ולסדר את הבית מחדש.
הכנת הבית לקונה הפוטנציאלי מתחלקת למספר נושאים:
? הקניית תחושה של תחזוקה מעולה - תקנו את כל ליקויי התחזוקה הקלים שמהם סובל הבית כגון טיח וצבע במקומות שמתקלפים, מפסקים שבורים, אסלות וברזים שבורים/דולפים/חלודים, מתגי חשמל ופעמון.
? תאורה ותחושת מרחב - האירו את הכניסה לבית ובדקו שכל הנורות בבית תקינות כמו כן פנו מסדרונות ומדרגות מחפצים ורהיטים שאינם נחוצים וודאו שניתן בקלות לפתוח את החלונות ולאפשר לאור להיכנס לתוך הבית.
? השריית תחושת ניקיון וסדר - סדר וניקיון הינם המפתח ליצירת תחושה טובה, שימו דגש על ניקיון חדרי הרחצה כולל בישום קל, סידור המטבח והכנסת הכלים לארונות, סידור המצעים פינוי סל כביסה מלא ואזור האשפה האישית.
? מזוזה - ודאו קיום מזוזה בכניסה לבית.
ניתן להרחיב ולהוסיף בנושא וכל אחד יעשה כמיטב יכולתו אולם זכרו כי הקונה הפוטנציאלי שלכם בהיכנסו לביתכם בין אם במודע ובין אם לא במודע מתרשם מהמראה הראשוני ובית שהוכן לביקור מעלה את מוטיבציית הרכישה בעיני הקונה.
בעיה ושמה שוכרים - השוכר הממוצע אינו מתחזק את הבית בדומה לבעל בית שמתגורר בו דרך קבע, כמו כן מוטיבציית המכירה של בעל הבית אינה עניינו של השוכר (בין אם הוא נשאר ובין אם לאו) תיטיבו לעשות אם תנהלו את הליך המכירה לאחר פינוי השוכר מהנכס ו/או נסו להגיע להבנה עם השוכר שלכם שיקפיד על הכנת הבית לביקור.
שיהיה בהצלחה!